Als er hier hele jonge kinderen over de vloer komen dan gaat Alano naar buiten, die is niet gewend met kleine kinderen en die kan er ook niet mee overweg, oudere kinderen wel maar wat voer betreft zou daar hier ook geen risico voor zijn want er staan nooit bakken en Alano eet altijd achter een hekBianc@ schreef:Nee vind ik niet raar hoor.Brigitte schreef:
Ik denk ook zeker wel dat het misschien ook met de samenstelling van het gezin te maken heeft?, ik bedoel ik heb geen kinderen en ik ben ook de enigste die de honden voert. Verder vind ik het dus niet nodig om bij Alano de baknijd af te leren maar is dat nu echt zo raar dat ik er niets aan doe
Mijn honden hebben geen baknijd, heb er nooit wat voor gedaan, geen eten afpakken of botten afpakken in het kader van "training".
Had 1 wel baknijd gehad dan had ik er ook weinig mee gedaan, ondanks het feit dat we wel kinderen hebben. Mijn kinderen zijn er sowieso meestal niet bij als de honden eten krijgen en het is binnen een paar seconden op ook.

Mocht het zo zijn dan ik b.v. zou samen gaan wonen en die persoon heeft een kindje dan zou ik b.v. Alano zijn eten buiten gaan geven of iid als de kinderen er niet zijn.