Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Grrr hier kan ik me zo kwaad om maken...

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

SnowWhite
Actief

Grrr hier kan ik me zo kwaad om maken...

Ongelezen bericht door SnowWhite »

Wij hebben hier bij ons in de buurt een voetbalveld die helemaal omheind is met een hek.
Als er niemand voetbalt, dan training ik hier altijd met onze hond.
(Uiteraard wel eerst even netjes uitlaten, en als er kinderen komen dan gaan wij gewoon weg)

Vandaag was ik met haar op dit veld weer lekker aan het trainen toen plots met veel lawaai een groep van 30 middelbare scholieren het veld letterlijk op kwamen denderen.
Ze hadden kisten met met allerlei pionen, ballen etc bij zich dus kennelijk hadden ze hier hun gym uurtje.
Uiteraard geen probleem, het is hun goed recht en ik hoor daar officieel natuurlijk niet met mijn hond.

Ik was op dat momment "zit en hier komen " los van de lijn aan het oefenen, ik wilde haar bij mij roepen zodat ik haar kon aanlijnen en kon weg gaan.
Toen plost die hele groep naar mijn hond begon te roepen; hondje, kut hond, tarzan etc.. en daar ook allerlei geluiden bij maakten en op haar af liepen.
De hond dacht eerst nog leuk spelen, tot dat er ook ballen haar richting doelbewust op kwamen.
Ze raakte in paniek en rende naar het andere kant van het veld.

Ik werd uitaard wit heet en probeerde me nog enigzinds te beheerse,
en mijn hond weer te pakken te krijgen.
Komt er plost een aantal jongeren heel mans naar mijn toegelopen, waarom mijn "kut hond" op hun veld loopt.
Ik nog met mijn stomme kop verteld dat ze niet doet en dat je een hond ook niet zomaar moet roepen en allerlei dingen naar ze toe moet gooien. (ik weet had beter gewoon weg kunnen lopen)

Die jongeren kwamen al dichter om heen staan, toen ze in eens luid keels kwam aangerend en voor mij ging staan en blafend die jongeren aan de kant dreef.

Ik heb haar toen maar vast gepakt en weg gelopen, maar voelde me op dat moment wel bedreigd en eenmaal thuis zat ik nog te shaken.

Vooral omdat toen ik weg liep er werd geroepen dat de hond vals was, en ze er wel persoonlijk voor gingen zorgen dat de hond werd afgemaakt, omdat ze alles gefilmd hadden.

Een ding weet ik zeker, ze komt in ieder geval voor mij op en was zelf ook een beetje verbaasd, omdat ik dit gedrag nog nooit van haar gezien had.

Wat ik nog steeds niet begrijp is de reactie van die leerlingen, hebben ze dan niet geleerd nooit zomaar een hond te roepen? En waar sloeg hun hele reactie op? Als ze niets hadden gedaan had ik haar gewoon aangelijnt en weg gaan.

Wat ik al helemaal niet snap is waar de leerlaar(es) was op dat moment? :boos:

Sorry hoor jullie hebben hier natuurlijk niets aan, maar moest het gewoon even kwijt :cry:
Laatst gewijzigd door SnowWhite op 08 nov 2007 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Mara Roulette
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mara Roulette »

Dat snap ik wel. Ik zou het ook a-relaxed vinden maar van je omschrijving ga ik er vanuit dat het en stelletje pubers waren.. Die doen wel vaker stoer denk ik dan.. En ja officieel gezien zoals je al zei hoor je ook niet op dat veld te staan ;)

Overgens heb ik ook een keer zoiets meegemaakt met Jimmy we waren aan het wandelen toen een paar jongeren bedacht dat het leuk was om het hondje te roepen (terwijl wij net het commando hier gebruikten)... Erg flauw maar gelukkig vind Jimmy het altijd leuk om mij te zien en konden we daar gebruik van maken.. Tja zulke dingen gebeuren ik zou het maar een beetje van je af laten glijden..

Hoe ging het trouwens met trainen?
Afbeelding

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding
[/url]
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

durf het niet te vragen, onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod
( ik vraag het daarom, omdat die soms heel "agressief" kunnen zijn naar honden, door hun angst?)

Maar verder : welkom in ons kl*te land, met onze kl*te jeugd !!! :evil:
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 11 sep 2007 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Pak-de-bal

Martijn schreef:
Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod
( ik vraag het daarom, omdat die soms heel "agressief" kunnen zijn naar honden, door hun angst?)

