Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn hond doodgebeten door een Stafford

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Pfffffffffff wat erg zeg! En ook herkenbaar.. :jank:
Toen Gol 3 maanden was is ze ook door een staf gegrepen, ze werd in de nek gepakt en de staf begon met doodschudden :jank: De eigenaar gaf een paar flinke trappen in de buik en de staf liet gelukkig los. Het is dat Gol ontzettend veel vel over had, dat was haar geluk volgens mij. Ze had wel behoorlijk diepe gaten en het heeft even geduurt voor ze niet meer zo bang was voor aanstormende honden..
Helaas had mixertje een veel slechtere afloop :jank:
Heel veel sterkte..
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

heel veel sterkte met het verlies van Mixertje :(:
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

:jank: :jank: :jank: sterkte hoor....
Babs73

Ongelezen bericht door Babs73 »

Wat een verschrikkelijk iets :jank: En de politie doet er geen bal aan :boos:
Heel veel sterkte toegewenst met je verlies,Ik vind het echt vreselijk wat er is gebeurd met je hond :jank:
mixertje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door mixertje »

http://pic7.piczo.com/hilletjuh/?g=36971640&cr=7
Dit is de site die mijn dochter gemaakt heeft over onze hond Mixer.
Het meeleven en steun van jullie doet erg goed. De mensen om mij heen vinden het erg maar niemand heeft het er verder over. Terwijl voor mij een rouwproces begonnen is en het moeilijk is om daar doorheen te komen :jank: . Ik heb toch nog 2 advokatenbureaus aangeschreven. Het is een onverdragelijk gevoel dat de eigenaren van de Stafford er zo gemakkelijk vanaf kunnen komen. Ik word er zo boos van :boos: , het zou erg geholpen hebben als zij hun verantwoordelijkheid hadden genomen. Maar dan mij nog aansprakeljk willen stellen voor stomerijkosten die zij had doordat ze de bek van de Stafford geprobeerd heeft open te krijgen :denken: . En er wat bloedspatjes op haar kleding gekomen waren. Ik kan me niet voorstellen dat mensen zo zijn :evil: . Niet dat ik zelf zo'n heilige ben maar als mijn hond zoiets zou doen dan zou ik er alles aan doen om de schade te erkennen en maatregelen te nemen. Ik kan het nog niet loslaten. Ik ga nog een keer de politie bellen. Toen de politie hoorde dat mijn hond inmiddels overleden was schok hij toch wel erg. Hij zou contact opnemen met de officie van justitie en ik zou evan horen. Maar nooit meer wat gehoord. Ik moet gewoon alles gedaan hebben voordat ik dit los kan laten. Inmiddels heben wij een andere hond en dat helpt wel erg om het verlies van Mixer aan te kunnen. Toen Mixer dood was wilde ik NOOIT meer een andere hond. maar na een week begon het alweer te kriebelen. Ik moet gewoon naar buiten kunnen, veel wandelen, knuffelen, trainen en ook onze dochter wilde zo graag weer een niewe hond. We doen samen de trainingen en dat is heel erg leuk. Mixer had voordar ze gebeten had ook iets aan haar poten, ze liep soms mank. volgens de dierenarts was het artrose. De dierenarts kan niet bewijzen dat Mixer overleden is aan het bijtincident met de Stafford. Het zou ook kunnen dat Mixer de ziekte van Lyme had volgens sommige mensen. Nou ik weet het niet. Het was een verschrikkelijk tragisch incident, Mixer was ernstig beschadigd en ik mis Mixer nog steeds heel erg :jank: . Het is moeilijk te accepteren maar dat heeft ook tijd nodig. Ik probeer er ook aan te denken wat een leuke hond hij was en wat een leuke tijd we gehad hebben. En misschien was hij uteindelijk ook overleden aan artrose of andere ziekte(een schrale troost!).
Maar ik concentreer me ook op onze nieuwe hond, Twister. Ik heb expres een totaal andere hond gekozen om niet teveel in de vergelijking te gaan. Het is een hele leuke hond :cheer: , wel veel startproblemen. maar door veel inzet, met name ook van onze dochter, gaat het nu heel goed. Ze lebbert ons alweer helemaal af en luister erg goed. Ze rent en springt en is heel erg vrolijk. soms gaat ze graven op het begraafplaatsje van Mixer in onze achtertuin! Echt schattig :wink: ! Ik vind het lief dat jullie allemaal meeleven en ook kaarsjes aanteken voor Mixer etc. het doet me enorm veel goed :ok: . Ik brand zelf ook nog regelatig een kaarsje op zijn grafje. Hilde(onze dochter) heeft allerle gedichten en een mooie foto van Mixer op zijn graf geplaatst :wink: . Daarnaast mooie plantjes en een boompje. Je moet niet overdrijven met dit soort dingen maar het helpt wel! Mocht er nog nieuws zij dan laat ik het weten!
In ieder geval erg bedankt voor al jullie reacties.
Groetjes en veel lebberdebebbers van Twister en ook van Mixer :slaap: als hij er nog zou zijn!

