Ok, ik ben er! Gezelligjanus-powerrr schreef:Vrijdag 10 augustus om 14.00 bij Oldemeyer?

Moderator: moderatorteam
Als ik mag kiezen, dan dezemercedes2803 schreef:de gewone citroen smaak he?
Als we er een défile van gaan maken, dan mag ik ook gooien met wat ik wilmercedes2803 schreef:Ik kan natuurlijk ook gewoon op de stoep gaan staan met Rimpel, dan rijden jullie allemaal langs in jullie auto's ...net zoiets als de safari in de Beekse Bergen![]()
Maar jullie mogen niet voerenDus niet met bananen gaan gooien naar me he?
dan blijf ik wel een paar minuutjes bij je auto hoor marionMarion. schreef:Als ik mag kiezen, dan dezemercedes2803 schreef:de gewone citroen smaak he?![]()
Als we er een défile van gaan maken, dan mag ik ook gooien met wat ik wilmercedes2803 schreef:Ik kan natuurlijk ook gewoon op de stoep gaan staan met Rimpel, dan rijden jullie allemaal langs in jullie auto's ...net zoiets als de safari in de Beekse Bergen![]()
![]()
Paar minuutjes de honden in de auto laten is niet erg hoor. Gaan we alleen even goeiedag zeggen (en heeeeeel snel onze dorst lessen).
Prima dealyamie schreef:dan blijf ik wel een paar minuutjes bij je auto hoor marionMarion. schreef:Als ik mag kiezen, dan dezemercedes2803 schreef:de gewone citroen smaak he?![]()
![]()
Paar minuutjes de honden in de auto laten is niet erg hoor. Gaan we alleen even goeiedag zeggen (en heeeeeel snel onze dorst lessen).
![]()
Ja ja...jij ziet het wel gebeuren he?Marion. schreef:Als ik mag kiezen, dan dezemercedes2803 schreef:de gewone citroen smaak he?![]()
![]()
Hoe weet jij nu dat ik sinds een half jaar, voor het eerst in mijn leven, een trekhaak hebP!nki schreef:zal je net zien, zit ik uit me raampje te gluren naar rimpel ... hang ik bij marion achter op de trekhaak .. *grin* ...
Daar vond ik jou wel een typetje voor ....Marion. schreef:Hoe weet jij nu dat ik sinds een half jaar, voor het eerst in mijn leven, een trekhaak hebP!nki schreef:zal je net zien, zit ik uit me raampje te gluren naar rimpel ... hang ik bij marion achter op de trekhaak .. *grin* ...![]()
![]()
![]()
Jaja, inclusief zo'n lelijk dopje. Ik dacht, kommmm nu ik 40 word hoor ik toch een trekhaak te hebben. Hij is nog niet gebruikt tot dusver
Ik heb 2 niet volle reuen bij me, dus dat valt dan weer mee... 1 pupsel die wel vol is, (mowan dus), en thijs, maar thijs is al bang voor zijn eigen schaduw...janus-powerrr schreef:Oke 10 aug. staat dus vast nu?
Ik wil nog wel even vermelden dat janus een alles erop en eraan reu is van 1,5 die af en toe wel een beetje flauw kan reageren op vreemde alles erop en eraan reuen.
Hij heeft nog nooit geknokt hoor en ik verwacht ook niet dat hij dat gaat doen maar dan weten jullie dat even.
Als hij erg gaat lopen ouwehoeren gaat hij gewoon aan de lijn en dan is er niets aan de hand en loopt hij (vaak) wel gewoon mee![]()
Weet iemand een adres en hoelang het rijden is?
Gaan er nog enschedeers mee?
Ik heb 1 intact reutjeP!nki schreef:Ik heb 2 niet volle reuen bij me, dus dat valt dan weer mee... 1 pupsel die wel vol is, (mowan dus), en thijs, maar thijs is al bang voor zijn eigen schaduw...janus-powerrr schreef:Oke 10 aug. staat dus vast nu?
Ik wil nog wel even vermelden dat janus een alles erop en eraan reu is van 1,5 die af en toe wel een beetje flauw kan reageren op vreemde alles erop en eraan reuen.
Hij heeft nog nooit geknokt hoor en ik verwacht ook niet dat hij dat gaat doen maar dan weten jullie dat even.
Als hij erg gaat lopen ouwehoeren gaat hij gewoon aan de lijn en dan is er niets aan de hand en loopt hij (vaak) wel gewoon mee![]()
Weet iemand een adres en hoelang het rijden is?
Gaan er nog enschedeers mee?
