Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kapotte bench...
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
triest..... Vooral ook omdat hij wel om raad vraagt maar er vervolgens niet naar luisterd
maar over die kapotgebeten bench. ik heb het hier ook 1 keer gehad :N: De 1e keer dat Flamme loops was. Ze moest een uurtje in de bench. Was de bench gewend en had er verder nooit problemen mee gehad. Toen dus wel. Gevolg, 4 beschadigde hoektanden en een supergestresste hond die niet meer in de bench wil
. (doe ik ook nooooit meer)

maar over die kapotgebeten bench. ik heb het hier ook 1 keer gehad :N: De 1e keer dat Flamme loops was. Ze moest een uurtje in de bench. Was de bench gewend en had er verder nooit problemen mee gehad. Toen dus wel. Gevolg, 4 beschadigde hoektanden en een supergestresste hond die niet meer in de bench wil

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ierse Setter
Ja, ben ik helemaal met je eens. ik heb hier ondanks die ellende nog steeds een bench staan voor noodgevallen. ik ben niet tegen het gebruik van een bench. misbruik vind ik wel heel erg.Suzanne123 schreef:BenchGEbruik is prima, benchMISbruik (zoals hier) in het geheel NIET.Addy schreef:fijn he, dat benchgebruik
Dat die mensen aan drie honden DURVEN beginnen.. en dan ook nog van dat ras! Het advies zou moeten zijn; doe afstand van de honden, koop een Robopup!
Suzanne
Flamme komt dus nooit meer zonder toezicht in de bench en als we er wel bijzijn zal het tot een minimum worden beperkt. Gelukkig is het bijna nooit nodig. We hebben buiten een ruime kennel staan. Daar voelen alle 3 de hondejs in thuis.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Jullie hebben helemaal gelijk, ik formuleerde het verkeerd dus bij deze een correctie BENCHMISBRUIKyamie schreef:ja ik heb ze hier ook wekelijks zo kapot en doorgebeten....honden die er 7 dagen in de week dagen in verblijven.....Addy schreef:fijn he, dat benchgebruik
er is een verschil tussen misbruik en gebruik, ook al staat gebruik je ook niet aan ( dat mag hoor) maar gooi dat niet op 1 hoop.

-
- Zeer actief
Ierse Setter
-
- Zeer actief
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Kan het betreffende asiel niet ingelicht worden? Over het algemeen doen ze echt te weinig nazorg.Ik ken mensen die steeds een hondje daar haalden (lekker goedkoop en iedereen vond dat zij geweldige dierenliefhebbers waren) en lieten vervolgens dat hondje omkomen in een schuurtje in de verzengende zon van een hittegolf. En toen er weer een nieuwe hond kwam werd hun andere lieve ouwe hond die voordien altijd binnen mocht,gewoon weer verbannen naar dat schuurtje......gelukkig was die al bijna aan het einde van z'n leventje.
-
- Zeer actief
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.