Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puzzeltocht 2 Februari Nunspeet(update pagina 3)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

ik kom definitief, alleen heeft kiefer zich vrijdag verstapt en moet ik deze week even aankijken hoe hij loopt. maar anders neem ik alsnog fritZ mee.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik kom ook :wink:
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Leane schreef:Gaan deze mensen nog zeker mee ?
.....

- Bianca met Storm

....

ik hoor het graag zo snel mogelijk ivm groepen maken dan kan ik die groepjes nog even op het forum zetten van de week of jullie het ook wat vinden dat groepje.

De vragen zijn allemaal al gemaakt. Ik zal maar mobiel internet meenemen als ik jullie was :pffff: :mrgreen:
Ik stond al bij zeker, dus ja ik ga mee met Storm.
Geen mobiel internet, wel telefoon :mrgreen:

heb je nog iets concretere parkeerplaats gegevens voor TomTom??
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Zolang er geen aardmannetjes langskomen om ons te ontvoeren zijn Luka en ik er gewoon bij. :wink:
En we hebben er zin in! :cheer:
Afbeelding
Josee
Zeer actief
Mijn ras(sen): weimaraners
Contacteer:

Ongelezen bericht door Josee »

Ik kom ook , staat vast. Thilda is nog niet loops, dus mocht ze dat deze week nog worden, hoeven we dit weekend toch niet weg voor de dekking.
Dus ik ben er zeker weten met Faido en Thilda als ze niet loops is.

We hebben er zin in :cheer:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Bianca_Storm schreef:
Leane schreef:Gaan deze mensen nog zeker mee ?
.....

- Bianca met Storm

....

ik hoor het graag zo snel mogelijk ivm groepen maken dan kan ik die groepjes nog even op het forum zetten van de week of jullie het ook wat vinden dat groepje.

De vragen zijn allemaal al gemaakt. Ik zal maar mobiel internet meenemen als ik jullie was :pffff: :mrgreen:
Ik stond al bij zeker, dus ja ik ga mee met Storm.
Geen mobiel internet, wel telefoon :mrgreen:

heb je nog iets concretere parkeerplaats gegevens voor TomTom??
Ik kom van de week met een route beschrijving :ok:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik ga het niet redden helaas.
Dus ik kan van de "misschien" lijst afgehaald worden.
Sucha
Zeer actief

LongFields schreef:Ik ga het niet redden helaas.
Dus ik kan van de "misschien" lijst afgehaald worden.

erg jammer Suzanne. Leuk dat jij ook meekomt doen Josee. Ik ben zeer benieuwd naar Faido en Thilda.

:ok: geweldig Leane :ok:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik heb een wijziging bij de honden :mrgreen: ik neem Jenna en Elektra mee.
Sucha
Zeer actief

Brigitte schreef:Ik heb een wijziging bij de honden :mrgreen: ik neem Jenna en Elektra mee.
:cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
brandy

Ongelezen bericht door brandy »

niemand die via mijn kant daar heen gaat??

ik wil nl ook best graag mee met pippa en/of kyra maar ik heb geen vervoer.

(ik woon in dedemsvaart)
Leane

Ik heb als enige mischientje nog *Tweety* op de lijst staan. En mischien Brandy nog als ze met iemand mee kan rijden. Als er nog andere mensen zijn die mee willen kan dat nog hoor :ok:

Ik heb hier onder de groepen gemaakt. Willen jullie even kijken of jullie er zo mee eens zijn ? Karen en Josee ik heb jullie alleen gelaten ivm Bono. Kenzo van Allison kan ook niet met andere reu'n dus die heb ik in een meiden groepje gedaan. Ik dacht als Karen en Josee dan als eerste starten en Kenzo als laatste hebben ze ook niet veel met elkaar te maken. Kijk maar even of jullie het er zo mee eens zijn anders hoor ik het graag :ok:

Groep 1

- Karen met Bono en Levi
- Josee Thilda,Faido en Buddy
- Brandy en Gerard met Pippa en Kyra
- Nettie met Era

Groep 2

- Hilje met Muis
- Jessica met FritZ
- Bianca met Storm

Groep 3

- Marleen met Boomer
- Kiki met Daan
- Carma met Luka

Groep 4

- Allison en Michael met Kenzo en Cujo
- Brigitte met Alano en Jenna
- Frederique met Devlin en Vinou

-----

Dan hieronder nog even een kleine routebeschrijving.