Cokkie.
Jennie
Actief

Ongelezen bericht door Jennie »

Vreselijk, dit is ook een nachtmerrie voor mij, maar dan omdat ik een hond heb die dader zou kunnen worden.
Je verantwoording niet nemen, zie ik als een trap na geven...
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Wat een mooie ontroerende site heeft je dochter gemaakt over Mixer. Wat jullie hebben meegemaakt is een regelrechte nachtmerrie.

De reactie's van de Staff eigenaren zijn absurd te noemen. Ik wou dat tegen dit soort eigenaren eens echte maatregelelen getroffen zouden worden.
Cissy
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cissy »

Afschuwelijk zeg :jank: Da's pure horror geweest, wat erg dat je dat hebt moeten meemaken en wat dapper dat je terug bent gegaan ,dat vondt ik heel ontroerend om te lezen :knuffel1: Nog gecondoleerd met het verlies van Mixer. Prachtig zoals je dochter dat gemaakt heeft voor hem.
En die eigenaren van die Staff : ronduit asociaal :boos:
mixertje
Vaste gebruiker

Dag hondenliefhebbers,

Om jullie op de hoogte te houden en voor zover het jullie interessert hierbij mijn volgende acties.

Datum 30 augustus 2007
Plaats Gouda
Onderwerp Incident honden 12 maart

Geachte dhr. Van G.,

Bij deze stuur ik u opnieuw een brief met getuigenverklaringen. Ik heb deze brief in juni/juli naar het kantoor in Leiderdorp gestuurd. Dit was op advies van een medewerker van de politie. U zou over deze zaak contact opnemen met de officier van justitie. Vervolgens zou u contact met mij opnemen over deze zaak, ik heb echter niets meer gehoord.
Op advies van een andere medewerker stuur ik u mijn verhaal op dit adres.

Mw. L. wandelt weer met haar hond buiten. De hond is regelmatig niet aangelijnd.
Mijn hond ligt onder de grond.
Ik kan niet aanvaarden dat dit soort situaties geaccepteerd worden.

Mw. ontkent het verhaal t.o. haar WA verzekering. De verzekering keert daardoor niet uit.
Ik kan niet begrijpen dat iemand die schade veroorzaakt, en zeker met deze dramatische afloop, zich daarvoor niet aansprakelijk wenst te stellen.

Het financiële gedeelte interesseert mij niet. Het principiële gedeelte interesseert mij wel. Ik wil erkenning voor het feit dat de hond van mw. L. mijn hond forse schade heeft berokkend.
Bijtincidenten tussen honden kunnen voorkomen. Dat heeft niets met schuld te maken. Als eigenaar dient men zich, mijns inziens, verantwoordelijk en aansprakelijk te stellen voor veroorzaakte schade.
Op deze manier word mijn leed onnodig en extra vergroot en verlengd.
Ik zal er daarom alles aan doen om dit soort onrecht aan de kaak te stellen.

