Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jullie mening aub
Moderator: moderatorteam
jullie mening aub
Dit is wel erg extreem
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
- Aantal honden: 2
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
Wat maakt het uit wat andere mensen zeggen? Dat is voor mij wel het minst belangrijke. Ik loop nu met Tirsa vaak in 'n hondenbuggy omdat we anders niet meer ver komen. Ik zie de mensen wel kijken, maar ze doen maar, wij kunnen er op uit en dat is het enige belangrijke.schelsey schreef:Ik zou het nooit doen een hond zo laten leven, ook al lijkt deze hond gelukkig, alleen al zo gaan wandelen lijkt me niet echt leuk voor de reactie's
sonja
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
precies.Nanna schreef:Als zo'n pup bij mij was geboren had ik het beestje in laten slapen.
Ik vind dit niet waardig. Zo'n beest kan zich niet eens verdedigen.
En het lijkt me voor een hondenskelet heel slecht om het beest dag en nacht rechtop te laten lopen.
Ik denk dat de hond voor de curiositeit in leven gehouden is, de eigenaren zijn al in zowat alle tv programma's in de USA verschenen.
Tsja, tis maar net waar je op kickt.
Ik zou daar over de rug van zo'n stakker geen trek in hebben

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
100% eens.Nanna schreef:Als zo'n pup bij mij was geboren had ik het beestje in laten slapen.
En het lijkt me voor een hondenskelet heel slecht om het beest dag en nacht rechtop te laten lopen.
Ik denk dat de hond voor de curiositeit in leven gehouden is, de eigenaren zijn al in zowat alle tv programma's in de USA verschenen.
Gr. Aniek

- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
Ik hoop dat de mensen zo niet dachten, ik zou het (denk ik) niet kunnen om een pup af te laten maken als deze verder gezond is en de DA zou zeggen (weet niet of dat het geval is) dat hij gelukkig zou kunnen leven zonder zijn voorpoten..Nanna schreef:Als zo'n pup bij mij was geboren had ik het beestje in laten slapen.
Misschien dachten ze pas later toen het zo goed ging met het puppekind, kijk is wat bijzonder het hondje is..
- Innuendo
- Zeer actief
Eens, alleen..als zo'n pup "gezond" geboren word met alleen als kantekening dat hij 2 poten mist zou ik advies vragen aan de DA..Nanna schreef:Hij was niet gezond, hij miste beide voorpoten. Reden genoeg om zo'n dier een zachte dood te gunnen en er niet als een soort kermisattractie mee rond te paraderen.Innuendo schreef:Ik hoop dat de mensen zo niet dachten, ik zou het (denk ik) niet kunnen om een pup af te laten maken als deze verder gezond is..Nanna schreef:Als zo'n pup bij mij was geboren had ik het beestje in laten slapen.
Of zo'n hond een hondwaardig leven zou kunnen leiden.. was het antwoord daarop nee, zou ik hem in laten slapen..
- Innuendo
- Zeer actief
Nee dat klopt, maar ik heb er erg veel moeite mee om een hond die misschien een hondwaardig bestaan kan hebben af te laten maken..Nanna schreef:Ik ga er van uit dat je dat niet van een DA af laat hangen. Zoveel gezond verstand heb je toch zelf ook wel?Innuendo schreef: Eens, alleen..als zo'n pup "gezond" geboren word met alleen als kantekening dat hij 2 poten mist zou ik advies vragen aan de DA..
Of zo'n hond een hondwaardig leven zou kunnen leiden.. was het antwoord daarop nee, zou ik hem in laten slapen..
Ik denk dat geen DA zal weigeren om zo'n ziel een spuitje te geven.
Misschien mist hij zijn poten wel niet eens en is hij erg gelukkig?
Mijn keus zou dus waarschijnlijk zijn bij me houden en laten opgroeien, tenzij de DA zegt alles leuk en aardig, maar dat beestje heeft zo geen hondwaardig bestaan.. Dan liet ik hem afmaken..
Maar gelukkig fok ik geen honden

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Alleen zijn beide voorpoten mist ?? Ik vind dat geen kleinigheidje, er blijft weinig honds meer voor het beestje over. Spelen ? Kan niet. Rennen ? Kan niet. Even lekker snuffelen ? Kan niet, dan gaat ie gelijk op zijn muil.Innuendo schreef:Eens, alleen..als zo'n pup "gezond" geboren word met alleen als kantekening dat hij 2 poten mist zou ik advies vragen aan de DA..Nanna schreef:Hij was niet gezond, hij miste beide voorpoten. Reden genoeg om zo'n dier een zachte dood te gunnen en er niet als een soort kermisattractie mee rond te paraderen.Innuendo schreef:Ik hoop dat de mensen zo niet dachten, ik zou het (denk ik) niet kunnen om een pup af te laten maken als deze verder gezond is..Nanna schreef:Als zo'n pup bij mij was geboren had ik het beestje in laten slapen.
Het enig wat ik het beestje zie doen in dit filmpje is amechtig achter zijn baasje aanlopen. Ik vind het doodzielig voor het hondje, en ik kan me niet voorstellen dat het beestje geen pijnklachten heeft of gaat krijgen, al kan ik dat natuurlijk niet echt met zekerheid zeggen, maar volgens mij kan het haast niet anders.
Gr. Aniek

-
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
precies... zo'n beestje heeft toch totaal geen hondwaardig levenNanna schreef:Als zo'n pup bij mij was geboren had ik het beestje in laten slapen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi