Als ze ook maar een procentje van de aanwezigheid van Peruaanse nakerdjes hebben, dan pas ik maar. Gezien de foto's en verhalen van Jip, pas ik denk ikalm@ schreef:Een Chineese nakerd mét kuif

Moderator: moderatorteam
Jij hebt me ook gezien dus jij kan daar toch ook wel een klein oordeel over vellenMarion. schreef:Och hemel. Wat moet er qua uiterlijk bij mij passen danTamara en Bowie schreef:Qua uiterlijk past een Dalmatier meer bij me, volgens Linda (Zoek stok!)en ik vind dat nog niet eens zo gek bedacht van d'r, haha.
En waarom wordt jou een kortharig ras toebedeeld, en mij langharige? En waarom goudTamara en Bowie schreef:Jij hebt me ook gezien dus jij kan daar toch ook wel een klein oordeel over vellen![]()
Bij jou vind ik het ras "brombeer" wel passen![]()
Oh nee, dat is geen ras. Dan maar de Golden of Duite Staande draadhaar, qua uiterlijk dan he
daar heb ik ook aan gedacht maar ja dat weet ik natuurlijk nietMarion. schreef:Denk je dan niet dat zo'n man een vrouw heeft die 3 dagen in de week haar man's verdiende centjes aan het uitgeven is in het centrum? Meestal met haar hond in haar handtas, maar soms gaat man uitlaten net voor hij naar zijn belangrijke afspraak gaat?Valerie schreef:en iemand die mij verrast met hun keuze? tja ik zag eerst zo een geweldige doorgewinterde grote zakenman met een chihuahua en juist door het contrast moest ik zo lachen![]()
Henk Bres met zijn maltezer vind ik trouwens geen contrast. Hij heeft die hond - ook omdat hij ijdel is - maar ook provocerend. "Kijk mij, stoere man, met mijn allerliefste hondje." Aandacht, dat wil hij.
Dat klopt jaMarion. schreef:En je gaf je vriend duidelijk opdracht om mij te volgen, want in die auto wist vast wel waar de parkeerplaats was. Geen actie voor een Dalmatiër hoor
gek genoeg snap ik je ook nogTamara en Bowie schreef: Pantalon en nette blouse, ook daar zit een wereld van verschil in. Je hebt een pantalon en een pantalon en aan het soort pantalon kun je ook alweer heel veel aflezen, vind ikDe ene pantalon met nette blouse vind ik dan weer wel bij een Engelse bullen eigenaar passen maar de andere pantalon met nette blouse dan weer niet
Ik hoop dat iemand het nog snapt
Hihi, ik heb 2,5 jaar geleden - toen ik ermee bezig was - op een ander forum precies eenzelfde topic geopend. En vind mijn wittehondjesanalyse van toen eigenlijk wel treffend voor Henk Bres:Valerie schreef:daar heb ik ook aan gedacht maar ja dat weet ik natuurlijk nietMarion. schreef:Denk je dan niet dat zo'n man een vrouw heeft die 3 dagen in de week haar man's verdiende centjes aan het uitgeven is in het centrum? Meestal met haar hond in haar handtas, maar soms gaat man uitlaten net voor hij naar zijn belangrijke afspraak gaat?Valerie schreef:en iemand die mij verrast met hun keuze? tja ik zag eerst zo een geweldige doorgewinterde grote zakenman met een chihuahua en juist door het contrast moest ik zo lachen![]()
Henk Bres met zijn maltezer vind ik trouwens geen contrast. Hij heeft die hond - ook omdat hij ijdel is - maar ook provocerend. "Kijk mij, stoere man, met mijn allerliefste hondje." Aandacht, dat wil hij.
wie weet heeft die man zelf allemaal roze jurkjes en een gouden voerbakje voor haar thuis liggen
Ah Nanna, wil je me een plezier doen? Waarom is deze man typisch Golden? Ik heb dezelfde blije foto's van Pieter hoor (zie avatar), maar waarom is deze - gezette - man nu typisch Golden. Behalve de gelukzalige blik als hij zijn hondjes op kroelafstand heeft, herken ik er geen Pieter inNanna schreef:wat foto's van imo typische eigenaren
hihi,Geer schreef: "Neem de 'kleine witte' hondjes bijvoorbeeld, en dan met name de Malthezers, de Shih-Tzus etc. (niet zozeer de Westie). Daar horen OF volkse types bij...dus de hoogbonde Jordanese dames met hun mannen in trainingspakken, lekker veel goud, Hazessie op de achtergrond, beessie op schoot. De jongere generatie 'volkse types' zijn de stoere meiden met tattoo en een klein witje, die worden later net zo
OF er horen kakmadammes bij, en dan voornamelijk dames wiens MAN heel veel geld verdient...zodat mevrouw lief de hele dag kan tutten met het kleine grut...van die ruitgebroekte sherrydames...of natuurlijk uitzonderingen ala Marloes".
