Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oudejaarswandeling op Bussloo!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Scooby schreef:
AlopiA schreef:Ik wil wel op de misschien-lijst met eelco, ik denk wel dat ik kom want hij vind het wel prachtig denk ik.
Prima, je staat er op!

Even voor alle duidelijkheid voor alle mensen die nog op de 'misschien-lijst' staan; er staat nog een vrij grote groep mensen op de 'misschien-lijst' als ik verder niets meer hoor/lees van deze mensen ga ik er vanuit dat ze toch nog kunnen komen en wachten we niet op hen. Dit ter voorkoming dat we wachten op mensen die toch niet komen. Is iedereen het daar mee eens?
Nog = niet?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Zoek stok! schreef:
Scooby schreef:
AlopiA schreef:Ik wil wel op de misschien-lijst met eelco, ik denk wel dat ik kom want hij vind het wel prachtig denk ik.
Prima, je staat er op!

Even voor alle duidelijkheid voor alle mensen die nog op de 'misschien-lijst' staan; er staat nog een vrij grote groep mensen op de 'misschien-lijst' als ik verder niets meer hoor/lees van deze mensen ga ik er vanuit dat ze toch nog kunnen komen en wachten we niet op hen. Dit ter voorkoming dat we wachten op mensen die toch niet komen. Is iedereen het daar mee eens?
Nog = niet?
Ja, typefoutje. Het is al verbeterd! :wink:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Tuurlijk Karen, dat is logisch :ok: .
Ik hoop je voor die tijd wel te laten weten hoe of wat, maar idd niet wachten als we er niet zijn.
Marley2016
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marley2016 »

ik kan helaas nog niet zeggen of ik definitief wel of niet meega. net op bussloo geweest en mijn zoontje vindt alles leuk en aardig maar dan 15minuten en dan heeft hij er al weer genoeg van dat geloop vindt hij niet zo leuk meer :jank: dus moest ik vandaag alleen verder, ik laat het nog weten of ik wel of niet mee ga.
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik zie dat ik nog op een van beide sta, maar ik kom ook hoor :wink:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
AlopiA
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door AlopiA »

Ik kan toch niet komen want ik moet werken helaas..dus ik kan weer van de misschien lijst af.
Groetjes van Sarah en de honden
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik kom met Jamey natuurlijk... er staan ???? achter mn naam ;)
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Antians
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Antians »

Ik wil ook graag mee. Kan dan niet de hele wandeling maar wel een gedeelte meelopen.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Antians schreef:Ik wil ook graag mee. Kan dan niet de hele wandeling maar wel een gedeelte meelopen.
Leuk! Mijn broertje en zijn vriendin gaan ook mee met hun zeven maanden oude labrador. Zij lopen ook niet de hele wandeling mee, maar lopen na een gedeelte weer terug naar het huisje. Wellicht dat je met hun mee kunt lopen, dan kunnen de honden bij het huisje nog lekker met elkaar spelen?
Antians
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Antians »

Dat zou mooi zijn, is toch altijd gezelliger om met meerdere de terugtocht te doen.
Githa
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Githa »

Ik moet helaas nog even terug naar de misschien-lijst...
Afbeelding
Marley2016
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marley2016 »

:jank: ik kan niet mee :jank: ik moet om 14:00uur mijn contract gaan tekenen :mrgreen: miss kom ik jullie wel tegen we gaan na contract tekenen toch nog naar bussloo.

Ik had zo graag mee gegaan :(
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik denk niet dat het hier gaat lukken... Helaas. Mocht het nog wel lukken dan meld ik het nog :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
basca
Zeer actief

Ongelezen bericht door basca »

ik krabbel toch ook terug moet oudjaarsdag werken

misschien volgend jaar
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

basca schreef:ik krabbel toch ook terug moet oudjaarsdag werken

misschien volgend jaar
Jammer :jank:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Hoi Karen,
ik zeg definitief af.
Ten eerste is het nog te veel voor me, en bovendien is de dochter van Cor net weer vrijgezel en zou met de jaarwisseling helemaal alleen zijn.
We gaan dus maandagmiddag haar kant op.

Alvast veel plezier allemaal :ok: .
Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn.
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Helaas kan ik door ziekte ook niet mee :jank:
Volgend jaar beter hoop ik
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik wil misschien ook mee. Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Als dat te lang is, red ik het niet om ook mijn paard nog te doen 's ochtends en moet ik afhaken.
Als ik kom, neem ik Sjefke en Nozem allebei mee.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

LongFields schreef:Ik wil misschien ook mee. Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Bussloo is erg groot, een adres is er dus niet. De ingang van de parkeerplaats waar we afspreken ligt aan de Kneuterstraat. Als je zoekt op Kneuterstraat in Wilp, heb je in elk geval een goede indicatie hoe lang het rijden is voor je.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

LongFields schreef:Ik wil misschien ook mee. Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Als dat te lang is, red ik het niet om ook mijn paard nog te doen 's ochtends en moet ik afhaken.
Als ik kom, neem ik Sjefke en Nozem allebei mee.
http://www.google.nl/maps?f=d&hl=nl&sad ... iwloc=addr

Een adres: Kneuterstraat 13, 7384 CM te Wilp
Dan ben je voor de Robberskamp iets te ver, maar dit adres (van de beheerder) kon ik tenminste vinden :wink: .

Hier: http://www.rgv.nl/fileadmin/user_upload ... ussloo.pdf vind je een overzichtskaart.

Kan iemand mij vertellen hoe ik die lange URL zo neer kan zetten dat het beeld niet zo breed wordt!?
Laatst gewijzigd door Liesbeth op 29 dec 2007 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Ik ga ook niet helaas, ik had een nachtmerrie dat Baco zoek was en durf het toch niet aan :N:
Wel aan een lange lijn maar dat lijkt me toch ook niet echt een optie, dus jammer

Groetjes Els
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

LongFields schreef:Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Kneuterstraat 30 in Wilp heb ik in m'n Tomtom gezet....
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Lijkt me leuk, ik weet alleen nog niet zeker ivm mogelijke tennis finale!
Als ik wil kan ik toch gewoon zorgen dat ik om13.00 uur aanwezig ben?

Gaan alle honden los?
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
LongFields schreef:Heeft iemand het exacte adres (straatnaam en huisnummer), ik heb geen Tomtom en wil graag even eerst kijken hoe lang ik onderweg ben voor ik op Bussloo aangekomen ben.
Ik weet niet of dat het adres van de Robberskamp is? Maar je moet in elk geval Ingang 2 aan de Kneuterstraat hebben en dan voor de laatste paar honderd meter mijn route-beschrijving aanhouden, dan kom je op de juiste parkeerplaats uit (er zijn namelijk meerdere parkeerplaatsen).
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

AnneMarie schreef:Lijkt me leuk, ik weet alleen nog niet zeker ivm mogelijke tennis finale!
Als ik wil kan ik toch gewoon zorgen dat ik om13.00 uur aanwezig ben?

Gaan alle honden los?
Ja, daar kan je voor zorgen natuurlijk.
Bussloo is een losloopgebied, dus alle honden gaan los.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Scooby schreef:
Zoek stok! schreef:
Ik weet niet of dat het adres van de Robberskamp is? Maar je moet in elk geval Ingang 2 aan de Kneuterstraat hebben en dan voor de laatste paar honderd meter mijn route-beschrijving aanhouden, dan kom je op de juiste parkeerplaats uit (er zijn namelijk meerdere parkeerplaatsen).
Als ik het zo bekijk op Route66, dan ligt nummer 30 (schuin) tegenover ingang 2 Robberskamp (andere kant van de weg, dus). Een goed adres voor een navigatiesysteem (denk ik).
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Liesbeth schreef:
Scooby schreef:
Zoek stok! schreef:
Als ik het zo bekijk op Route66, dan ligt nummer 30 (schuin) tegenover ingang 2 Robberskamp (andere kant van de weg, dus). Een goed adres voor een navigatiesysteem (denk ik).
Nou, dat is dan helemaal mooi! :ok: Dan hoeft iedereen alleen vanaf Ingang 2 de route op pagina 1 te volgen, zodat iedereen op de juiste parkeerplaats uitkomt! :wink:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Liesbeth schreef:
Scooby schreef:
Zoek stok! schreef:
1 Uur en 21 minuten rijden voor mij. Moet op zich kunnen. Ik houd even een slag om de arm, ga even overleggen en laat het nog even weten of ik definitief kom.

Karen, heb jij misschien per PB je 06-nummer voor mij, voor het geval dat ik het alsnog niet kan vinden, verlaat ben of het niet ga redden op de dag zelf?
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Nou wij komen ook niet :jank: ik heb geen oppas en ik moet ook nog eens werken oudjaarsdag :evil:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Zoek stok!
Zeer actief

Scooby schreef:
Zoek stok! schreef:
Marie-Jose heeft me vandaag de juiste parkeerplaats gewezen. En daar heb ik een plek op de kaart in de Tomtom voor gemaakt. Kan ik er zo naartoe rijden overmorgen :wink: (en dat was dus het adres wat ik vermeld).
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”