Ik ben zo'n type, wat ik niet ken daar wandel ik niet

Maar nadat en de buurvrouw had gezegt dat het Balijpark leuk was om te wandelen en nadat forum lid M@rleen (Bedankt

Het was zeer makkelijk te vinden en indd lekker om te wandelen

Ik ben links om gegaan en heb zo een beetje door het bos gedwaald, omdat het best wel druk was ben ik expres door de modder paadjes gaan lopen, daar kwam ik bijna niemand tegen

Gevolg was wel een duo penotti hond bij terug komst, van boven wit en van onder zwart

Maxi was ook wel vies, maar met een kortharige hond valt het toch minder op

(Merkte het pas toen ik hem de auto in moest tillen, heen springt hij meteen in de auto.. terug weg.. echt niet

Maar ze hadden het wel naar hun zin daar..
Ik heb ong. een uur gewandelt, maar zag bij terug komst van het begin stuk dat je ook rechts om kon en dat er wandel routes aangegeven waren, dat had ik dus niet gezien..
Is rechts om langer? en ook los loop? Zou je zo bijv. 2 uur kunnen lopen?
Of staat dat ergens aan gegeven ofzo?
Volgende onbekende park word het westerpark, daar hoorde ik ook goede dingen over

Is dat ook zo leuk wandelen?
Ik heb iig helemaal de smaak te pakken, veel dichter bij dan bij. de wassenaarse slag waar ik vaker loop (als echte getogen wassenaarse hahaha, lekker bekend) en Nootdorp en veel groter dan bijv. het van teylpark of het Noord Aa waar ik wel eens liep..
Wie weet trouwens hoe laat je ongeveer naar zulke grote uitlaat losloop plekken moet gaan om rustig te kunnen lopen?
Neem aan doordeweeks en erg vroeg in de ochtend, maar hoe vroeg?
Groetjes Evy