Nog = niet?Scooby schreef:Prima, je staat er op!AlopiA schreef:Ik wil wel op de misschien-lijst met eelco, ik denk wel dat ik kom want hij vind het wel prachtig denk ik.
Even voor alle duidelijkheid voor alle mensen die nog op de 'misschien-lijst' staan; er staat nog een vrij grote groep mensen op de 'misschien-lijst' als ik verder niets meer hoor/lees van deze mensen ga ik er vanuit dat ze toch nog kunnen komen en wachten we niet op hen. Dit ter voorkoming dat we wachten op mensen die toch niet komen. Is iedereen het daar mee eens?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oudejaarswandeling op Bussloo!
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2

Linda, Izzie en Bram
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ja, typefoutje. Het is al verbeterd!Zoek stok! schreef:Nog = niet?Scooby schreef:Prima, je staat er op!AlopiA schreef:Ik wil wel op de misschien-lijst met eelco, ik denk wel dat ik kom want hij vind het wel prachtig denk ik.
Even voor alle duidelijkheid voor alle mensen die nog op de 'misschien-lijst' staan; er staat nog een vrij grote groep mensen op de 'misschien-lijst' als ik verder niets meer hoor/lees van deze mensen ga ik er vanuit dat ze toch nog kunnen komen en wachten we niet op hen. Dit ter voorkoming dat we wachten op mensen die toch niet komen. Is iedereen het daar mee eens?

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Marley2016
- Actief
- Contacteer:
ik kan helaas nog niet zeggen of ik definitief wel of niet meega. net op bussloo geweest en mijn zoontje vindt alles leuk en aardig maar dan 15minuten en dan heeft hij er al weer genoeg van dat geloop vindt hij niet zo leuk meer
dus moest ik vandaag alleen verder, ik laat het nog weten of ik wel of niet mee ga.

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- AlopiA
- Vaste gebruiker
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- Antians
- Vaste gebruiker
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Leuk! Mijn broertje en zijn vriendin gaan ook mee met hun zeven maanden oude labrador. Zij lopen ook niet de hele wandeling mee, maar lopen na een gedeelte weer terug naar het huisje. Wellicht dat je met hun mee kunt lopen, dan kunnen de honden bij het huisje nog lekker met elkaar spelen?Antians schreef:Ik wil ook graag mee. Kan dan niet de hele wandeling maar wel een gedeelte meelopen.
Groetjes, Karen
- Antians
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Marley2016
- Actief
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- basca
- Zeer actief
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik wil misschien ook mee. Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Als dat te lang is, red ik het niet om ook mijn paard nog te doen 's ochtends en moet ik afhaken.
Als ik kom, neem ik Sjefke en Nozem allebei mee.
Als dat te lang is, red ik het niet om ook mijn paard nog te doen 's ochtends en moet ik afhaken.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Bussloo is erg groot, een adres is er dus niet. De ingang van de parkeerplaats waar we afspreken ligt aan de Kneuterstraat. Als je zoekt op Kneuterstraat in Wilp, heb je in elk geval een goede indicatie hoe lang het rijden is voor je.LongFields schreef:Ik wil misschien ook mee. Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Groetjes, Karen
- Liesbeth
- Zeer actief
http://www.google.nl/maps?f=d&hl=nl&sad ... iwloc=addrLongFields schreef:Ik wil misschien ook mee. Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Een adres: Kneuterstraat 13, 7384 CM te Wilp
Dan ben je voor de Robberskamp iets te ver, maar dit adres (van de beheerder) kon ik tenminste vinden