En je ziet heel vaak mannen uit de eerste groep met het hondje van de vrouw sloffen: Henk Bres dus
En daarnaast "kleurt" je mening natuurlijk ook de mensen die je IRL kent. Onze ex-overburen zijn dól op Roosje. Roosje is van haar, maar intussen ook van andere haar. Zwart-wit is hun motto. Zelfs bij hun trouwen. Waar Roosje (wit, Maltezer) de ringen bracht, op een zwart kussen.Geer schreef:"Neem de 'kleine witte' hondjes bijvoorbeeld, en dan met name de Malthezers, de Shih-Tzus etc. (niet zozeer de Westie). Daar horen OF volkse types bij...dus de hoogbonde Jordanese dames met hun mannen in trainingspakken, lekker veel goud, Hazessie op de achtergrond, beessie op schoot. De jongere generatie 'volkse types' zijn de stoere meiden met tattoo en een klein witje, die worden later net zo
OF er horen kakmadammes bij, en dan voornamelijk dames wiens MAN heel veel geld verdient...zodat mevrouw lief de hele dag kan tutten met het kleine grut...van die ruitgebroekte sherrydames...of natuurlijk uitzonderingen ala Marloes"
Yep, maar jij zou Roosje nooit uit eigen beweging hebben uitgezocht, op het ras...Marion. schreef:En daarnaast "kleurt" je mening natuurlijk ook de mensen die je IRL kent. Onze ex-overburen zijn dól op Roosje. Roosje is van haar, maar intussen ook van andere haar. Zwart-wit is hun motto. Zelfs bij hun trouwen. Waar Roosje (wit, Maltezer) de ringen bracht, op een zwart kussen.Geer schreef:"Neem de 'kleine witte' hondjes bijvoorbeeld, en dan met name de Malthezers, de Shih-Tzus etc. (niet zozeer de Westie). Daar horen OF volkse types bij...dus de hoogbonde Jordanese dames met hun mannen in trainingspakken, lekker veel goud, Hazessie op de achtergrond, beessie op schoot. De jongere generatie 'volkse types' zijn de stoere meiden met tattoo en een klein witje, die worden later net zo
OF er horen kakmadammes bij, en dan voornamelijk dames wiens MAN heel veel geld verdient...zodat mevrouw lief de hele dag kan tutten met het kleine grut...van die ruitgebroekte sherrydames...of natuurlijk uitzonderingen ala Marloes"
Roos is een giga-trut. Ooohhhh, ik ben zo ziekjes, en dan krijgt ze nog een extra kipfiletjes. Roosje is hun alles. En ondanks het getrut (van 2 mensen die IRL helemaal niet trutten, ook niet met de hond) toch gewoon een hondje met karakter.
Als de baasjes samen bij een ongeluk om het leven komen, dan mag Roosje hier komen wonen. Tot het eind.
Ik zag laatst een foto van mijn broer en zijn eb hun koppen naast elkaar. Sprekend :N:Yv*nn schreef:Ik vind, als er al sprake zou zijn van bepaalde prototypes, dat ik, Sjors en zijn voorgaande Engelsebullen qua type zowel innerlijk als uiterlijk behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn.
En ja, daar ben ik nog trots op ook!!!
Lijkt me een hele geschikte vent die broer van jou Alma!!!alm@ schreef:Ik zag laatst een foto van mijn broer en zijn eb hun koppen naast elkaar. Sprekend :N:Yv*nn schreef:Ik vind, als er al sprake zou zijn van bepaalde prototypes, dat ik, Sjors en zijn voorgaande Engelsebullen qua type zowel innerlijk als uiterlijk behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn.
En ja, daar ben ik nog trots op ook!!!
Dat is hij ook hoor, en die malle overenthousiaste bul ookYv*nn schreef:Lijkt me een hele geschikte vent die broer van jou Alma!!!alm@ schreef:Ik zag laatst een foto van mijn broer en zijn eb hun koppen naast elkaar. Sprekend :N:Yv*nn schreef:Ik vind, als er al sprake zou zijn van bepaalde prototypes, dat ik, Sjors en zijn voorgaande Engelsebullen qua type zowel innerlijk als uiterlijk behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn.
En ja, daar ben ik nog trots op ook!!!![]()
maar Bauke mag wel binnenkomen hoor, het zijn uiteindelijk hondenliefhebbersPak-de-bal schreef:waarom niet, ik ga toch voor de wijn en kaas?P!nki schreef:Een tip .. begin alsjeblieft niet aan een basset griffon vendéen... :N:![]()
De hond laat ik buiten staan.
kuch kuch... "Bij Siamees denk ik: hoger opgeleid, gevoel voor esthetiek, creatief"(zegt nanna)Nanna schreef:Laat ik me niet op gevaarlijk terrein begeven.
Ik hou het voor het gemak even bij de katten. Ik heb Siamezen gefokt en die trekken ook een héél ander publiek dan bijvoorbeeld de Perzen.
Bij Siamees denk ik: hoger opgeleid, gevoel voor esthetiek, creatief.
Bij Pers denk ik: vmbo, huismuts, roken.
Ik heb beide rassen gehad!En ik rook geeneens. Go figure.
Marion. schreef: Henk Bres met zijn maltezer vind ik trouwens geen contrast. Hij heeft die hond - ook omdat hij ijdel is - maar ook provocerend. "Kijk mij, stoere man, met mijn allerliefste hondje." Aandacht, dat wil hij.
Ik vind het geen raar gezicht maar wel leuk om te zien, omdat je het niet bij hem verwacht ik zou eerder een eng. bull bij hem verwachten en dat is toch ook niet zo'n groot hondje..Nanna schreef:Kijk, nu zijn we waar we wezen moetenomdat hij weet dat het een raar gezicht is zo'n grote man met een klein hondje
Waarom is een man met een klein hondje per definitie raar?