Ach rot toch een eind op zeg! ga gewoon andere topics lezen ipv mij de mond te snoeren in mijn topic over mijn hond. Jezus he! Is dit nu nodig? Jij begint met deze vragen en deze discussie in mijn topic en ik ben zo stom uitgebreid te gaan antwoorden zonder te weten dat je zo over dit hele verhaal denkt.Zoek stok! schreef:Euh....jaTamara en Bowie schreef: Het kan ook gewoon een pup zijn![]()
Weet je Marc, ik gun jullie, en dat meen ik echt, alle geluk van de wereld. Ik gun jullie ook een wereldhondje. Dat het voor jullie al een wereldhondje is spreekt natuurlijk voor zich. Maar wat ik nu zeg zal me wel een hoop bagger op leveren maar die neem ik dan maar voor lief.
De superieuriteit die uit sommige berichten er vanaf druipt over "de herder" en jullie hondje daar word ik echt een beetje naar van. Ook al bedoelen jullie het niet zo, want daar ga ik gewoon vanuit. Maar de manier van schrijven irriteert me een beetje. Tussen de regels door komt het op mij over alsof alle andere honden eigenlijk maar niet zo veel voorstellen en dat stoort me.Natuurlijk vindt iedereen z'n eigen pup de allerleukste (alhoewel, ik vond Bram ook bere-irritant
), maar het lijkt wel alsof de uberhond hier is opgestaan en alle andere honden zijn er slechts een schim van
![]()
Bram was als pup ook een soort krokodil, om maar even wat te noemen. En dat voor 'maar' een Kooikerhondje

Wat een vervelende snertopmerkingen zeg van jullie. Ga maar gewoon weg ofzo