Tuurlijk wel, je begrijpt me niet denk ik, dat lijkt me het allerbelangrijkste maar ik snap echt niet waarom mensen zo moeilijk erover doen om een prijs op hun site te zetten want de mensen die echt geinteresseerd zijn vallen daar niet over, is niet interessant want die hebben misschien al jaren gespaard om hun droomras te kunnen kopen en die hebben zich ook al hele lange tijd verdiept in het ras.LongFields schreef:Dus persoonlijk contact met mensen die in het ras geïnteresseerd zijn is iets wat jij niet begrijpt?Addy schreef:Het enige argument wat ik begrijp is dat je het niet nodig vind, als ik iets niet nodig vind doe ik het ook nietLongFields schreef:Ik vind het gewoon niet nodig en heb liever gewoon persoonlijk contact met mensen die geïnteresseerd zijn. Dan kan ik al wat over het ras vertellen, dat is toch een stuk persoonlijker en volgens mij voor iemand die geïnteresseerd is ook veel prettiger dan alles maar van een schermpje af te moeten halen.![]()
![]()
De mensen die wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten haken onmiddelijk af lijkt mij ?