Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puzzeltocht 2 Februari Nunspeet(update pagina 3)
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
Ik stond al bij zeker, dus ja ik ga mee met Storm.Leane schreef:Gaan deze mensen nog zeker mee ?
.....
- Bianca met Storm
....
ik hoor het graag zo snel mogelijk ivm groepen maken dan kan ik die groepjes nog even op het forum zetten van de week of jullie het ook wat vinden dat groepje.
De vragen zijn allemaal al gemaakt. Ik zal maar mobiel internet meenemen als ik jullie was![]()
Geen mobiel internet, wel telefoon

heb je nog iets concretere parkeerplaats gegevens voor TomTom??
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Ik kom van de week met een route beschrijvingBianca_Storm schreef:Ik stond al bij zeker, dus ja ik ga mee met Storm.Leane schreef:Gaan deze mensen nog zeker mee ?
.....
- Bianca met Storm
....
ik hoor het graag zo snel mogelijk ivm groepen maken dan kan ik die groepjes nog even op het forum zetten van de week of jullie het ook wat vinden dat groepje.
De vragen zijn allemaal al gemaakt. Ik zal maar mobiel internet meenemen als ik jullie was![]()
Geen mobiel internet, wel telefoon
heb je nog iets concretere parkeerplaats gegevens voor TomTom??

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Sucha
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Sucha
- Zeer actief
Ik heb als enige mischientje nog *Tweety* op de lijst staan. En mischien Brandy nog als ze met iemand mee kan rijden. Als er nog andere mensen zijn die mee willen kan dat nog hoor
Ik heb hier onder de groepen gemaakt. Willen jullie even kijken of jullie er zo mee eens zijn ? Karen en Josee ik heb jullie alleen gelaten ivm Bono. Kenzo van Allison kan ook niet met andere reu'n dus die heb ik in een meiden groepje gedaan. Ik dacht als Karen en Josee dan als eerste starten en Kenzo als laatste hebben ze ook niet veel met elkaar te maken. Kijk maar even of jullie het er zo mee eens zijn anders hoor ik het graag
Groep 1
- Karen met Bono en Levi
- Josee Thilda,Faido en Buddy
- Brandy en Gerard met Pippa en Kyra
- Nettie met Era
Groep 2
- Hilje met Muis
- Jessica met FritZ
- Bianca met Storm
Groep 3
- Marleen met Boomer
- Kiki met Daan
- Carma met Luka
Groep 4
- Allison en Michael met Kenzo en Cujo
- Brigitte met Alano en Jenna
- Frederique met Devlin en Vinou
-----
Dan hieronder nog even een kleine routebeschrijving.
We verzamelen bij de zandeplas in Nunspeet. Op de A28 neem je afslag 15 Epe Nunspeet.
Komende vanaf Amersfoort ga je onderaan de afslag Linksaf. Onder de viaduct door. Als je dan een klein stukje verder rijdt zie je al een bordje Zandenplas. Daar ga je in. Denk om 2 euro voor de slagbomen hou een beetje links aan op de parkeerplaats en parkeer daar je auto. Dan zie je mij al zitten te wachten op een grote rots kan niet missen.
Komende vanaf Zwolle ga je onderaan de afslag rechtsaf. Een eindje verderop staat al een bordje Zandenplas. Daar ga je in. Denk om 2 euro voor de slagbomen hou een beetje links aan op de parkeerplaats en parkeer daar je auto. Dan zie je mij al zitten te wachten op een grote rots kan niet missen.
Ik heb geen postcode voor de TOMTOM mensen want het is een recreatiegebied. Maar het is aan de Eperweg in Nunspeet.
De Toiletten bij de zandplas zijn gesloten in de winter maanden. Voor de mensen die vanaf Amersfoort komen net voor de afslag zit een Esso station daar kun je nog na het toilet. Voor de mensen die vanaf Zwolle na afslag Wezep zit een Shell station daar kun je nog na het toilet.
Zijn er nog vragen dan hoor ik het graag. Mensen die eventueel mijn 06 nummer willen hebben kunnen even een Pb sturen.

Ik heb hier onder de groepen gemaakt. Willen jullie even kijken of jullie er zo mee eens zijn ? Karen en Josee ik heb jullie alleen gelaten ivm Bono. Kenzo van Allison kan ook niet met andere reu'n dus die heb ik in een meiden groepje gedaan. Ik dacht als Karen en Josee dan als eerste starten en Kenzo als laatste hebben ze ook niet veel met elkaar te maken. Kijk maar even of jullie het er zo mee eens zijn anders hoor ik het graag

