Je hebt gelijk dat ik Suzanne serieuzer neem dan jou. Wat jij doet komt op mij over als stemmingmakerijP!nki schreef:Tuurlijk meid, neem het zo serieus als dat je het wilt nemen. Ik neem aan dat je zelf ook nog wel enige visie op hondengedrag hebt, of heb je hier op het forum alleen maar rond gehangen om anderen te etteren, dacht het niet toch? Dus... trek je eigen conclusie. En anders, lees de reactie van Longfields is even na. Ik ben dus niet de enige die dit zag. En ach, hoe serieus je mij wilt nemen, moet je vooral zelf weten. En wat je er mee doet, moet je helemaal zelf weten. Ik weet wel, dat ik in ieder geval niet gecharmeerd ben van het gedrag van Benthor en Iarik vertoonde, en als het mijn honden geweest waren, ik al lang en breed had besloten om dat gedrag de kop in te drukken, of er voor te kiezen om mijn honden niet mee te nemen. En dat heeft niks te maken met het feit of ik het baasje van fikkie of in dit geval benthor en iarik nu wel of niet mag. Doe er mee wat je wilt. Ik ben nu degene die het zegt tegen je, recht in je gezicht op het forum. Maar er zijn er zat waarbij dit gedrag over de tong is gegaan, maar die niks (ook niet in dit topic) tegen je gezegd hebben hierover. Dat is denk ik nog veel jammerder denk je ook niet.EstherK schreef:Ik had het gewaardeerd als je mij dit persoonlijk had gezegd.P!nki schreef:Benthor (en Iarik) zijn vast schatten naar mensen toe, daar zal je mij ook niet over horen, maar om nou te zeggen dat het hartstikke lieve honden zijn, die ubersociaal zijn, nee sorry dat komt er bij mij niet in. Op Soesterduinen al een keer een akkefietje op afstand (fixeren) met Kiefer en ook later met Fritz waar niet of nauwlijks op ingegrepen werd door Esther.EstherK schreef: Benthor is heeeeeeeeel lief hoor
Op bussloo ook weer met een Duitse dog (diesel) volgens mij, en vervolgens Iarik die op een hond gaat rijden waar beide keren in mijn ogen ook weer vrij laat op ingegrepen werd door Esther. In mijn ogen is het dan een keer wachten op dat het fout gaat, als andere hondenbazen niet zo snel ingrijpen! Het is nu vooral dankzij de braafheid van andere honden of ingrijpen van andere hondenbazen bij hun eigen hond dat er niks gebeurde, maar lief wil ik hem toch niet gelijk noemen.
Ik weet in ieder geval zeker na 3 x benthor gezien te hebben dat ik geen Sorbonne of Elmo mee neem naar een wandeling waar Benthor is. Want ik vind zijn gedrag op dit moment alleen maar dominanter over komen.
Maar op deze manier? Ik weet dat je mij absoluut niet mag en ik heb geen idee hoe serieus ik jouw reactie nu moet nemen.
Ik heb niet direct na soesterduinen wat gezegd, omdat iedereen het een keer kan overkomen. Echter gebeurde het gister weer (3 maal, 2 x bij benthor en 1 x bij iarik) en daarom geef ik het nu wel aan. Gezien het feit dat wij elkaar niet echt liggen, meld ik het je op deze manier. Ik heb geen zin in een gezellig 1 op 1 gesprek met jou

Voor de rest handel ik dit af met Kim.