Dag hondenliefhebbers,
Om jullie op de hoogte te houden en voor zover het jullie interessert hierbij mijn volgende acties.
Datum 30 augustus 2007
Plaats Gouda
Onderwerp Incident honden 12 maart
Geachte dhr. Van G.,
Bij deze stuur ik u opnieuw een brief met getuigenverklaringen. Ik heb deze brief in juni/juli naar het kantoor in Leiderdorp gestuurd. Dit was op advies van een medewerker van de politie. U zou over deze zaak contact opnemen met de officier van justitie. Vervolgens zou u contact met mij opnemen over deze zaak, ik heb echter niets meer gehoord.
Op advies van een andere medewerker stuur ik u mijn verhaal op dit adres.
Mw. L. wandelt weer met haar hond buiten. De hond is regelmatig niet aangelijnd.
Mijn hond ligt onder de grond.
Ik kan niet aanvaarden dat dit soort situaties geaccepteerd worden.
Mw. ontkent het verhaal t.o. haar WA verzekering. De verzekering keert daardoor niet uit.
Ik kan niet begrijpen dat iemand die schade veroorzaakt, en zeker met deze dramatische afloop, zich daarvoor niet aansprakelijk wenst te stellen.
Het financiële gedeelte interesseert mij niet. Het principiële gedeelte interesseert mij wel. Ik wil erkenning voor het feit dat de hond van mw. L. mijn hond forse schade heeft berokkend.
Bijtincidenten tussen honden kunnen voorkomen. Dat heeft niets met schuld te maken. Als eigenaar dient men zich, mijns inziens, verantwoordelijk en aansprakelijk te stellen voor veroorzaakte schade.
Op deze manier word mijn leed onnodig en extra vergroot en verlengd.
Ik zal er daarom alles aan doen om dit soort onrecht aan de kaak te stellen.
In afwachting op uw antwoord,
Met vriendelijke groet,
En de brief aan de verzekering:
Datum 30 augustus 2007
Onderwerp Schade Particuliere aansprakelijkheidsverzekering dd. 12 maart 2007
Kenmerk 228098-0702112-MBL
Geachte mevrouw van B.,
dhr. H.,
Graag wil ik reageren op de brief die ik ontving, gedateerd 1 augustus 2007.
Ik heb dinsdag jl. telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers. Zij zou contact met u opnemen over deze zaak.
Ik kan uw antwoord niet accepteren.
U geeft aan die mw. L.bij haar verhaal blijft en u bij uw eerder genoemde standpunt blijft.
Ik kan niet aanvaarden, noch begrijpen, dat iemand WA verzekerd is, schade veroorzaakt en zich daarvoor niet aansprakelijk stelt. Ik heb u getuigenverklaringen toegestuurd en rekeningen van de dierenarts. Het lijkt mij dat deze voor zich spreken.
Mw. kan niet ontkennen dat zij, noch haar hond schade heeft geleden. (behalve dan de stomerijkosten die zij opvoert!). Indien mw. schade wil opvoeren dan zie ik daarvan graag de rekeningen tegemoet en dan zal ik die indienen bij mijn WA verzekering.
Mijn hond ligt nu onder de grond en ik heb veel emotionele en financiële schade geleden. Deze emotionele schade wordt verergerd doordat mw. L. zich niet aansprakelijk wenst te stellen voor wat zij, ofwel haar hond, veroorzaakt heeft. Mw. loopt weer met haar hond buiten en laat hem zelfs loslopen.
De politie is nog met de zaak bezig.
Ik mag aannemen dat mw. premie betaald voor een WA verzekering om schade aan derden te kunnen financieren indien dit aan de orde is.
Ik kan ook daarom het probleem niet begrijpen dat zich nu afspeelt.
Ik wil erkenning voor het feit dat de hond van mw. Langeveld mijn hond schade heeft berokkend en dat mijn hond 6 weken na dit incident overleden is.
Ik ga juridische stappen ondernemen indien ik geen erkenning krijg voor mijn geleden schade.
In afwachting op uw antwoord,
Met vriendelijke groet,
Inmiddels heb ik nu ook een klacht ingediend bij de desbereffende verzekeringsmaatschappij.
ls niets lukt dan ga ik de Rijdende rechter benaderen

. Eerst moest ik daar niet aan denken. In de publiciteit met zo'n afschuwelijk verhaal

. Ik verdraag het echter niet dat ik geen erkenning krijg omtrent wat er gebeurd is. Ik ga het er niet bij laten zitten. Ik krijg Mixer er niet mee terug maar onrecht is er om te bestrijden nietwaar

?
Groetjes,
Cokkie(Mixertje R.I.P.

en Twister

)