Groep 1
- Karen met Bono en Levi
- Josee Thilda,Faido en Buddy
- Brandy en Gerard met Pippa en Kyra
- Nettie met Era
Groep 2
- Hilje met Muis
- Jessica met FritZ
- Bianca met Storm
Groep 3
- Marleen met Boomer
- Kiki met Daan
- Carma met Luka
Groep 4
- Allison en Michael met Kenzo en Cujo
- Brigitte met Alano en Jenna
- Frederique met Devlin en Vinou
-----
Dan hieronder nog even een kleine routebeschrijving.
We verzamelen bij de zandeplas in Nunspeet. Op de A28 neem je afslag 15 Epe Nunspeet.
Komende vanaf Amersfoort ga je onderaan de afslag Linksaf. Onder de viaduct door. Als je dan een klein stukje verder rijdt zie je al een bordje Zandenplas. Daar ga je in. Denk om 2 euro voor de slagbomen hou een beetje links aan op de parkeerplaats en parkeer daar je auto. Dan zie je mij al zitten te wachten op een grote rots kan niet missen.
Komende vanaf Zwolle ga je onderaan de afslag rechtsaf. Een eindje verderop staat al een bordje Zandenplas. Daar ga je in. Denk om 2 euro voor de slagbomen hou een beetje links aan op de parkeerplaats en parkeer daar je auto. Dan zie je mij al zitten te wachten op een grote rots kan niet missen.
Ik heb geen postcode voor de TOMTOM mensen want het is een recreatiegebied. Maar het is aan de Eperweg in Nunspeet.
De Toiletten bij de zandplas zijn gesloten in de winter maanden. Voor de mensen die vanaf Amersfoort komen net voor de afslag zit een Esso station daar kun je nog na het toilet. Voor de mensen die vanaf Zwolle na afslag Wezep zit een Shell station daar kun je nog na het toilet.
Zijn er nog vragen dan hoor ik het graag. Mensen die eventueel mijn 06 nummer willen hebben kunnen even een Pb sturen.
Laatst gewijzigd door Leane op 30 jan 2008 21:54, 2 keer totaal gewijzigd.
- Carma
- Zeer actief
ehm,.....mag ik misschien een beetje lastig doen? Luka kan prima met wat kleinere honden, maar kan soms wat te lomp zijn in z'n spel, hij past zich zeg maar niet echt aan het formaat aan,...Nou zijn Boomer en Daan volgens mij allebei wat kleiner van formaat, dus als het niet vervelend is wilde ik vragen of er wat geschoven kan worden zodat hij een beetje eigen formaat tegenover zich heeft, zodat de "kleinere" het niet hoeven te ontgelden. 

Carma schreef:ehm,.....mag ik misschien een beetje lastig doen? Luka kan prima met wat kleinere honden, maar kan soms wat te lomp zijn in z'n spel, hij past zich zeg maar niet echt aan het formaat aan,...Nou zijn Boomer en Daan volgens mij allebei wat kleiner van formaat, dus als het niet vervelend is wilde ik vragen of er wat geschoven kan worden zodat hij een beetje eigen formaat tegenover zich heeft, zodat de "kleinere" het niet hoeven te ontgelden.
Is niet lastig. Daarom zet ik het hier ook neer

- Carma
- Zeer actief
- Carma
- Zeer actief
- Carma
- Zeer actief
dus een 2uur moet je wel rekenen..met alles erop en eraan.Leane schreef:Tja moeilijk te zeggen. Als ik in mijn eentje de route loop ben ik een uur onderweg. Maar nu krijg je dus vragen onderweg en en je dus langer onderweg. En ook nog eens meerekenen voordat iedereen gestart is en terug is je ook tijd kwijt bentbrandy schreef:hoe lang duurt die puzzeltocht gemiddeld?
want ik had misschien vervoer maar dat is voor hem niet te doen..
als ik hier wegga om 12uur dan zijn we er om 13uur.
dan rijd hij direct terug, is tegen 14uur weer in dedemsvaart en kan dan direct weer terug naar nunspeet om mij op te halen..
mocht de puzzeltocht rond 15uur afgelopen zijn..
dus als ik niet met iemand mee kan rijden houd het voor mij op

Heeft die gene geen zin om zelf mee te lopen dan ?brandy schreef:dus een 2uur moet je wel rekenen..met alles erop en eraan.Leane schreef:Tja moeilijk te zeggen. Als ik in mijn eentje de route loop ben ik een uur onderweg. Maar nu krijg je dus vragen onderweg en en je dus langer onderweg. En ook nog eens meerekenen voordat iedereen gestart is en terug is je ook tijd kwijt bentbrandy schreef:hoe lang duurt die puzzeltocht gemiddeld?
want ik had misschien vervoer maar dat is voor hem niet te doen..
als ik hier wegga om 12uur dan zijn we er om 13uur.
dan rijd hij direct terug, is tegen 14uur weer in dedemsvaart en kan dan direct weer terug naar nunspeet om mij op te halen..
mocht de puzzeltocht rond 15uur afgelopen zijn..
dus als ik niet met iemand mee kan rijden houd het voor mij op
- Carma
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Voor Boomer hoef je niet te ruilen, hij kan prima met grotere honden spelen. En als hij niet wil spelen, loopt hij aan de kant.Carma schreef:ehm,.....mag ik misschien een beetje lastig doen? Luka kan prima met wat kleinere honden, maar kan soms wat te lomp zijn in z'n spel, hij past zich zeg maar niet echt aan het formaat aan,...Nou zijn Boomer en Daan volgens mij allebei wat kleiner van formaat, dus als het niet vervelend is wilde ik vragen of er wat geschoven kan worden zodat hij een beetje eigen formaat tegenover zich heeft, zodat de "kleinere" het niet hoeven te ontgelden.
Yahoo
mijn zus kan oppassen
dus ik ga, samen met mijn vriend Gerard, ook mee..
ik neem pippa en kyra mee..die kunnen alletwee prima met andere honden, reu of teef, groot of klein..maakt niet uit..
als ze maar niet té opdringerig zijn naar kyra toe want pippa is nogal beschermend ten opzichte van 'haar meissie'

mijn zus kan oppassen

ik neem pippa en kyra mee..die kunnen alletwee prima met andere honden, reu of teef, groot of klein..maakt niet uit..
als ze maar niet té opdringerig zijn naar kyra toe want pippa is nogal beschermend ten opzichte van 'haar meissie'

Wat leukbrandy schreef:Yahoo![]()
![]()
mijn zus kan oppassen![]()

Leuk dat je komt en dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan