Ik zelf heb daar weinig problemen mee, ik heb ooit één keer een stomme fout gemaakt wat er in resulteerde dat ik naar de EHBO kon met een gat in mijn knieholte

Ik zelf ga er dus niets aan doen, ik houd er rekening mee en het geeft verder dus ook geen problemen. Nu was er van de week iemand op bezoek die dat dus niet begreep dat ik er niets aan deed...zijn hond zou hij alle hoeken van de kamers laten zien als die zou grommen of als hij niet 100 keer met zijn hand in die bak kon komen

Ik zie er zelf eerlijk gezegt het nut niet van in, waarom zou ik in zijn bak moeten zitten en als iemand bij mij tig keer mijn bord voor mijn neus zou weg trekken kan die ook wat verwachten

Ik ben absoluut niet bang van Alano en als ik zijn bak wil hebben kan ik die ook echt wel gewoon pakken want hij weet dat hij niets hoeft te flikken, tis dan wel onder luid protest. Maar ik doe het niet.
Ik denk ook zeker wel dat het misschien ook met de samenstelling van het gezin te maken heeft?, ik bedoel ik heb geen kinderen en ik ben ook de enigste die de honden voert. Verder vind ik het dus niet nodig om bij Alano de baknijd af te leren maar is dat nu echt zo raar dat ik er niets aan doe