In afwachting op uw antwoord,
Met vriendelijke groet,

En de brief aan de verzekering:

Datum 30 augustus 2007
Onderwerp Schade Particuliere aansprakelijkheidsverzekering dd. 12 maart 2007
Kenmerk 228098-0702112-MBL

Geachte mevrouw van B.,
dhr. H.,

Graag wil ik reageren op de brief die ik ontving, gedateerd 1 augustus 2007.
Ik heb dinsdag jl. telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers. Zij zou contact met u opnemen over deze zaak.

Ik kan uw antwoord niet accepteren.
U geeft aan die mw. L.bij haar verhaal blijft en u bij uw eerder genoemde standpunt blijft.

Ik kan niet aanvaarden, noch begrijpen, dat iemand WA verzekerd is, schade veroorzaakt en zich daarvoor niet aansprakelijk stelt. Ik heb u getuigenverklaringen toegestuurd en rekeningen van de dierenarts. Het lijkt mij dat deze voor zich spreken.

Mw. kan niet ontkennen dat zij, noch haar hond schade heeft geleden. (behalve dan de stomerijkosten die zij opvoert!). Indien mw. schade wil opvoeren dan zie ik daarvan graag de rekeningen tegemoet en dan zal ik die indienen bij mijn WA verzekering.

Mijn hond ligt nu onder de grond en ik heb veel emotionele en financiële schade geleden. Deze emotionele schade wordt verergerd doordat mw. L. zich niet aansprakelijk wenst te stellen voor wat zij, ofwel haar hond, veroorzaakt heeft. Mw. loopt weer met haar hond buiten en laat hem zelfs loslopen.
De politie is nog met de zaak bezig.

Ik mag aannemen dat mw. premie betaald voor een WA verzekering om schade aan derden te kunnen financieren indien dit aan de orde is.
Ik kan ook daarom het probleem niet begrijpen dat zich nu afspeelt.

Ik wil erkenning voor het feit dat de hond van mw. Langeveld mijn hond schade heeft berokkend en dat mijn hond 6 weken na dit incident overleden is.

Ik ga juridische stappen ondernemen indien ik geen erkenning krijg voor mijn geleden schade.

In afwachting op uw antwoord,
Met vriendelijke groet,

Inmiddels heb ik nu ook een klacht ingediend bij de desbereffende verzekeringsmaatschappij.
ls niets lukt dan ga ik de Rijdende rechter benaderen :blah: . Eerst moest ik daar niet aan denken. In de publiciteit met zo'n afschuwelijk verhaal :denken: . Ik verdraag het echter niet dat ik geen erkenning krijg omtrent wat er gebeurd is. Ik ga het er niet bij laten zitten. Ik krijg Mixer er niet mee terug maar onrecht is er om te bestrijden nietwaar :boos: ?

Groetjes,
Cokkie(Mixertje R.I.P. :slaap: en Twister :cheer: )
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

mixertje schreef:Ik verdraag het echter niet dat ik geen erkenning krijg omtrent wat er gebeurd is. Ik ga het er niet bij laten zitten. Ik krijg Mixer er niet mee terug maar onrecht is er om te bestrijden nietwaar :boos: ?
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, je hebt een PB-tje van me :wink: .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
mixertje
Vaste gebruiker

Hoi Monique en de honden,

Je hebt een PB terug van mij :cheer: .

Groetjes,
Cokkie,
Mixertje R.I.P. en Twister.
Bianc@
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua

Ongelezen bericht door Bianc@ »

wat een nachtmerrie :jank: veel sterkte met het verlies van mixertje.. en die eigenaar van die staff, heb er geen woorden voor :devil:
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox
Afbeelding
vedim
Actief

Ongelezen bericht door vedim »

het is niet te bevatten , te bizar dat mensen zo hun verantwoording ontlopen.
:boos:
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

mixertje schreef: Eerst moest ik daar niet aan denken. In de publiciteit met zo'n afschuwelijk verhaal :denken: . Ik verdraag het echter niet dat ik geen erkenning krijg omtrent wat er gebeurd is. Ik ga het er niet bij laten zitten. Ik krijg Mixer er niet mee terug maar onrecht is er om te bestrijden nietwaar :boos: ?

hoe zou je het vinden om de media op te zoeken?

de Telgraaf heeft een tijdje geleden een hele blz aan zo'n geval gespendeerd :ok:
Toen is het balletje daar goed gaan rollen !!

