Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kapotte bench...

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Slecht van het asiel dat zij onvoldoende nacontroleren, maar dat gebeurt wel vaker bij gebrek aan tijd en middelen. Misschien het asiel eens informeren hierover (als je weet welk asiel dit is natuurlijk)?
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

triest..... Vooral ook omdat hij wel om raad vraagt maar er vervolgens niet naar luisterd :devil:

maar over die kapotgebeten bench. ik heb het hier ook 1 keer gehad :N: De 1e keer dat Flamme loops was. Ze moest een uurtje in de bench. Was de bench gewend en had er verder nooit problemen mee gehad. Toen dus wel. Gevolg, 4 beschadigde hoektanden en een supergestresste hond die niet meer in de bench wil :jank: . (doe ik ook nooooit meer)
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

fijn he, dat benchgebruik :roll:
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Suzanne
Laatst gewijzigd door ~Suzanne~ op 20 jul 2008 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Suzanne123 schreef:
Addy schreef:fijn he, dat benchgebruik :roll:
BenchGEbruik is prima, benchMISbruik (zoals hier) in het geheel NIET.

Dat die mensen aan drie honden DURVEN beginnen.. en dan ook nog van dat ras! Het advies zou moeten zijn; doe afstand van de honden, koop een Robopup!
Suzanne
Ja, ben ik helemaal met je eens. ik heb hier ondanks die ellende nog steeds een bench staan voor noodgevallen. ik ben niet tegen het gebruik van een bench. misbruik vind ik wel heel erg.

Flamme komt dus nooit meer zonder toezicht in de bench en als we er wel bijzijn zal het tot een minimum worden beperkt. Gelukkig is het bijna nooit nodig. We hebben buiten een ruime kennel staan. Daar voelen alle 3 de hondejs in thuis.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ja ik heb ze hier ook wekelijks zo kapot en doorgebeten....honden die er 7 dagen in de week dagen in verblijven.....

er is een verschil tussen misbruik en gebruik, ook al staat gebruik je ook niet aan ( dat mag hoor) maar gooi dat niet op 1 hoop.
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

yamie schreef:
ja ik heb ze hier ook wekelijks zo kapot en doorgebeten....honden die er 7 dagen in de week dagen in verblijven.....

er is een verschil tussen misbruik en gebruik, ook al staat gebruik je ook niet aan ( dat mag hoor) maar gooi dat niet op 1 hoop.
Jullie hebben helemaal gelijk, ik formuleerde het verkeerd dus bij deze een correctie BENCHMISBRUIK :wink:
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

:ok:
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Wat ontzettend zielig zeg......
Hoe kan je nou een hond heel de week zeven uur per dag opsluiten in zo'n kleine ruimte?
:zweep:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Kan het betreffende asiel niet ingelicht worden? Over het algemeen doen ze echt te weinig nazorg.Ik ken mensen die steeds een hondje daar haalden (lekker goedkoop en iedereen vond dat zij geweldige dierenliefhebbers waren) en lieten vervolgens dat hondje omkomen in een schuurtje in de verzengende zon van een hittegolf. En toen er weer een nieuwe hond kwam werd hun andere lieve ouwe hond die voordien altijd binnen mocht,gewoon weer verbannen naar dat schuurtje......gelukkig was die al bijna aan het einde van z'n leventje.
Properi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Properi »

ik vind het erg voor die honden
natuuurlijk bijten ze die dingen kapot wat moeten ze anders doen met hun energie

erg voor die beesten dat ze daar zo lang worden opgesloten
Afbeelding
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Ik vond het al erg als Ates een uurtje de bench in moest :jank: Daarom hoeft hij er nu ook niet meer in :mrgreen: Ik vind het zo zielig voor die honden :jank:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”