Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nog maar een keer, oosten des lands wandeling?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
maakt me niet zo heel veel uit wanneer (weekend of doordeweek), moet alleen wel een oppas regelen voor jesse (tenzij hij naar de creche is, dan is het geen probleem,dat is op di-ochtends, woensdag hele dag en vrij-ochtend)
De weg is lang als je blijft struikelen
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
- geregistreerd lid
Ik wandel zelf wel eens met mijn hond in het Kattenbos. Het is er erg leuk en er is een groot gebied waar honden los mogen lopen.
Misschien hebben jullie iets aan deze link.
http://www.natuurkaart.nl/asp/page.asp? ... show=route
Misschien hebben jullie iets aan deze link.
http://www.natuurkaart.nl/asp/page.asp? ... show=route
- gizmo
- Zeer actief
-
- Zeer actief
ergens na 6 aug.,? dan kunnen de meeste mensen door de weeks...
op een woensdag? (8 of 9 aug geloof ik?)
op een woensdag? (8 of 9 aug geloof ik?)

- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Marion, ik doelde meer op dat we anders in je vakantie een keer samen konden wandelen
Maar voor janus is er niets aan als er niemand is die met hem wil spelen.
Van 6 t/m 20 augustus (vakantie marion) kan ik door de weeks alleen op 9 en 10 augustus (donderdag en vrijdag) en ik zou dus het weekend van 18 en 19 augustus kunnrn.
Event. zou ik ook nog wel op een andere door de weekse dag kunnen maar dan moet het of na mijn vroege dienst zijn (na 3 uur) of voor mijn late dienst (voor 3 uur).
Oldemeyer is wat mij betreft oke

Van 6 t/m 20 augustus (vakantie marion) kan ik door de weeks alleen op 9 en 10 augustus (donderdag en vrijdag) en ik zou dus het weekend van 18 en 19 augustus kunnrn.
Event. zou ik ook nog wel op een andere door de weekse dag kunnen maar dan moet het of na mijn vroege dienst zijn (na 3 uur) of voor mijn late dienst (voor 3 uur).

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
FritZ wil vast wel met hem spelenjanus-powerrr schreef:Marion, ik doelde meer op dat we anders in je vakantie een keer samen konden wandelen![]()

Hutsje schreef:FritZ wil vast wel met hem spelenjanus-powerrr schreef:Marion, ik doelde meer op dat we anders in je vakantie een keer samen konden wandelen![]()

-
- Zeer actief
femke wil ook wel spelen, hoe gekker, hoe beter 

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
op zich lijkt het mij ook leuk, maar afhankelijk van op welke datum de wandeling plaats vind. Zodra de datum bekend is, laat ik nog even van mij horen of ik mee ga of niet 

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Wat mij betreft primajanus-powerrr schreef:Vrijdag 10 augustus om 14.00 bij Oldemeyer?

En Noor, als jij dan ook kunt mag je met me mee. Ik heb dus alleen wel een extra hondje mee, maar volgens mij is dat geen probleem (da's maar een puppenkontje). Als er een ander is die meer ruimte heeft mag die Noor ook meenemen

Laatst gewijzigd door Marion. op 27 jul 2007 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
mijn kont is wel groot, maar die van mijn hondjes niet en dan neem ik er 2 mee ofzo, dus dat zal wel passenMarion. schreef:Wat mij betreft primajanus-powerrr schreef:Vrijdag 10 augustus om 14.00 bij Oldemeyer?
En Noor, als jij dan ook kunt mag je met me mee. Ik heb dus alleen wel een extra hondje mee, maar volgens mij is dat geen probleem (da's maar een puppenkontje). Als er een ander is die meer ruimte heeft mag die Noor ook meenemen

Jij hebt een hele brede stoel tot je beschikking en voor je voeten kunnen rustig een stuk of wat terriertjes liggen. En Bo achterin. Dat gaat ook vast goedyamie schreef:mijn kont is wel groot, maar die van mijn hondjes niet en dan neem ik er 2 mee ofzo, dus dat zal wel passenMarion. schreef:Wat mij betreft primajanus-powerrr schreef:Vrijdag 10 augustus om 14.00 bij Oldemeyer?

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja, alssssss ze niet loops is, ik heb er nu 2 loops, en tja, meestal trekken ze elkaar mee, dus het zou kunnen.. maar goed, zo niet, dan gaat meggebek zowiezo meeMarion. schreef:Oja, 1 voorwaardeyamie schreef:mijn kont is wel groot, maar die van mijn hondjes niet en dan neem ik er 2 mee ofzo, dus dat zal wel passen![]()
Mag Megje mee![]()

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
Flauw. Sjaak heeft best een knoeperdyamie schreef:van mij nietMarion. schreef:Van mij mag ze ook als ze loops is gewoon meeyamie schreef:ja, alssssss ze niet loops is, ik heb er nu 2 loops, en tja, meestal trekken ze elkaar mee, dus het zou kunnen.. maar goed, zo niet, dan gaat meggebek zowiezo mee

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Dankkkk, zonder prik he?mercedes2803 schreef:Ik ben er ook![]()
Zonder Rimpel, met een fles drinken (lees: Ice Tea Marion)
Ik wil! Maar dan moet jij vertellen wat ik met mijn honden moet doenmercedes2803 schreef:iedereen die na die tijd Rimpel nog wil bekijken, kan achter mij aanrijden, ik woon er (met een beetje tempo) 7 minuten vandaan

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
de gewone citroen smaak he? Ik heb ook tropical (roze met blauw pak) van de Lidl trouwens, die is ergggg lekker!Marion. schreef:Dankkkk, zonder prik he?mercedes2803 schreef:Ik ben er ook![]()
Zonder Rimpel, met een fles drinken (lees: Ice Tea Marion)
Ik wil! Maar dan moet jij vertellen wat ik met mijn honden moet doenmercedes2803 schreef:iedereen die na die tijd Rimpel nog wil bekijken, kan achter mij aanrijden, ik woon er (met een beetje tempo) 7 minuten vandaan

Hmmmm

Rosa en Milou zijn hier wel even kort op bezoek geweest en hebben de hondjes toen laten zitten, maar dat was in het najaar

Ik kan natuurlijk ook gewoon op de stoep gaan staan met Rimpel, dan rijden jullie allemaal langs in jullie auto's ...net zoiets als de safari in de Beekse Bergen
Maar jullie mogen niet voeren