Youp schreef:Hutsje schreef:Jeannettebo schreef:je kwoot nu mij, ik heb geen ideeeeee waar je uit mijn bericht haalt dat het aan xavier zou liggen? ik schrijf juist dat kiefer zich nog liet domineren door bo, en dat xavier dat wellicht niet deed. dan ligt het dus niet aan xavier maar aan het feit dat er een hond domineert en dat de ene dat wel pikt en de ander niet. ik heb ook geen idee of kiefer het nu nog pikt

. zeker niet als hij fixeert en gromt (dat deed bo de vorige keer volgens mij niet).
het ligt ook aan bo, maar bij de een doet hij het wel en de ander niet.
vandaar mijn vraag.
dus bij xavier doet het wel en van kiefer trok hij zich niks aan.
rothond

(bo dan)
ja, balen is dat he, ik weet ook niet hoe lang het nog goed gaat met kiefer maar ik verwacht niet dat als hij echt volwassen is ik hem nog gezellig kan mee nemen naar groepswandelingen. zoals hij zich nu gedraagt is al buiten verwachting op deze leeftijd.
Ik had het van Diesel ook nooit verwacht hoor. Maar je weet hoe makkelijk hij nu is

Hij pikt veel, tot op zekere hoogte.
Ik heb wel zin om ook mee te gaan. Weet alleen niet of het met Bo goed zal gaan. Volgens mij was dat een jaar of 2 geleden niet zo'n succes met de oudejaarswandeling op Bussloo. Ik weet het niet zeker meer, misschien jij Jeanette? Het was in ieder geval Diesel en een grote witte hond die om elkaar heen stonden te draaien.
Ik denk dat het met Kiefer wel goed gaat, toch Jessica? Diesel schopt in ieder geval nooit stennis uit zichzelf.[/quote]
dat was bo idd, toen was het wel goed te doen, ieder een andere kant op sturen ik blijf dit keer weg, dus kom maar gewoon. ik heb toch heel veel op het program staan