Hier: http://www.rgv.nl/fileadmin/user_upload ... ussloo.pdf vind je een overzichtskaart.
Kan iemand mij vertellen hoe ik die lange URL zo neer kan zetten dat het beeld niet zo breed wordt!?
Laatst gewijzigd door Liesbeth op 29 dec 2007 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Zoek stok!
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik weet niet of dat het adres van de Robberskamp is? Maar je moet in elk geval Ingang 2 aan de Kneuterstraat hebben en dan voor de laatste paar honderd meter mijn route-beschrijving aanhouden, dan kom je op de juiste parkeerplaats uit (er zijn namelijk meerdere parkeerplaatsen).Zoek stok! schreef:Kneuterstraat 30 in Wilp heb ik in m'n Tomtom gezet....LongFields schreef:Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, daar kan je voor zorgen natuurlijk.AnneMarie schreef:Lijkt me leuk, ik weet alleen nog niet zeker ivm mogelijke tennis finale!
Als ik wil kan ik toch gewoon zorgen dat ik om13.00 uur aanwezig ben?
Gaan alle honden los?
Bussloo is een losloopgebied, dus alle honden gaan los.
Groetjes, Karen
- Liesbeth
- Zeer actief
Als ik het zo bekijk op Route66, dan ligt nummer 30 (schuin) tegenover ingang 2 Robberskamp (andere kant van de weg, dus). Een goed adres voor een navigatiesysteem (denk ik).Scooby schreef:Ik weet niet of dat het adres van de Robberskamp is? Maar je moet in elk geval Ingang 2 aan de Kneuterstraat hebben en dan voor de laatste paar honderd meter mijn route-beschrijving aanhouden, dan kom je op de juiste parkeerplaats uit (er zijn namelijk meerdere parkeerplaatsen).Zoek stok! schreef:Kneuterstraat 30 in Wilp heb ik in m'n Tomtom gezet....LongFields schreef:Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, dat is dan helemaal mooi!Liesbeth schreef:Als ik het zo bekijk op Route66, dan ligt nummer 30 (schuin) tegenover ingang 2 Robberskamp (andere kant van de weg, dus). Een goed adres voor een navigatiesysteem (denk ik).Scooby schreef:Ik weet niet of dat het adres van de Robberskamp is? Maar je moet in elk geval Ingang 2 aan de Kneuterstraat hebben en dan voor de laatste paar honderd meter mijn route-beschrijving aanhouden, dan kom je op de juiste parkeerplaats uit (er zijn namelijk meerdere parkeerplaatsen).Zoek stok! schreef:Kneuterstraat 30 in Wilp heb ik in m'n Tomtom gezet....LongFields schreef:Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.

Groetjes, Karen
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
1 Uur en 21 minuten rijden voor mij. Moet op zich kunnen. Ik houd even een slag om de arm, ga even overleggen en laat het nog even weten of ik definitief kom.Liesbeth schreef:Als ik het zo bekijk op Route66, dan ligt nummer 30 (schuin) tegenover ingang 2 Robberskamp (andere kant van de weg, dus). Een goed adres voor een navigatiesysteem (denk ik).Scooby schreef:Ik weet niet of dat het adres van de Robberskamp is? Maar je moet in elk geval Ingang 2 aan de Kneuterstraat hebben en dan voor de laatste paar honderd meter mijn route-beschrijving aanhouden, dan kom je op de juiste parkeerplaats uit (er zijn namelijk meerdere parkeerplaatsen).Zoek stok! schreef:Kneuterstraat 30 in Wilp heb ik in m'n Tomtom gezet....LongFields schreef:Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Karen, heb jij misschien per PB je 06-nummer voor mij, voor het geval dat ik het alsnog niet kan vinden, verlaat ben of het niet ga redden op de dag zelf?
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
Marie-Jose heeft me vandaag de juiste parkeerplaats gewezen. En daar heb ik een plek op de kaart in de Tomtom voor gemaakt. Kan ik er zo naartoe rijden overmorgenScooby schreef:Ik weet niet of dat het adres van de Robberskamp is? Maar je moet in elk geval Ingang 2 aan de Kneuterstraat hebben en dan voor de laatste paar honderd meter mijn route-beschrijving aanhouden, dan kom je op de juiste parkeerplaats uit (er zijn namelijk meerdere parkeerplaatsen).Zoek stok! schreef:Kneuterstraat 30 in Wilp heb ik in m'n Tomtom gezet....LongFields schreef:Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.

Linda, Izzie en Bram