http://www.rally-o.nl/
Persoonlijk lijkt het me wel een aardig iets

Moderator: moderatorteam
Hoi, wij geven ook Rally-O op de vereniging.Zoek stok! schreef:Het is eigenlijk gewoon gehoorzaamheid he, maar dan wat speelser. Uit teksten die ik eerder las, dacht ik dat er meer behendigheid in zat, maar dat valt erg tegen.
Ik houd het bij GG
Ik dacht ook toen ik me inschreef voor deze workshop dat het een combinatie was van behendigheid en gehoorzaamheid vandaar dat het zo tegen viel.scooter schreef:@ Anita en zoek stok,
Inderdaad als je het gaat vergelijken met behendigheid is het eigenlijk niet te vergelijken, wat voor oefeningen je er ook instopt, haha.
Ik loop zelf ook behendigheid en zou dit ook niet daarvoor in willen ruilen, maar als alternatief voor GG is het absoluut een aanrader.
Ik zelf heb nooit GG gedaan omdat ik dit veel te saai vond en ik mijn hond absoluut niet kon motiveren daarin, zij is nu 10 en sinds kort ben ik zelf ook maar eens begonnen met Rally-O (ipv alleen maar andere vertellen hoe het moet, hihi) en ze vind het hartstikke leuk, ik kan haar door mijn stem en natuurlijk ook afentoe een voertje enorm gemotiveerd houden en alle GG oefeningen doen we spelender wijs.
Maar kan me dus indenken dat het voor "behendigheids"mensen als alternatief wat saai overkomt.![]()
groetjes, Corrie