Jeetje wat een topic is dit geworden zeg... om het nou specifiek op de allogtonen te gooien wat totaal niet mij bedoeling.
Wat ik wel even duidelijk wil vermelden is dat ik nimmer heb gezecht dat het hier over een groep allogtonen ging... Het was gewoon een groep jongeren met de gemixte afkomsten en ja meerendeel NEDERLANDS.
Wel een vraagje aan jullie... wie is TS? of bedoelen jullie bij hier mee?
Wat ik wel even duidelijk wil vermelden is dat ik nimmer heb gezecht dat het hier over een groep allogtonen ging... Het was gewoon een groep jongeren met de gemixte afkomsten en ja meerendeel NEDERLANDS.
Ik heb verder jammer genoeg niets meer van die school gehoord, en heb ook besloten om het maar hier bij te laten.
Al zit het me nog wel hoog hoor, maar dat gaat al langzaam aan zakken
Ik train nog steeds me haar op het zelfde veldje, want laat me uiteraard niet zomaar weg jagen.
En kom er zelfs net van

Het is een openbaar veld en echt ideaal om te trainen aangezien het met een groot hek totaal afgesloten is en de hond dus niet zomaar weg kan.
Mocht ik de groep nog een keer tegen komen, en ze vertonen het zelfde gedrag dan ga ik uiteraard wel verdere stappen ondernemen, welke dat dan zijn weet ik niet, ik hoop in ieder geval dat het niet meer zo ver komt.
Wat ik nu wel merk is dat ze waakzamer is geworden en dan voornamelijk bij groepen.
Ik liep net langs een groepje ("hang") jongeren en toen merkte ik dat ze heel zachtjes binnen monds begon te grommen, dit had ik vanmiddag ook al een opgemerkt.
Ik zal het wel goed in de gaten houden, want vind het niet erg prettig als ik een hond krijg die nu tegen elke groep gaat grommen.