Keesje laat ik thuis, daar is het te lang voor wandelen. Zal wel goedkomen dus
Gewoon, het kleine rondje wat jullie daar altijd doen? Ik heb me niet aangemeld voor het lange lopen, maar voor de mede-oosterlingen die ik wel eens wil zien. De dames schikken zich maar een dagje (het is middenin mijn vakantie, dus ze krijgen wandeltijd genoeg die dagenHutsje schreef:Marion, hoe lang wil je gaan wandeln? I.v.m. Sjakie?
Eh, nouw, dwe vorige keer hebben we daar 2 uur gewandeldMarion. schreef:Gewoon, het kleine rondje wat jullie daar altijd doen? Ik heb me niet aangemeld voor het lange lopen, maar voor de mede-oosterlingen die ik wel eens wil zien. De dames schikken zich maar een dagje (het is middenin mijn vakantie, dus ze krijgen wandeltijd genoeg die dagenHutsje schreef:Marion, hoe lang wil je gaan wandeln? I.v.m. Sjakie?)
KeejjjjjHutsje schreef:Eh, nouw, dwe vorige keer hebben we daar 2 uur gewandeldMarion. schreef:Gewoon, het kleine rondje wat jullie daar altijd doen? Ik heb me niet aangemeld voor het lange lopen, maar voor de mede-oosterlingen die ik wel eens wil zien. De dames schikken zich maar een dagje (het is middenin mijn vakantie, dus ze krijgen wandeltijd genoeg die dagenHutsje schreef:Marion, hoe lang wil je gaan wandeln? I.v.m. Sjakie?)
Marion. schreef:KeejjjjjHutsje schreef:Eh, nouw, dwe vorige keer hebben we daar 2 uur gewandeldMarion. schreef:Gewoon, het kleine rondje wat jullie daar altijd doen? Ik heb me niet aangemeld voor het lange lopen, maar voor de mede-oosterlingen die ik wel eens wil zien. De dames schikken zich maar een dagje (het is middenin mijn vakantie, dus ze krijgen wandeltijd genoeg die dagenHutsje schreef:Marion, hoe lang wil je gaan wandeln? I.v.m. Sjakie?)
![]()
Al zegt tijdsduur me erg weinig![]()
Sjaak gaat hier gewoon ook mee op de grote rondes hoor. Daar waar de dames trutten, mag hij even naast me zitten en uitrusten. Ik heb nog wel de rugzak geprobeerd, maar dat wil hij niet
Misschien zou ik het met Sjaak moeten doen, omdat hij logé is, maar wij doen dus niet aan kilometers.Hutsje schreef:Oh joh, en hoe lang zijn de grote rondes? Ik hou hier echt wel de 5 minuten per maandregel aan, ze spelen ook nog genoeg. Maar ik ben altijd erg voorzichtig met afstanden.
Ik vind de kleine route prima hoor. Is al meer dan wat we vorige week op Roggebot hebben gelopenHutsje schreef:De rode route is 2,9 (uit mijn hoofd) en de gele is 4,2 (uit mijn hoofd). De kleine doe je ongeveer een uurtje over met een groep denk ik. Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik Kiefer wel of niet meeneem. Hij zit nu op 3 kwartier.
Nou, er zit nog wel een verschil in normaal lopen of afstanden, zeker voor een snelgroeiende pup van een groot rasMarion. schreef:Misschien zou ik het met Sjaak moeten doen, omdat hij logé is, maar wij doen dus niet aan kilometers.Hutsje schreef:Oh joh, en hoe lang zijn de grote rondes? Ik hou hier echt wel de 5 minuten per maandregel aan, ze spelen ook nog genoeg. Maar ik ben altijd erg voorzichtig met afstanden.
Natuurlijk ook geen rondes van 20 km, maar voor de rest sjouwt hij gewoon mee. En voor Sjakie doen we wel vaker bankjezitten (peuken roken). Maar geen aangepaste rondjes, dan doen we Saar tekort. Ik neem wel eens apart Sjaak mee, dat Saar en Miep met Pieter een rondje doen.
Weet je Jes, als een hond van normaal lopen HD ontwikkelt....dan zit het er ook al in, volgens mij
Het maakt mij niet uit, ik hoor wel wat de rest wilMarion. schreef:Ik vind de kleine route prima hoor. Is al meer dan wat we vorige week op Roggebot hebben gelopenHutsje schreef:De rode route is 2,9 (uit mijn hoofd) en de gele is 4,2 (uit mijn hoofd). De kleine doe je ongeveer een uurtje over met een groep denk ik. Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik Kiefer wel of niet meeneem. Hij zit nu op 3 kwartier.
Wees gerust. We lopen nu geen afstanden. En Sjakie heeft de hoogte al bereikt. Al veel te snel naar mijn zin, maar ik blijf maar gewoon braaf de Eukanuba Puppy Large Breed voerenHutsje schreef:Nou, er zit nog wel een verschil in normaal lopen of afstanden, zeker voor een snelgroeiende pup van een groot ras.