Maar verder : welkom in ons kl*te land, met onze kl*te jeugd !!!
:roll:
jij woont vast heerlijk op het platteland ?
Geen last van opdringerige jongeren of, : hangjongeren, zeker?

bless you !
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Het gaat surrealistische vormen aannemen.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar waren het onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod

jeetje mina zeg........jij wordt met de dag erger volgens mij
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Martijn schreef:Nou ja zeg!

Uitzoeken welke schoolklas dat was en melding maken bij de directie. Krijgen ze een preek en eventueel nog straf thuis. Ha!
Zou ik idd ook doen! Wat een eikels zeg! :devil: Ik hoop dat je inmiddels een beetje bekomen bent van de schrik?
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Pak-de-bal schreef:
Martijn schreef:
Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar waren het onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod

Maar verder : welkom in ons kl*te land, met onze kl*te jeugd !!!
:roll:

bless you !
Afbeelding
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
SnowWhite
Actief

Nee het was een klas met over het algemeen Nederlandse kinderen en ik schat tussen de 16 / 17 jaar....

Ben inmiddels wel wat van de schrik bekomen, alleen daar komt nu steeds meer woede voor in de plaats.
Ik denk dat ik inderdaat naar de school toe ga om daar in ieder geval mijn verhaal te doen.

Mara Roulette:

Trainen ging goed hoor :wink: , tot dat schorem het veld betrat.
Oke ik weet dat ik daar niet hoor te zijn, maar ze konden toch gewoon op zijn minst normaal blijven doen??
Pak-de-bal

kitty2 schreef:
Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar warenonzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod

vind je dit normaal gedrag dan? :roll:
Ik niet en dàt laat ik merken ook,
kawa2
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckels

Ongelezen bericht door kawa2 »

bless you !
ook op het platte land zijn hangjongeren hoor :denken:
maar wat hebben "hangjongeren" met deze situatie te maken

maar ik zou er toch ook melding van maken op die school hoor
Afbeelding
JML
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door JML »

Dat moet schrikken geweest zijn.

Ik kan me voorstellen dat ik wel eens op het openbare voetbalveldje met maddox zou willen trainen, maar nooit op een verenigingsveld of schoolveld.

Net wat je zegt, wanneer er mensen gebruik van willen maken, maak jij direkt plaats, zo hoort het ook, zeker als je op een plek traint dat niet de bedoeling is, moet je geen overlast veroorzaken.

Ik vind het niet om over naar huis te schrijven wat die lui deden.
Maar dat zal wel zo'n klassiek voorbeeld zijn van 'peer-pressure'.
Heb je dat ook weer meegemaakt. :roll:

Toch wel een mooie test om te kijken hoe je hond je verdedigt. ;)
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Kennelijk durf je het toch wel degelijk te vragen :wink:

Welkom in ons land vol vooroordelen!
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik kan me voorstellen dat je staat te shaken :N: , zou ik ook doen hoewel mijn hond zelden of nooit wordt uitgemaakt voor kuthondje :mrgreen: .
weet k weel hoe intimiderend zo`n groep kan zijn, vooral omdat ze niet voor elkaar willen onderdoen, en dus ook niet echt voor rede vatbaar zijn op zo`n moment.

Ik vind het een goedd idee dat je je verhaal gaat doen bij die school misschien wordt er een soort bewust zijn gekweekt :ok: en dat zijn goede zaken
Pak-de-bal

Martijn schreef:Wat ik trouwens vooral niet normaal aan allochtonen vind is hoe nederland met allochtone jeugd omgaat.
Hoe ga je je in christusnaam aangepast gedragen als je vanaf je vroege jeugd met argusogen bekeken wordt en door politici als kutmarokkaan bestempeld wordt?
Alsof jij je aanpast aan groepen mensen die je vooraf al laten weten dat ze je toch niet moeten.
oké , dit waren dan geen getinte jongens, maar in Den Haag zou dat voor 90 % wel zo kunnen zijn !
En dan is het echt geen pretje, wat ze met ons, winkelende mensen op de koopavond bv aandoen.
Ik bedoel: ze hebben het echt aan zichzelf te danken !!

dus probeer maar niet steeds ze te verdedigen :roll:

( ben soms dat gebrekkig hollands praten, in de tram bv, echt zat !!)
bikkel
Actief

Ongelezen bericht door bikkel »

Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar waren onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een modkinderen?

triest persoon :piew:
Afbeelding
bikkel
Actief

Ongelezen bericht door bikkel »

Pak-de-bal schreef:
Martijn schreef:Wat ik trouwens vooral niet normaal aan allochtonen vind is hoe nederland met allochtone jeugd omgaat.
Hoe ga je je in christusnaam aangepast gedragen als je vanaf je vroege jeugd met argusogen bekeken wordt en door politici als kutmarokkaan bestempeld wordt?
Alsof jij je aanpast aan groepen mensen die je vooraf al laten weten dat ze je toch niet moeten.
oké , dit waren dan geen getinte jongens, maar in Den Haag zou dat voor 90 % wel zo kunnen zijn !
En dan is het echt geen pretje, wat ze met ons, winkelende mensen op de koopavond bv aandoen.

kijk maar eerst ff naar je eigen persoonlijkheid pfffffffffffff dat je daar nou niet eens zat van bent!
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar waren het onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een modkinderen?

Ongelooflijk wat jij allemaal uit kan kramen.
Mens, jij spoort echt niet :N:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

Pak-de-bal schreef:

jou manier van praten is echt zo typisch.
als jij een probleem hebt met de allochtone jeugd kun je beter in de politiek ofzo gaan maar elke keer hier duidelijk maken dat je er een probleem mee hebt heeft echt geen zin.
Ik scheer ook wel eens mensen over dezelfde kam,realiseer me ook dat ik dat doe,maar vergeet nooit dat er ook goede mensen bestaan en die zijn echt niet allemaal blank!!!

groetjes eefje
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Pak-de-bal schreef:

Ned jongeren kunnen net zo goed stieren hoor zeker op een bepaalde leeftijd. Puberen heet zoiets en ik denk dat jijzelf dit miss ooit ook wel gedaan hebt. Jongeren laten zich nu eenmaal vaak meeslepen in groepsgedrag en dat kan inderdaad heel beanstigend zijn wil niet zeggen dat ze het zelfde besef hebben als volwassenen hun hersen zijn immers nog niet volledig ontwikkeld. (waarmee ik niks goed praat)

Ik vraag me nu eigenlijk wel af wat ze jou op een koopavond aan doen? En hoezo moet jij er problemen mee hebben als iemand gebrekkig nederlands praat (hij praat teminsten nog nederlands!)
Ik heb een getint vriendje en die gedraagt zich beter dan de meeste nederlandse jongens die ik ken. Zijn moeder woont hier al 14 jaar en praat nog steeds gebrekkig nederlands. Ik doe gewoon altyd mijn best om haar te verstaan en blijf ook gewoon lekker nederlands tegen haar praten dan leert ze het teminsten ook.

Ik kan me echt wel voorstellen dat je je soms ergert aan bepaalde mensen hebben we allemaal. En ook vooroordelen hebben we allemaal( erg genoeg) Maar je gaat dan wel een beetje ver om maar meteen te gaan roepen ze waren vast getint als er eens een probleempje is ergens.
Pak-de-bal

hé , het topic gaat toch niet wéér over mij? :eek:

dat hebben we wel gehad en iedreen mag hier zijn eigen mening kwijt.
Vooral onder het Onderwerp "discussie"

Ik ga hier niet verder op in.

Natuurlijk is dit "groepsgedrag" , en de stoersten hebben het hoogste woord.
Maar zo gaan ze overal te werk, niet eens in schoolltijd.
En dàt hoeven we toch niet goed te vinden, getinte huidskleur of niet ! :evil:
Ook niet goed te praten...
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 11 sep 2007 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
SnowWhite
Actief

JML schreef:Dat moet schrikken geweest zijn.

Ik kan me voorstellen dat ik wel eens op het openbare voetbalveldje met maddox zou willen trainen, maar nooit op een verenigingsveld of schoolveld.

Net wat je zegt, wanneer er mensen gebruik van willen maken, maak jij direkt plaats, zo hoort het ook, zeker als je op een plek traint dat niet de bedoeling is, moet je geen overlast veroorzaken.

Het was een openbaar voetbalveld, dat dus kennelijk wel eens gebruikt wordt als gymveld? (nog niet eerder mee gemaakt)

Het zat met toch niet helemaal lekker en ben zo juist bij die school geweest om mijn verhaal te doen.
Het was ten eerste kennelijk erg moeilijk om iemand te vinden die mijn verhaal zou willen aanhoren, want heb 20 minuten gewacht.
Komt er eindelijk een man aangelopen die al meteen verkondigde niet al te veel tijd te hebben :? Dus ik bood nog netjes aan om morgen terug te komen maar dat hoefde dus ook weet niet.

