Kelly is de meest stabiele hond die hier rondloopt in/om het huis.
Gewoon niet bang, weet waar ze staat etc etc. Ook gewoon handelbaar en hélemaal gek op knuffelen.

Er zullen er zeker rondlopen die nerveus zijn ja.... maar kijk dan eens hoe dat komt.
PDB, wanneer leer je eens luisteren naar anderen? Je mening wijzigen bv?
Ik heb ook dingen gedacht en gedaan die ik beter niet had kunnen doen. Maar wél geluisterd en geleerd van anderen!
Ik was voordat ik internet had en gelezen had erover fel tegen pakwerk etc. Kwam grotendeels doordat hier een clubje zit die hun honden afbeulen etc. Maar ik ging me er eens meer in verdiepen enzo, en zie je, mijn mening is totaal veranderd. En ik voel me er nog steeds goed bij hoor, de wereld vergaat echt niet als je je mening wijzigt!!!!

En al wil en kun je jouw mening niet wijzigen... ook prima. Maar begrijp dan ook eens dat er mensen zijn die anders denken.
En JA, er zijn genoeg honden die niet zo lief zijn voor andere honden. Maar zolang de eigenaar daar gewoon normaal mee omgaat gebeurt er niets.
En gebeurt er wat dan bied je je excuus aan en draai je voor de kosten op. Nee, dan loop je niet weg en laat je niets meer van je horen zoals schijnbaar met het voorbeeld uit dit topic gebeurt is. Dat is triest.