Oke, maar je moet het niet uit het verband trekken, want het ging mij om dit stukje in het blauwMuis.. schreef:http://www.bndestem.nl/binnenland/25495 ... -eerst.ece Daar in de reactie's staat dat de eigenaar van de grote hond zich al bij de politie had gemeld.Rory schreef:Dat ging mij net zo, vandaar ook dat ik zeg dat ik het jammer vindt dat ze een beetje misbruik van de situatie lijken te makenChione schreef:Ik vind het trouwens wel raar dat die dochter om een nieuw hondje vraagt en dan ook nog eens voorkeur heeft voor het 1 of ander.tineke schreef: Nou zo zag ik het niet hoor![]()
Ik vond het alleen vreemd dat er om een makkelijk zindelijk hondje gevraagd werd en dat de presentatrice daar een pupje van maakte .
Onnodig te zeggen dat ik het vreselijk vind voor het hondje en zijn baasje en dat ik de eigenaar van de tegenpartij ronduit schofterig vind om zich zo uit de voeten te maken![]()
En zoals ik al een heel eind naar boven zei, een van de eerste berichtjes hier.En daar denk ik nog steeds zo over, helemaal na wat ik nu verder allemaal lees.Rory schreef: Hoop dat ze de baas/dader/hond vinden, op zich ook wel heel triest dat die man ervan door is gegaan, kan me voorstellen dat ie zijn hond daar weg wilde hebben, maar dan nog had ie in elk geval terug kunnen komen of wat dan ook om even te vragen hoe het verder is afgelopen en of ie wat zou kunnen doen.
Zo zou ik gedacht hebben tenminste .
Verder bemoei ik me niet met dit soort zaken, want ik was er niet bij.