Of:

het tv programma "Hart van Nederland"?

Je ziet daar heel regelmatig verhalen over leed van honden, ook door honden.

Zo gaan de balletjes pas ècht goed rollen , :ok:
en kan zij, daarna, niet gewoon meer op straat lopen !! :boos:

dan moet ze wel over de brug komen !
mixertje
Vaste gebruiker

Ja eigenaar van Bauke en Pak de Bal :wink: (leuke naam!). Daar heb ik aan gedacht. Maar eerst de officiele route. Als daar verder niets uitkomt dan ga ik zeer zeker de media opzoeken.
Bedankt voor het advies :ok: en groetjes,
Cokkie en haar honden.
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Het is ook een beetje raar dat de da zegt dat ze het niet aan kan tonen dat het incident je hond fataal is geworden
Nou mijn mening is was je hond niet gegrepen dan had je hondje nog geleefd
Dat moet toch genoeg bewijs zijn?
Heel veel sterkte
En goed dat je het er niet bij laat zitten
Ik had ook mijn tanden erin gezet
Maar vergeet niet deze mevrouw van de stef kan best de zelfde verzekering hebben als die van jou
En ja dan wil de verzekering liever niet uitkeren
Ga eens na waar die mevrouw verzekerd is of probeer dat te achterhalen
Afbeelding
mixertje
Vaste gebruiker

Dag Pablo,

De mevrouw van de Stafford heeft een andere verzekering dan ik. Ik ben uitgebreid met deze verzekering in contact geweest. Gesprekken, getuigenverklaringen, rekeningen van de dierenarts. Omdat de eigenaar van de Stafford bij haar verhaal blijft keert deze verzekering niet uit. Ze zeggen er geen aansprakelijkheid in te zien :evil: .
Ik zie dat anders, maar goed. Ik begrijp er niets van dat zij het verhaal ontkent :denken: . Het kost haar zelf geen cent, ze is verzekerd toch blijft ze ontkennen. Voor mij niet acceptabel gezien wat er gebeurdis :devil: :jank: .

Groetjes,
Cokkie en haar honden.
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

mixertje schreef:Dag Pablo,

De mevrouw van de Stafford heeft een andere verzekering dan ik. Ik ben uitgebreid met deze verzekering in contact geweest. Gesprekken, getuigenverklaringen, rekeningen van de dierenarts. Omdat de eigenaar van de Stafford bij haar verhaal blijft keert deze verzekering niet uit. Ze zeggen er geen aansprakelijkheid in te zien :evil: .
Ik zie dat anders, maar goed. Ik begrijp er niets van dat zij het verhaal ontkent :denken: . Het kost haar zelf geen cent, ze is verzekerd toch blijft ze ontkennen. Voor mij niet acceptabel gezien wat er gebeurdis :devil: :jank: .

Groetjes,
Cokkie en haar honden.
Ik snap de mensen ook niet
Als ze gewoon meewerken maar misschien dat ze bang zijn dat ze hun hond af moeten staan
Het is heel triest dat het op zo'n manier moet gaan
Ik hoop dat je je gelijk kan halen
Succes
Afbeelding
Marloes

Ongelezen bericht door Marloes »

Wat vreselijk wat jullie is overkomen... Echt, dat is mijn grootste angst. We hebben in het bos al eens een incident gehad en ik weet zeker dat als Robbie toen los was geweest, dat hij er dan niet meer was.

Ik snap werkelijk niet dat je als eigenaar zo kan reageren.
Ik hoop dat je iets hoort van verzekering en politie.
En wat een mooie site heeft je dochter gemaakt!!!
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

heb je geen rechtsbijstand verzekering?
dan kan je kosteloos het proces al in gang gaan zetten.
volgens mij heb je bewijs genoeg om een begin te kunnen maken.
overigens doordat deze mevr. schade claimt bij jou bekent ze dus deels wel dat er iets is gebeurt, waar komt anders het bloed in haar blouse vandaan.
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
***Connie***
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): American Staffords en een Maine Coon kat.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ***Connie*** »

Wat een eigenaar bah :evil: neem gewoon je verantwoording :devil:

Tussen honden kan altijd iets gebeuren laatst nog bij mijn hond die 2 keer in 1 week tijd zomaar door een labrador wordt aangevallen, het gevolg de 2de keer een afgescheurde spier in zijn achterpoot. die baas was in geen velden of wegen te vinden toen meneer eindelijk kwam zei hij is gewoon spel ja hoor een hond die met ontbloot gebit op een andere hond komt af rennen is spel :denken:

Ik heb hierop bij thuis komst direct de politie gebeld en een aanklacht ingedient tegen deze hond en eigenaar de politie is bij die eigenaar geweest en heeft hem aansprakelijk gesteld voor alle da kosten, waarom is dit niet bij jou gebeurt? Deze hond is voor beide keren aangeklaagt en heeft nu al een aanlijn gebod nog 1 keer en hij krijgt ook een landelijk muilkorf gebod :ok: De eigenaar heeft dus alle kosten betaald.

En ik heb dus 3 Am Staff's die wel goed zijn opgevoed want mijn hond heeft niet eens de kans gehad iets terug te doen, anders was het ook anders afgelopen met die Labrador maar zoiets wil ik niet op mijn geweten hebben.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat de pijn van het verlies een klein beetje minder is nu met Twister.
Afbeelding
Een dier heb je voor het leven, niet voor even.
mixertje
Vaste gebruiker

Hoi Karen en Connie,

Karen : helaas heb ik geen rechtsbijstandsverzekering.
Connie: Ik ben naar de politie geweest na dit bijtincident. De politie heeft de eigenaar van de Stafford gebeld. Zij hebben een waarschuwing gekregen. Ze waren overigens erg boos over het feit dat ik dit gemeld had bij de politie :denken: . De politie zegt dat het een civiele zaak is. Dat betekent een zaak tussen burgers en daar bemoeien zij zich niet mee. Dat moet je zelf uitzoeken. Wat betreft de hond: pas als het een tweede keer gebeurt neemt de poltie maatregelen :blah: (aanlijngebod, muilkorf).
Ik hoor nu van diverse mensen dat deze hond al vaker gebeten heeft. Jammer genoeg durven/willen mensen hier niet zo gauw actie op ondernemen.
Ik wacht nog op bericht van de politie, ik heb nogmaals een brief geschreven. Als er nieuws is dan meld ik het. Ik ben bijna zover dat ik het los ga laten. Het is erg naar om iedere keer weer achter instanties aan te moeten zitten die hun verantwoordelijkheid niet nemen. En ik krijg Mixer er niet mee terug!
Met Twister gaat het heel erg goed, ik kan steeds meer genieten van haar. Ze is een totaal andere hond da Mixer, dat heb ik expres gedaan om niet teveel in de vergelijking te gaan. Ze helpt me erg bij de verwerking van de dood van Mixer. Ze is heel lief,vrolijk, energiek en ondeugend!

Bedankt voor jullie tips :ok: en groetjes,
Cokkie, Mixer R.I.P :slaap: . enTwister :cheer:.
***Connie***
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): American Staffords en een Maine Coon kat.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ***Connie*** »

ik kan het begrijpen dat je het wil loslaten en geen zin meer hebt de instanties achter hun broek aan te zitten, maar dat is dus precies waar ze op hopen :evil:

Meld je eens aan op het politieforum en schrijf daar je verhaal, kijk wat hun je kunnen vertellen hoe te handelen :ok:

Geniet ondertussen lekker van Twister :ok:
Afbeelding
Een dier heb je voor het leven, niet voor even.
mixertje
Vaste gebruiker

De dierenarts heeft mij vanmiddag gebeld. Hij zegt GEEN verband te zien tussen het bijtincident en het overlijden van Mixer. Hij wil ook niet in dit conflict betrokken raken. Ja ik kan natuurlijk nooit bewijzen dat Mixer aan dit bijtincident is overleden. Hij had al wel een vorm van artrose. Maar het is toch opvallend dat hij na het bijtincident hollend achteruit is gegaan, heel veel pijn kreeg, niet reageeerde op medicatie en in toenemende mate uitvalsverschijnselen kreeg en uiteindelijk helemaal niet meer kon lopen. Ik kan best begrijpen dat een dierenarts zich hierover niet kan/wil uitlaten(te gevaarlijk zegt hij). Hij adviseerde mij om het los te laten en verder te gaan met mijn leven. Ik ga sosieso verder met mijn leven. Maar het is zo'n niet te verdragen gevoel wat er gebeurd is. Misschien moet ik toch gaan proberen om het wel te verdragen. Mixer had al een afwijking en was misschien uiteindelijk daaraan ook overleden. Nou moeilijk is en blijft het. Om op zo'n manier je hond te verliezen is heel erg moeilijk en pijnlijk. Ook omdat hij nog zo jong was. En lief en leuk en grappig etc. etc.

Connie ik zal nog eens kijken op het politieforum.

Wordt vervolgd!

Groetjes,
Cokkie en haar honden.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik begrijp het standpunt van de dierenarts wel maar het blijft triest dat de eigenaren van de andere hond er zo mee om gaan.Je kunt je dus afvragen wie de volgende is.
Ik zou toch blijven graven en vragen zodat deze mevrouw bij een volgend incident toch eens aangepakt kan worden.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
mixertje
Vaste gebruiker

Ik graaf nog even door! :evil:
Pasjovica
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Pasjovica »

Wat een afschuwelijk verhaal, lees ik vannacht. Dit is ook mijn grootste angst.

Ik zelf zou wel gelijk een andere dierenarts nemen, iemand die begreep hoe jij je voelt en je daarin zou steunen.

Ben wel blij voor je dat Twister, je pijn , toch een beetje verzacht.
Afbeelding

groetjes van Ineke en
een poot van Joris, Pasha en Vica
mixertje
Vaste gebruiker

Ja ik heb inmiddels een andere dierenarts genomen! Ik vond idd dat hij me te weinig steunde.
Ik wacht nu op reactie van de verzekering en de politie.
Verder probeer ik de strijd los te laten en te verwerken dat Mixer er niet meer is. Ik vind dat heel erg moeilijk. Ik kan het nog steeds niet geloven dat dit allemaal gebeurd is. En dat ik Mixer nooit meer zal zien :jank: .
Het is heel erg goed dat Twister er nu is. Zij kan mijn pijn en gemis over Mixer niet wegnemen en dat zou ik ook niet willen! Maar ze verzacht het zeer zeker en geeft veel plezier, wandelingen, contacten met andere mensen, knuffelen en spelen :cheer: . Ik wist niet dat een hond zo erg een deel van jezelf kon worden! En dat het zoveel zeer doet als je dat kwijt raakt!

Groetjes,
Cokkie en Mixer :slaap: R.I.P. en Twister :ok:
Pasjovica
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Pasjovica »

Vergeten doe je nooit, maar op een gegeven ogenblik, kan je het een plekje geven en dan krijg je je rust terug.
Afbeelding

groetjes van Ineke en
een poot van Joris, Pasha en Vica
mixertje
Vaste gebruiker

Bedankt Pasjovica :ok: !
Wat een mooie honden op je foto!

Groetjes,
Mixertje.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”