Het gesprek liep erg stroef, ze wilde weten om welke klas het ging, nou aangezien ik daar niet op school zit het ik daar echt geen benul van.
Maar zou ze eventueel wel kunnen aanwijzen, dat mocht niet inverband met de privacy van de leerlingen??
Ik vertelde dat ze kennelijk een gymles hadden en dat het misschien eventueel via een rooster toch wel te achter halen viel voor de school om welke klas het ging?
Daar zouden ze dan nog naar kijken (gelukkig)
Verder ook verteld wat er gebeurd was, maar deze "aardige" meneer kon kennelijk alles onthouden want mijn verhaal opschrijfen wilde die niet.
Ik heb ook mijn ongenoegen betuigd over het feit dat er geen leerkracht aan wezig was, waarop deze meneer bij hoog en laag beweerde dat die altijd aanwezig zou zijn?
Nou geen idee waar... of heeft deze leerkracht soms ook de leeftijd van een 17 jarige???
De beste meneer vroeg nog wat mijn bedoeling van mijn verhaal was! :boos: en of ik zat te denken om verdere stappen te ondernemen..

Ik vertelde dat ik dit niet van plan was, en er op vertrouwde dat de school verdere maatregelen zou nemen. Hier ging hij niet eens op in!!
Ik heb nog aangeboden om dan maar eventueel zelf voor de klas mijn verhaal te gaan doen, maar ook dit mocht weer niet in verband met de privacy.

In plaats dat dit gesprek mij een goed gevoel moest geven, werd al kwaaier wand de school zag kennelijk totaal geen probleem in het zeer onbeschofte gedrag van hun leerlingen.

Kort om geen goed gesprek, en ik zit weer met een frustratie meer :-(
JML
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door JML »

Grrrr.....

Toch jammer dat het zo moet lopen. Een openbaar veld is niet voor niets openbaar, dus voor mij gelden er dan voor beide partijen 'gedragsregels'.
Jij hebt je er keurig aan gehouden....
Kan me voorstellen dat je nu nog erger gefrustreerd bent geraakt.
Jammer, een simpel 'vervelend dat dit gebeurd is, we gaan er op letten' zou voor jou al genoeg zijn geweest.

Denk dat je het nu maar moet 'vergeten', je komt toch niet verder met die mensen. Je weet wel dat je hond je beste vriend is en altijd voor je staat ;)
Pak-de-bal

Dit is dus 1 van die scholen, die door de staatssecretaris Dijksma, gecontroleerd gaan worden.

Ze noemen dit "scholen" , die geen goed beleid hebben, en heel slecht scoren !!

Nou, dat is wel te merken , zeg !!

Jeetje, waar is de tijd gebleven, dat de meester nog een meester was?
Maar zelfs in deze tijd is de meester , of meneer van de school, geen serieus figuur meer. :roll:

Waarom zouden dan zijn leerlingen het goed gaan doen?
Voorbeeeld doet voorbeeld volgen.

Privacy? :roll:
En als je een lezing gaat houden hierover voor de klas, is dat dan ook "mag niet voor de privacy"?
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Schriftelijke klacht indienen, bij de school en (als het een openbare is) bij de gemeente. Dat lijkt me een betere oplossing.
Mocht het een private school zijn, dan kun je ws wel via de onderwijsinspectie of het ministerie het bestuur achterhalen.

Klote, gewoon K.U.T. jongeren. Pubertjes...
Ik was ook niet zo lief in mn pubertijd, maar dit soort geintjes :roll:

En volgens mij mogen hier ook geen discriminerende uitlatingen gedaan worden. Dusse, ik vraag me af wanneer er een modje gaat ingrijpen....
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Sjonge, altijd fijn dat soort jongeren :roll: Ik vind de reactie van de school al helemaal belachelijk (al gingen wij vaak in de pauze een balletje trappen op het veld, waren we ook wel met z'n 30en, maar dus geen gymles).
Ik heb ook mijn ongenoegen betuigd over het feit dat er geen leerkracht aan wezig was, waarop deze meneer bij hoog en laag beweerde dat die altijd aanwezig zou zijn?
Nou geen idee waar... of heeft deze leerkracht soms ook de leeftijd van een 17 jarige???
Het kan zijn. Wij hadden een gymleraar die 21 was, en er ook nog jong uitzag. Die viel dus echt niet op tussen zesdeklassers. Al had die dan nog in moeten grijpen :19:
Laatst gewijzigd door Maxiem op 07 nov 2007 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Pak-de-bal schreef:

Maar als ik nu een Nederlandse man was met een tintje, hoe moet ik dit vooroordeel van jou over mijn kinderen dan lezen?
Moet ik denken, tja, ze heeft gelijk want als er iets is moet je vooral meteen aan buitenlanders denken en er vanuit gaan dat het geen Nederlanders waren of moet ik me maar gewoon direct totaal distantieren van Nederlanders omdat die vooroordelen hebben?

