oke 12 uur dus. (verzamelplek??)
Als ik even voor Lisa mag spreken..zij gaat niet mee.
Janus en sasha hebben elkaar gister ontmoet en dat was geen succes, er zijn zelfs een paar (kleine) gaten gevallen.
In het begin ging het prima, na een paar meter begon Janus te rijden op Sas en sas gaf dmv flink gegrom aan dat niet te kunnen waarderen vervolgens gaat janus eraf en wandelen ze verder.
Janus springt er echter weer van achter op en weer moest sas laten horen dat hij hier niet van gecharmeerd was.
Ik besloot in te grijpen, als hij dit bij andere honden doet en ik sleur hem er een keer af is het afgelopen, maar toen ik janus er net af had, hij met alle poten weer op de grond stond en ik hem nog vast had aan zijn halsband kwam sas eraan en dook erop.
Ik heb janus losgelaten en ze stonden een tijdje luid grommend/snauwend recht tegen elkaar op.
Ze zijn zelf weer gestopt en liepen vervolgens (netjes) verder, Lisa deed Sas een eindje verder een koekje en toen bleek sas bloed aan zijn bek te hebben (een afgebroken voortand, onder) en 2 gaatjes bij zijn oog.
Het ging dus toch iets harder dan we in eerste instantie dachten.
De beide heren hebben daarna nog wel flink eind allebei losgelopen maar op het laatst gingen ze elkaar toch weer borstelend opzoeken.
We hebben ze toen maar aangelijnd.
Bij thuiskomst bleek janus ook bloed aan zijn bek te hebben en een gaatje in zijn wang.
Lisa en Sas kunnen dus niet bij ons in de auto, overigens kom ik wel alleen weet ik niet of ik Janus mee neem.
Hij heeft dit nog nooit eerder gedaan/gehad en ik ben best wel geschrokken.
Ik weet niet zo goed of ik hem dus wel of niet mee moet nemen naar de wandeling.
Overigens heeft hij gisteravond in het park wel weer vriendelijk met andere honden gespeeld. (al begon hij wel te rijden

)