Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

pieterpad routes online?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

estelle

pieterpad routes online?

Ongelezen bericht door estelle »

Zijn de diverse etappes van het pieterpad ook online ergens te vinden?
Heb al even gezocht maar overal wordt verwezen naar de boekjes.

Misschien weet iemand hier een site.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

http://www.pieterpad.nl/

dan klik je op algemeen, dan op lengte, etappe indeling

de routes zelf weet ik niet, ik geloof niet je dat die ergens uit kunt printen

ik hoop dat je hier iets aan hebt :wink:
Marion.

Re: pieterpad routes online?

Ongelezen bericht door Marion. »

estelle schreef:Zijn de diverse etappes van het pieterpad ook online ergens te vinden?

Ze staan niet online (beetje logisch ook wel). Aan beschrijvingen van het tweede deel - dus vanaf Doetinchem tot Limburg - kan ik je helpen, aan het eerste deel niet.
Ik ben zelf zo'n gek die heel graag gewoon met een boekje wil lopen ipv met allerlei losse vodjes, en de boekjes kosten je de kop niet :wink:
estelle

Marion. schreef:
estelle schreef:Zijn de diverse etappes van het pieterpad ook online ergens te vinden?

Ze staan niet online (beetje logisch ook wel). Aan beschrijvingen van het tweede deel - dus vanaf Doetinchem tot Limburg - kan ik je helpen, aan het eerste deel niet.
Ik ben zelf zo'n gek die heel graag gewoon met een boekje wil lopen ipv met allerlei losse vodjes, en de boekjes kosten je de kop niet :wink:
haha ik moet natuurlijk het eerste deel hebben.
Dacht al wel dat ze niet online te vinden waren maar je weet het nooit.
Dan zal ik dus echt even naar de stad moeten voor zo'n gidsje.
Lijkt me namelijk wel leuk om een paar van die etappes te lopen, moet toch een beetje oefenen voor de Dogtrail in september haha.
Marion.

estelle schreef:Dan zal ik dus echt even naar de stad moeten voor zo'n gidsje.
Lijkt me namelijk wel leuk om een paar van die etappes te lopen, moet toch een beetje oefenen voor de Dogtrail in september haha.
Heel leuk, en een boekje is onderweg veel handiger. Volgens mij kun je ze ook online kopen.
Veel plezier :ok:
estelle

Marion. schreef:
estelle schreef:Dan zal ik dus echt even naar de stad moeten voor zo'n gidsje.
Heel leuk, en een boekje is onderweg veel handiger. Volgens mij kun je ze ook online kopen.
Veel plezier :ok:
klopt, had ze al gezien op diverse sites.
Lijkt me trouwens best geinig om die route in 1x te lopen met her en der wat overnachtingen e.d. Gewoon op je gemak, heerlijk met 1 of 2 hondjes.
Marion.

estelle schreef:Lijkt me trouwens best geinig om die route in 1x te lopen met her en der wat overnachtingen e.d. Gewoon op je gemak, heerlijk met 1 of 2 hondjes.
Dat is niet alleen geinig. Dat is de allerleukste vakantie die ik ooit heb gehad. Van huis uit gaan lopen, en maar zien waar je 's nachts nog terecht kunt. De hele dag alleen met z'n tweeën en met de honden. Het toppunt van relaxen

Verslagje, voor als je het nog niet kent

We gaan dit zeker nog eens een keer doen, maar niet persé het Pieterpad. Wij zijn selectief in de routes, zeg maar.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Wanneer ga je lopen? Char en jordy gaan ook :cheer: ................rust in huis :smile:
Afbeelding
estelle

Marion. schreef:
estelle schreef:Lijkt me trouwens best geinig om die route in 1x te lopen met her en der wat overnachtingen e.d. Gewoon op je gemak, heerlijk met 1 of 2 hondjes.
Dat is niet alleen geinig. Dat is de allerleukste vakantie die ik ooit heb gehad. Van huis uit gaan lopen, en maar zien waar je 's nachts nog terecht kunt. De hele dag alleen met z'n tweeën en met de honden. Het toppunt van relaxen

Verslagje, voor als je het nog niet kent

We gaan dit zeker nog eens een keer doen, maar niet persé het Pieterpad. Wij zijn selectief in de routes, zeg maar.
Leuk verslag, prachtige foto's ook.
Ik hou daar dus ook wel van; lopen en zien waar je terecht komt. Hotelletje hier , hotelletje daar....lekker de hort op.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

ik heb het boekje van het Noordelijke deel, maar dat heb k zelf ook weer geleend en ik heb t nog niet gelopen :wink:
estelle

kitty2 schreef:ik heb het boekje van het Noordelijke deel, maar dat heb k zelf ook weer geleend en ik heb t nog niet gelopen :wink:
daar heb ik weinig aan hahaaha. :mrgreen:

Ik ga hem gewoon kopen.
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Als er nog meer mensen uit het Noorden zijn
Kunnen we mischien een keer afspreken om een stuk van het Pieterspad te lopen
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”