We verzamelen bij de zandeplas in Nunspeet. Op de A28 neem je afslag 15 Epe Nunspeet.

Komende vanaf Amersfoort ga je onderaan de afslag Linksaf. Onder de viaduct door. Als je dan een klein stukje verder rijdt zie je al een bordje Zandenplas. Daar ga je in. Denk om 2 euro voor de slagbomen hou een beetje links aan op de parkeerplaats en parkeer daar je auto. Dan zie je mij al zitten te wachten op een grote rots kan niet missen.

Komende vanaf Zwolle ga je onderaan de afslag rechtsaf. Een eindje verderop staat al een bordje Zandenplas. Daar ga je in. Denk om 2 euro voor de slagbomen hou een beetje links aan op de parkeerplaats en parkeer daar je auto. Dan zie je mij al zitten te wachten op een grote rots kan niet missen.

Ik heb geen postcode voor de TOMTOM mensen want het is een recreatiegebied. Maar het is aan de Eperweg in Nunspeet.

De Toiletten bij de zandplas zijn gesloten in de winter maanden. Voor de mensen die vanaf Amersfoort komen net voor de afslag zit een Esso station daar kun je nog na het toilet. Voor de mensen die vanaf Zwolle na afslag Wezep zit een Shell station daar kun je nog na het toilet.

Zijn er nog vragen dan hoor ik het graag. Mensen die eventueel mijn 06 nummer willen hebben kunnen even een Pb sturen.
Laatst gewijzigd door Leane op 30 jan 2008 21:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Leane

O ene voor de mensen die niet mee kunnen. Ik zet de vragen ook wel op het forum neer als de puzzeltocht geweest is dan kunnen jullie toch nog een beetje meedoen. Al is het wel makkelijker als je achter de pc zit
Carma
Zeer actief

ehm,.....mag ik misschien een beetje lastig doen? Luka kan prima met wat kleinere honden, maar kan soms wat te lomp zijn in z'n spel, hij past zich zeg maar niet echt aan het formaat aan,...Nou zijn Boomer en Daan volgens mij allebei wat kleiner van formaat, dus als het niet vervelend is wilde ik vragen of er wat geschoven kan worden zodat hij een beetje eigen formaat tegenover zich heeft, zodat de "kleinere" het niet hoeven te ontgelden. :oeps:
Afbeelding
Leane

Carma schreef:ehm,.....mag ik misschien een beetje lastig doen? Luka kan prima met wat kleinere honden, maar kan soms wat te lomp zijn in z'n spel, hij past zich zeg maar niet echt aan het formaat aan,...Nou zijn Boomer en Daan volgens mij allebei wat kleiner van formaat, dus als het niet vervelend is wilde ik vragen of er wat geschoven kan worden zodat hij een beetje eigen formaat tegenover zich heeft, zodat de "kleinere" het niet hoeven te ontgelden. :oeps:

Is niet lastig. Daarom zet ik het hier ook neer :ok: dan moet er geruild worden met iemand uit groep 2 want Luka is een reu toch ? Want in groep 1 en 4 kunnen geen reu''n meer bij.
Carma
Zeer actief

Leane schreef: Dan zie je mij al zitten te wachten op een grote rots kan niet missen.
proest,...:smile: Ik heb nu echt een visioen van een enorme rots waar jij dan als een soort boedha zit te wachten,... sorry, rijke fantasie,... :mrgreen:
Afbeelding
Carma
Zeer actief

Luka is een gecastreerde reu. Dus eigenlijk een nepperd, ik weet niet in hoeverre dat problemen kan gaan geven? Wie wil er met mij ruilen? :mrgreen: :cheer:
Afbeelding
Leane

Carma schreef:
Leane schreef: Dan zie je mij al zitten te wachten op een grote rots kan niet missen.
proest,...:smile: Ik heb nu echt een visioen van een enorme rots waar jij dan als een soort boedha zit te wachten,... sorry, rijke fantasie,... :mrgreen:
Zoiets :smile:

Afbeelding
Leane

Carma schreef:Luka is een gecastreerde reu. Dus eigenlijk een nepperd, ik weet niet in hoeverre dat problemen kan gaan geven? Wie wil er met mij ruilen? :mrgreen: :cheer:
Ik denk dat je het beste kan ruilen met Jessica of Bianca want anders heb je een groepje met 3 reu'n dat is mischien ook niet alles.
Carma
Zeer actief

Leane schreef:
Carma schreef:
Zoiets :smile:

Afbeelding
Ja precies! :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
brandy

hoe lang duurt die puzzeltocht gemiddeld? :idea:
Leane

brandy schreef:hoe lang duurt die puzzeltocht gemiddeld? :idea:
Tja moeilijk te zeggen. Als ik in mijn eentje de route loop ben ik een uur onderweg. Maar nu krijg je dus vragen onderweg en en je dus langer onderweg. En ook nog eens meerekenen voordat iedereen gestart is en terug is je ook tijd kwijt bent
brandy

Leane schreef:
Tja moeilijk te zeggen. Als ik in mijn eentje de route loop ben ik een uur onderweg. Maar nu krijg je dus vragen onderweg en en je dus langer onderweg. En ook nog eens meerekenen voordat iedereen gestart is en terug is je ook tijd kwijt bent
dus een 2uur moet je wel rekenen..met alles erop en eraan.

want ik had misschien vervoer maar dat is voor hem niet te doen..

als ik hier wegga om 12uur dan zijn we er om 13uur.
dan rijd hij direct terug, is tegen 14uur weer in dedemsvaart en kan dan direct weer terug naar nunspeet om mij op te halen..
mocht de puzzeltocht rond 15uur afgelopen zijn..

dus als ik niet met iemand mee kan rijden houd het voor mij op :jank:
Leane

brandy schreef:
Leane schreef:
dus een 2uur moet je wel rekenen..met alles erop en eraan.

want ik had misschien vervoer maar dat is voor hem niet te doen..

als ik hier wegga om 12uur dan zijn we er om 13uur.
dan rijd hij direct terug, is tegen 14uur weer in dedemsvaart en kan dan direct weer terug naar nunspeet om mij op te halen..
mocht de puzzeltocht rond 15uur afgelopen zijn..

dus als ik niet met iemand mee kan rijden houd het voor mij op :jank:
Heeft die gene geen zin om zelf mee te lopen dan ?
brandy

jawel, dat eventueel wel..
maar hij is tevens de oppas voor mijn kids..en om die 2 mee te nemen (terwijl ze een hekel hebben aan lopen) is niet het sterkste plan..

of ik moet andere oppas kunnen regelen..
effe kijken of mij dat lukt..
Carma
Zeer actief

[quote="Leane]
Heeft die gene geen zin om zelf mee te lopen dan ?[/quote]

Hoe meer zielen hoe meer vreugd :wink: :cheer:
Afbeelding
brandy

Carma schreef:
Leane schreef:
Heeft die gene geen zin om zelf mee te lopen dan ?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd :wink: :cheer:
moet ik wel andere oppas zien te regelen..dan wil/kan hij wel mee. :wink:
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Carma schreef:ehm,.....mag ik misschien een beetje lastig doen? Luka kan prima met wat kleinere honden, maar kan soms wat te lomp zijn in z'n spel, hij past zich zeg maar niet echt aan het formaat aan,...Nou zijn Boomer en Daan volgens mij allebei wat kleiner van formaat, dus als het niet vervelend is wilde ik vragen of er wat geschoven kan worden zodat hij een beetje eigen formaat tegenover zich heeft, zodat de "kleinere" het niet hoeven te ontgelden. :oeps:
Voor Boomer hoef je niet te ruilen, hij kan prima met grotere honden spelen. En als hij niet wil spelen, loopt hij aan de kant.
brandy

Yahoo :cheer: :cheer:

mijn zus kan oppassen :ok:

dus ik ga, samen met mijn vriend Gerard, ook mee..

ik neem pippa en kyra mee..die kunnen alletwee prima met andere honden, reu of teef, groot of klein..maakt niet uit..
als ze maar niet té opdringerig zijn naar kyra toe want pippa is nogal beschermend ten opzichte van 'haar meissie' :wink:
Leane

brandy schreef:Yahoo :cheer: :cheer:

mijn zus kan oppassen :ok:

dus ik ga, samen met mijn vriend Gerard, ook mee..

ik neem pippa en kyra mee..die kunnen alletwee prima met andere honden, reu of teef, groot of klein..maakt niet uit..
als ze maar niet té opdringerig zijn naar kyra toe want pippa is nogal beschermend ten opzichte van 'haar meissie' :wink:
Wat leuk :cheer: Doe ik je bij Groep 1 in bij Karen en Josee omdat je twee teven hebt en Bono niet met andere reu'n kan !!

Leuk dat je komt en dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan :ok: :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”