OOHHH WACHT SCROLL NIET VERDER !!!!!!!
\
weet je het zeker ???
kan gevoelig zijn voor de zwakke magen...
oke hier komt ie dan

Moderator: moderatorteam
Engerd!monica schreef:En dan hier me stiefkind die dus mijn " gevaarlijke honden '' heeft leren barfen![]()
![]()
OOHHH WACHT SCROLL NIET VERDER !!!!!!!
\
weet je het zeker ???
kan gevoelig zijn voor de zwakke magen...
oke hier komt ie dan![]()
hé , heb jij teveel wijn op???? , klere trutMir@n schreef:Volgens mij kan jij je beter ophouden in het topic van Boemerang...Pak-de-bal schreef: goed zo, je leert het al:
geen enge ogen en geen close-up !!
kólere mens, heb je je strenge meesteressenpak weer aan? Zo ja, ga dan Bauke iets afleren....Of oude mannetjes in struiken douwen
Lezen kun je ook al niet.Pak-de-bal schreef:hé , heb jij teveel wijn op???? , klere trutMir@n schreef:Volgens mij kan jij je beter ophouden in het topic van Boemerang...Pak-de-bal schreef: goed zo, je leert het al:
geen enge ogen en geen close-up !!
kólere mens, heb je je strenge meesteressenpak weer aan? Zo ja, ga dan Bauke iets afleren....Of oude mannetjes in struiken douwen![]()
waar bemoei jij je mee?![]()
kijk, als we zó gaan beginnen? Dan kan ik het ook wel , zie je?![]()
Ik voer ook rauw maar heb daar soms ook moeite mee,een zalmkop bv :N: maar een blikje zalm met een augurkje en een eitje en mayo vind ik toch net iets leuker staan op een toastje :mrgreen:StruisvogelpolitiekGeer schreef:O gut zeg. Als we het vooral maar onherkenbaar en gebraden op ons bord hebben liggen zal het ons een rotzorg zijn en schransen we het en masse naarbinnen. Maar wee dat we zien wat het ooit was. Schandalig!
hahaha ik zal eraan denken de volgend keer als ik gamba's eetMickie schreef:Maar wel met een waarschuwing in de topic-titel hè? :N:Nanna schreef:foto!Gollum schreef:Ik kan er niet zo mee zitten, ik voer zelf vers dus ben wel wat gewend..
En ik heb ook denk zwarte humor, kon wel om het flappie topic lachen eigenlijk.. Ik zit ook altijd poppenkast te spelen met de gamba-karkasjes op m'n vingers
Hanneke2 schreef:Ik kan prima tegen enge bloederige foto's, maar ik schrok bij het idee dat jij werkt met mensen die ziek of gewond zijn.Pak-de-bal schreef:zal ik volgende keer foto's van mijn werk op het forum zetten?![]()
Kaak-operaties , en spoed-operaties van verkeers-ongelukken.
Van onherkenbare gezichten.
Hè, ja, gezellig en kijken of jullie dat vol kunnen houden![]()
Je bent een best mens zo hier op het forum hoor, maar ik mot je toch echt niet naast mijn ziekenhuisbed.
Dat vind ik helemaal niet hypocriet hoor. Een hond is een carnivoor, om daar nou een vegetarier van te makenRami schreef:Tja, mijn honden eten ook rauwe (vlees)botten, orgaan, spiervlees, vis en ik maak daar ook wel eens foto's van.
Niet om (anderen) te laten gruwelen, of om 'stoer' te doen, maar omdat ik hun gedrag/houding/uitdrukkingen mooi genoeg vind om vast te leggen.
Overigens hoeven foto's die duidelijk inzoomen op 'bloederige' details van mij ook niet. Als dat hypocriet is (voor een vegetarier die haar honden rauw vlees voert) so be it.
En @Pak-de-Bal: honden die genieten van hun vleesbot kunnen er ook heel lief uitzien:
Mijn vragen hadden een bepaalde ondertoonAri@ne schreef:En waar is daar...... hier in ons beschaafde Nederland en bij mijn weten is het nog steeds niet verboden.Tamara en Bowie schreef:
wat bedoel je met "de manier van slachten"? Wie slacht wat op wat voor manier?
Daar waar ze het niet zo nauw nemen met verdoven, waar is daar?