Hahaha dat denk ik ook niet, neeK@ren schreef:Ze zal vast niet zo opdringerig met haar neus onder Kenya's staart blijven hangen als Prakkari, dat scheelt al een heleboelIneke schreef:Zal Kenya ook niet op Sóley vallen?
Misschien vindt ze IJslandse Hondenteefjes wel leuk, maar die kent ze niet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iemand met een IJslandse Hond?
Moderator: moderatorteam
-
Ineke
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
De Stiefmoeder van mijn achternicht (ja ja ver weghahahha ik zie ze alleen op feestjes) fokt met ijslandse honden geloof ik, daar ken ik ze een beetje van, verder ken ik eigenlijk niemand met ijslandse honden.
Wilma Roem heet ze geloof ik
zo uit mijn hoofd.
Wilma Roem heet ze geloof ik
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- m-aan
- Actief
- Contacteer:
-
Ineke
Preciesyamie schreef:kennel anacamptisP!nki schreef:De Stiefmoeder van mijn achternicht (ja ja ver weghahahha ik zie ze alleen op feestjes) fokt met ijslandse honden geloof ik, daar ken ik ze een beetje van, verder ken ik eigenlijk niemand met ijslandse honden.
Wilma Roem heet ze geloof ikzo uit mijn hoofd.
-
Ineke
Weet je toevallig hoe die pup heet? Ziet er schattig uit! Zal ook ff een fotootje laten zien van Sóley als pup:m-aan schreef:In onze puppycursus zit er eentje. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vind haar schitterend! Op dit moment is haar vacht aan het veranderen.
Heb er ook foto's van, maar je ziet het koppie niet zo goed. Ze waren nogal druk bezigDie "muis" is van mij.
Maan

Hier is ze 8 weken en de 1e dag bij ons. Lief, niet?
Laatst gewijzigd door Ineke op 02 apr 2008 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- m-aan
- Actief
- Contacteer:
-
Ineke
-
Ineke
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
-
Ineke
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
Nee zij heeft er maar 1 en dat is een teefje van nog geen jaar oud.Ineke schreef:Ik ken een IJslandse Hondenfokker die een hondenschool heeft. Misschien dezelfde?*Anita* schreef:collega instructeur heeft er 1 en er traint er nog 1 bij ons op de hondenschool
Heb in mijn email al zitten kijken of ik het mailtje nog kon vinden toen ze wist dat ze dit hondje kreeg want daar stond ook de fokker op vernoemd.
Kan het alleen niet vinden. Zal het aan haar vragen als ik haar zie volgende week. Ze heeft trouwens een donker bruine
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

-
Ineke
Ik ben benieuwd!*Anita* schreef:Nee zij heeft er maar 1 en dat is een teefje van nog geen jaar oud.Ineke schreef:Ik ken een IJslandse Hondenfokker die een hondenschool heeft. Misschien dezelfde?*Anita* schreef:collega instructeur heeft er 1 en er traint er nog 1 bij ons op de hondenschool
Heb in mijn email al zitten kijken of ik het mailtje nog kon vinden toen ze wist dat ze dit hondje kreeg want daar stond ook de fokker op vernoemd.
Kan het alleen niet vinden. Zal het aan haar vragen als ik haar zie volgende week. Ze heeft trouwens een donker bruine
-
Lemuria
Ik ga het zeker eens lezen. Niet dat ik er veel mee kan, maar het is nooit slecht om m'n rassenkennis wat uit te breidenIneke schreef:Vind ik nou ookLemuria schreef:Ik wou net al informeren wat voor ras er in je onderschrift staat...mooi hondje zeg.
hihi! Meer info? Kijk op www.verenigingijslandsehond.nl
-
Ineke
Goed zoLemuria schreef:Ik ga het zeker eens lezen. Niet dat ik er veel mee kan, maar het is nooit slecht om m'n rassenkennis wat uit te breidenIneke schreef:Vind ik nou ookLemuria schreef:Ik wou net al informeren wat voor ras er in je onderschrift staat...mooi hondje zeg.
hihi! Meer info? Kijk op www.verenigingijslandsehond.nl
.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ik kwam er afgelopen donderdag een tegen in emmen, teefje van 10 jaar oud, weet dr naam niet, ze hadden ook haar zoon van 7 jaar oud, maar de vader daarvan is een finse lappenhond.
ik heb verder niet gevraagt waarom ze een kruisingsnest gefokt hebben.
ik heb verder niet gevraagt waarom ze een kruisingsnest gefokt hebben.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- m-aan
- Actief
- Contacteer:
-
Ineke
-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ineke
Zoals alle IJslandersGitha schreef:Bij mij in de behendigheidsgroep loopt er ook eentje, een reu, hij heet Laksi. Ik weet geen stamboomnaam, dan heb je er vast niet zo veel aan. Hij is wat lichter dan Sóley en heeft ook wat korter haar volgens mij. Blaffen kan ie goed
-
Ineke
Dan zou 't deze kunnen zijn?! http://www.fraolafsfjordur.nl/ned-lagsi.htm
-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
Hij lijkt er als twee druppels water op, zijn eigenaar heet ook Theo en we trainen in Biddinghuizen. Het moet hem wel zijn.Ineke schreef:Dan zou 't deze kunnen zijn?! http://www.fraolafsfjordur.nl/ned-lagsi.htm
Een erg leuke hond is het.
-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ineke
Dat kan geen toeval meer zijnGitha schreef:Hij lijkt er als twee druppels water op, zijn eigenaar heet ook Theo en we trainen in Biddinghuizen. Het moet hem wel zijn.Ineke schreef:Dan zou 't deze kunnen zijn?! http://www.fraolafsfjordur.nl/ned-lagsi.htm
Een erg leuke hond is het.
- m-aan
- Actief
- Contacteer:
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff