Het beest leefde daar waarschijnlijk buiten en was blijkbaar gegrepen door een andere hond.
De hond was echt vreselijk lief,veel liever dan ik had verwacht maar de gedragstherapeut vond hem heel dominant omdat hij liever niet had dat zij aan zijn snoet zat(ze legde haar hand om zijn neus heen en stond erin te knijpen)
en toen ze zijn poot pakte probeerde hij zich eruit te wringen.
nou snapik dat ie dat soort handelingen moet accepteren maar ik zeg maar nogmaals,het beest leefde buiten en ik vermoed zo dat ie niet jaarlijks een da zag......of veelvuldig met mensen in kontakt kwam.
Ondanks dit alles bleef hij super vriendelijk,tot ze hem een varkensoor gaf en deze tussen zijn tanden probeerde uit te peuteren,toen snauwde hij behoorlijk....
Uiteindelijk is dit dus geen goede gezinshond volgens haar en moest ie ingeslapen worden.
in mijn ogen had hij best op een boerderij ofzo nog heel oud kunnen worden,geen gesjor en getrek aan je lijf maar wel een leuk leven........nee hij kon niet in een gezin want hij sprong op enz....
Hij heeft dus een spuit gekregen en ik zie dit best vaak bij die animal cops.Ik word er erg boos over.waarom die hond gelijk afschrijven

ik snap ook dat ze soms gewoon niet anders kunnen,ze nemen daar vele honden en katten en andere dieren in beslag en de asiels zitten er te vol maar toch staat het me tegen,heb tegen de tv zitten schelden,ik vond het zo'n leuke hond,gewoon een goedsul (leek het)
Moet er bij zeggen dat ik de straffen voor dierenmishandelaars wel weer super vind,veel strenger dan hier maar ze zijn dus voor de dieren nog veel strenger ........
wat vinden jullie?
groetjes eefje