Minimaal deels hebben wij het ook aan onszelf te danken dat veel allochtone jongeren zich niet willen aanpassen en frustraties hebben. Zou jij je goed voelen bij je eigen stukje als je een Turkse vrouw was met Turkse kinderen hier in Nederland?
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Heb je enig idee wat de functie van die mijnheer was op die school @Yuka?
Ik denk dat ik een nette brief zou schrijven aan de directeur van de school en/of aan het bestuur.
De gemeente kan je de eventuele naam (namen) wel verschaffen :mrgreen:
En dan aangetekend versturen.
Wat een onzin geklets over "privacy" :19:

Tenminste...............als je hier nog op door wilt gaan.
Je kunt ook proberen om het verder te laten rusten.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Roelfien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roelfien »

Yuka schreef:
JML schreef:Dat moet schrikken geweest zijn.

Het was een openbaar voetbalveld, dat dus kennelijk wel eens gebruikt wordt als gymveld? (nog niet eerder mee gemaakt)

Het zat met toch niet helemaal lekker en ben zo juist bij die school geweest om mijn verhaal te doen.
Het was ten eerste kennelijk erg moeilijk om iemand te vinden die mijn verhaal zou willen aanhoren, want heb 20 minuten gewacht.
Komt er eindelijk een man aangelopen die al meteen verkondigde niet al te veel tijd te hebben :? Dus ik bood nog netjes aan om morgen terug te komen maar dat hoefde dus ook weet niet.

Het gesprek liep erg stroef, ze wilde weten om welke klas het ging, nou aangezien ik daar niet op school zit het ik daar echt geen benul van.
Maar zou ze eventueel wel kunnen aanwijzen, dat mocht niet inverband met de privacy van de leerlingen??
Ik vertelde dat ze kennelijk een gymles hadden en dat het misschien eventueel via een rooster toch wel te achter halen viel voor de school om welke klas het ging?
Daar zouden ze dan nog naar kijken (gelukkig)
Verder ook verteld wat er gebeurd was, maar deze "aardige" meneer kon kennelijk alles onthouden want mijn verhaal opschrijfen wilde die niet.
De beste meneer vroeg nog wat mijn bedoeling van mijn verhaal was! :boos: en of ik zat te denken om verdere stappen te ondernemen..

Ik vertelde dat ik dit niet van plan was, en er op vertrouwde dat de school verdere maatregelen zou nemen. Hier ging hij niet eens op in!!
Ik heb nog aangeboden om dan maar eventueel zelf voor de klas mijn verhaal te gaan doen, maar ook dit mocht weer niet in verband met de privacy.

In plaats dat dit gesprek mij een goed gevoel moest geven, werd al kwaaier wand de school zag kennelijk totaal geen probleem in het zeer onbeschofte gedrag van hun leerlingen.

Kort om geen goed gesprek, en ik zit weer met een frustratie meer :-(
Wat jammer dat het zo slecht is opgepakt door de school.
Want het is gewoon vervelend rotgedrag van pubers en over het algemeen binden ze wel in als ze op een volwassen manier door een autoriteit aangesproken worden op hun gedrag en wat dat met jou gedaan heeft. Gemiste kans voor de school.
Net als Ranetje zou ik ook een brief schrijven.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Roelfien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roelfien »

Pak-de-bal schreef:
kitty2 schreef:
Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar waren onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod

vind je dit normaal gedrag dan? :roll:
Ik niet en dàt laat ik merken ook,
Je discrimineert. En je hebt geen idee waar je over praat.
Ik heb afgelopen weken heel toevallig in Den Haag en Rotterdam op scholen gewerkt omdat wij studiepakketten verkopen en daar heb ik echt weer een heerlijke tijd gehad. Bijdehand, snel gebekt, niet te bang om de discussie met je aan te gaan als ze denken dat je ze benadeelt, ja absoluut. Maar geen onvertogen woord, geen rare dingen, gewoon lekkere vlotte jongelui in alle kleuren van de regenboog. Gewoon zo als het hoort. (en nee, dat waren geen HBO studentjes) En dat zijn dan de mensen die jij met je vooroordelen de goot in trapt. Maar ja, weet jij veel. :roll: Maar je gaat wat mij betreft echt te ver met je ongefundeerde vreemdelingenhaat. Ik vind je gewoon eng.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”