Moderator: moderatorteam
Ik ben 1.58 heb 2 herders en loop soms ook met een krukdiana25 schreef:tegenwoordig als ik mylo (dh reu) uitlaat zijn de meeste vooroordelen naar mij gericht , omdat ik zelf met een kruk loop en ook nog eens niet zo groot ben , gaan mensen er al snel vanuit dat ik mijn hond niet kan houden,dat mensen op een afstand al gaan staan roepen ..kan je hem wel houden??
alm@ schreef:Ik ben 1.58 heb 2 herders en loop soms ook met een krukdiana25 schreef:tegenwoordig als ik mylo (dh reu) uitlaat zijn de meeste vooroordelen naar mij gericht , omdat ik zelf met een kruk loop en ook nog eens niet zo groot ben , gaan mensen er al snel vanuit dat ik mijn hond niet kan houden,dat mensen op een afstand al gaan staan roepen ..kan je hem wel houden??
Ik word niet snel opgehouden voor een praatje
komt hard aan hoor een klap met zo'n krukJaap* schreef:alm@ schreef:Ik ben 1.58 heb 2 herders en loop soms ook met een krukdiana25 schreef:tegenwoordig als ik mylo (dh reu) uitlaat zijn de meeste vooroordelen naar mij gericht , omdat ik zelf met een kruk loop en ook nog eens niet zo groot ben , gaan mensen er al snel vanuit dat ik mijn hond niet kan houden,dat mensen op een afstand al gaan staan roepen ..kan je hem wel houden??
![]()
![]()
Je vergeet je gewicht nog
Er komt er nooit een binnen de afstand voor een dreun met een krukdiana25 schreef:komt hard aan hoor een klap met zo'n krukJaap* schreef:alm@ schreef:Ik ben 1.58 heb 2 herders en loop soms ook met een krukdiana25 schreef:tegenwoordig als ik mylo (dh reu) uitlaat zijn de meeste vooroordelen naar mij gericht , omdat ik zelf met een kruk loop en ook nog eens niet zo groot ben , gaan mensen er al snel vanuit dat ik mijn hond niet kan houden,dat mensen op een afstand al gaan staan roepen ..kan je hem wel houden??
![]()
![]()
Je vergeet je gewicht nog
![]()
![]()
En toch maakt het verschil. Als iemand Juul een plintenpisser noemt, kan ik daar niet wakker van liggen, dat gaat over hoe ze eruit ziet. Opmerkingen over "vechthonden" gaan daar niet over, die gaan over hun karakter en dat vind ik dus wél pijnlijk. Hoe zou jij het vinden als jouw charles bestempeld zou worden (alléén maar vanwege zijn grootte) als kinderbijter, valse hond, afspuiten die hap ed.? Dat raakt je, of je wil of niet. Omdat je beter weet. Als iemand Sun een vieze bellenblazer noemt, doe maar. Geen probleem mee. Maar ga niet zeggen dat het een valse kuthond is, want daarmee sla je de plank mis. En dát is nu precies wat veel mensen over "vechthonden" zeggen. Die term, vechthond komt me overigens ook de strot uit.Nanna schreef:Ik heb nergens last van hoorIlona_Diego schreef:Het gaat om al die vooroordelen.. daar wordt je gewoon schijtziek van!!
Ik heb magere konijnenvretende windhonden en worsten aan een touwtje (teckels) maar ik ga nog steeds fleurig door het leven.
Het roest mij namelijk aan mijnwat een ander van mijn honden vindt.
Iedereen heeft recht op zijn vooroordelen denk ik dan maar.
Andersom is het ook weleens erg vervelend. Kleine hondjes schijnen aantrekkingskracht te hebben op kuddes moeders met kinderen. Vooral Thorben moet het ontgelden. Hoe vaak ik hem wel niet moet redden. (of moet ik zeggen het kind) Omdat de kinderen bovenop hem duiken. Hondjes heeft zo'n lief apesmoeltje. Ja maar hondje is wel bang en zal niet schromen om te bijten als kindje bovenop hem duikt.*Linda* schreef:Hoe zou jij het vinden als jouw charles bestempeld zou worden (alléén maar vanwege zijn grootte) als kinderbijter, valse hond, afspuiten die hap ed.? Dat raakt je, of je wil of niet.
Als je ze een keer een goeie knal tegen de kop geeft is het zo afgelopen met die flauwekulRabecca schreef:Helaas... en ik kan me er zo aan ergeren al probeer ik het nog zo om het niet te doen
Ookal heeft Douschka geen kleren aan, en wordt ze niet gedragen, heb ik geen draagtassen en al helemaal geen hondenbuggy... het blijft een Paris Hilton hond enz. enz.
Klopt helemaalladybird schreef:Als je naar het gros van de Chi bezitters gaat kijken, dan is het allemaal bling-bling en hondjes die geen eigen pootjes hebben om op te lopenIk verbaas me de laatste tijd ook op shows hoe de chihuahua's naar binnen komen. Ik ben gewoon verbaasd als er 1 zelf loopt.
Vreselijk.. En sneu voor de hondjes zelf.
ik hoef al verder niet meer te lezen. je doet het zèlf ook voor jouw hond.Kay's Mom schreef:ik word er zooooo moe van!
Oke..ik heb een chihuahua....dus? ben niet gelijk de next paris hilton hoor..
heb #@$!@@# 4 jaar voor mijn muis moeten sparen.
Hier dan een tutje die ook nog eens stoer wil doen.Kay's Mom schreef:
Die vooroordelen bah!met een chihuahua ben je een tutje, met een stafford weer iemand die "stoer wil doen"
mijn door jou bestempelde moordenaares noem ik ook muisPak-de-bal schreef:ik hoef al verder niet meer te lezen. je doet het zèlf ook voor jouw hond.Kay's Mom schreef:ik word er zooooo moe van!
Oke..ik heb een chihuahua....dus? ben niet gelijk de next paris hilton hoor..
heb #@$!@@# 4 jaar voor mijn muis moeten sparen.![]()
![]()
ik zou mijn hond nooit zo noemen.
ik pis echt in mijn broek als ik probeer mezelf jou tuttig voor te stellen!Bianc@ schreef:Hier dan een tutje die ook nog eens stoer wil doen.Kay's Mom schreef:
Die vooroordelen bah!met een chihuahua ben je een tutje, met een stafford weer iemand die "stoer wil doen"
![]()
Ik trek me niets van de vooroordelen aan van mensen die ik tegenkom buiten.
En opmerkingen krijg ik niet zo veel, natuurlijk komt het weleens voor maar daar trek ik me echt niets van aan. Ik heb om mijn eigen redenen gekozen voor deze honden en wat een ander daarvan vind of zegt zal me aan mijn reet roesten.