Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandeling Roggenbotzand met FritZ en Kiefer 3 mei?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Zoek stok! schreef:
Jeannettebo schreef:ik wil het ook absoluut ook niet afschuiven, het ligt absoluut aan bo. maar hij reageert op de een meer dan op de ander. ik twijfel niet voor niets
Aha, dan heb ik het verkeerd begrepen :wink:
hij heeft bv in november met een flinke duitse herder reu gepeeld, ook intact en een half jaar ouder. :19: het is heel wisselend, de ene reu moet hij wel en de ander niet.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Hutsje schreef: en laat zich ook nog berijden door bepaalde honden :N: :mrgreen:
Ja he Jenna weet je nog :N: :mrgreen:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Hutsje schreef:
alm@ schreef:Goed plan :ok:
ja, kom je ook? :cheer:
Ja in principe wel :cheer:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Zoek stok! schreef:
Hutsje schreef:
Jeannettebo schreef:
Leane schreef: Gewoon even uit nieuwschierigheid hoor. Waarom is dat anders ?
iik had het idee dat kiefer en bo vorige keer anders op elkaar reageerde, gewoon relaxed, ze konden rustig samen bij een vreemde hond gaan kijken bv.
het is bij bo verschillend per hond, misschien doordat hij in spijkenisse slechte ervaringen had met een rottie, die hem iedere keer wilde opvreten. hier loopt er ook 1 rond die zn bloed kan frinken
kiefer liet zich de vorige keer prima domineren door bo, wellicht was dat het? dat xavier zich niet wilde onderwerpen? ik heb geen idee of dat nu nog zo is, ik denk wel dat als bo net zo doet bij kiefer als wat hij bij fritz op de ddd deed dat we wel een probleem hebben ;).
Ik vind het erg jammer als het nu afgeschoven wordt op Xavier of zijn 'Rottweiler zijn' en daarom reageer ik. Ik heb het redelijk gevolgd allemaal bij het Erkemederstrand tussen de heren. Ik denk dat Kiefer nog wat jonger is en het daarom wellicht nog pikte, maar Bo was onophoudelijk tegen Xavier aan het grommen en op hem aan het fixeren. Dat het een Rottweiler is, maakt weinig uit, want Bo gromt ook tegen Bram. Dat het komt omdat een Kooikerhondje hem heeft willen opvreten, lijkt me sterk. Het verschil is dat Bram een confrontatie uit de weg gaat en Xavier na drie keer teruggeroepen te zijn het echt zat was. Nogmaals, ik zeg dit alleen omdat het nu overkomt alsof Xaviers houding de trigger was tot het incident en ik dat niet eerlijk vind om zo op te schrijven.
je kwoot nu mij, ik heb geen ideeeeee waar je uit mijn bericht haalt dat het aan xavier zou liggen? ik schrijf juist dat kiefer zich nog liet domineren door bo, en dat xavier dat wellicht niet deed. dan ligt het dus niet aan xavier maar aan het feit dat er een hond domineert en dat de ene dat wel pikt en de ander niet. ik heb ook geen idee of kiefer het nu nog pikt :19: . zeker niet als hij fixeert en gromt (dat deed bo de vorige keer volgens mij niet).
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

je kwoot nu mij, ik heb geen ideeeeee waar je uit mijn bericht haalt dat het aan xavier zou liggen? ik schrijf juist dat kiefer zich nog liet domineren door bo, en dat xavier dat wellicht niet deed. dan ligt het dus niet aan xavier maar aan het feit dat er een hond domineert en dat de ene dat wel pikt en de ander niet. ik heb ook geen idee of kiefer het nu nog pikt :19: . zeker niet als hij fixeert en gromt (dat deed bo de vorige keer volgens mij niet).[/quote]

het ligt ook aan bo, maar bij de een doet hij het wel en de ander niet.
vandaar mijn vraag.
dus bij xavier doet het wel en van kiefer trok hij zich niks aan.
rothond :boos: (bo dan)
Afbeelding
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Hutsje schreef:
Bianca_Storm schreef:lijkt mij een gezellig plan :cheer:
ik kan je wel oppikken ;)
ja, leuk!

komt er een datum binnenkort?
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Hutsje schreef: je kwoot nu mij, ik heb geen ideeeeee waar je uit mijn bericht haalt dat het aan xavier zou liggen?
Dat haal ik er ook niet uit, ik reageerde op Jeannette, maar quootte het hele stuk waarin Xavier werd genoemd :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

vosse schreef:
kitty2 schreef:als ik mn rijbewijs dan heb ga ik mee :mrgreen:
Alst dan ook op een dag is dat ik kan, wordt ik jou aanhangsel voor die dag okay :ok:

jaaa gezellig :cheer: :cheer: neem je Manga mee dan?
Hutsje
Zeer actief

Jeannettebo schreef:je kwoot nu mij, ik heb geen ideeeeee waar je uit mijn bericht haalt dat het aan xavier zou liggen? ik schrijf juist dat kiefer zich nog liet domineren door bo, en dat xavier dat wellicht niet deed. dan ligt het dus niet aan xavier maar aan het feit dat er een hond domineert en dat de ene dat wel pikt en de ander niet. ik heb ook geen idee of kiefer het nu nog pikt :19: . zeker niet als hij fixeert en gromt (dat deed bo de vorige keer volgens mij niet).
vandaar mijn vraag.
rothond :boos: (bo dan)[/quote]

ja, balen is dat he, ik weet ook niet hoe lang het nog goed gaat met kiefer maar ik verwacht niet dat als hij echt volwassen is ik hem nog gezellig kan mee nemen naar groepswandelingen. zoals hij zich nu gedraagt is al buiten verwachting op deze leeftijd.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Bianca_Storm schreef:
Hutsje schreef:
Bianca_Storm schreef:lijkt mij een gezellig plan :cheer:
ik kan je wel oppikken ;)
ja, leuk!

komt er een datum binnenkort?
20 of 26 APRIL, of 3 MEI :wink:
Laatst gewijzigd door Hutsje op 12 apr 2008 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Hutsje schreef: je kwoot nu mij, ik heb geen ideeeeee waar je uit mijn bericht haalt dat het aan xavier zou liggen?
Dat haal ik er ook niet uit, ik reageerde op Jeannette, maar quootte het hele stuk waarin Xavier werd genoemd :wink:
oooooooooooooooooowkeeeej :wink:
Afbeelding
Sucha
Zeer actief

van deze doordeweekse dagen kan ik alleen 26 mei
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Bianca_Storm schreef:van deze doordeweekse dagen kan ik alleen 26 mei
vergipsing, zie boven!!! :N: :mrgreen:
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

doe mij dan maar 3 mei :mrgreen:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

kitty2 schreef:doe mij dan maar 3 mei :mrgreen:
Me too :mann:
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Hutsje schreef:
Jeannettebo schreef:je kwoot nu mij, ik heb geen ideeeeee waar je uit mijn bericht haalt dat het aan xavier zou liggen? ik schrijf juist dat kiefer zich nog liet domineren door bo, en dat xavier dat wellicht niet deed. dan ligt het dus niet aan xavier maar aan het feit dat er een hond domineert en dat de ene dat wel pikt en de ander niet. ik heb ook geen idee of kiefer het nu nog pikt :19: . zeker niet als hij fixeert en gromt (dat deed bo de vorige keer volgens mij niet).
vandaar mijn vraag.
ja, balen is dat he, ik weet ook niet hoe lang het nog goed gaat met kiefer maar ik verwacht niet dat als hij echt volwassen is ik hem nog gezellig kan mee nemen naar groepswandelingen. zoals hij zich nu gedraagt is al buiten verwachting op deze leeftijd.[/quote]

Ik had het van Diesel ook nooit verwacht hoor. Maar je weet hoe makkelijk hij nu is :wink: Hij pikt veel, tot op zekere hoogte.

Ik heb wel zin om ook mee te gaan. Weet alleen niet of het met Bo goed zal gaan. Volgens mij was dat een jaar of 2 geleden niet zo'n succes met de oudejaarswandeling op Bussloo. Ik weet het niet zeker meer, misschien jij Jeanette? Het was in ieder geval Diesel en een grote witte hond die om elkaar heen stonden te draaien.

Ik denk dat het met Kiefer wel goed gaat, toch Jessica? Diesel schopt in ieder geval nooit stennis uit zichzelf.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
Sucha
Zeer actief

Hutsje schreef:...
ja, balen is dat he, ik weet ook niet hoe lang het nog goed gaat met kiefer maar ik verwacht niet dat als hij echt volwassen is ik hem nog gezellig kan mee nemen naar groepswandelingen. zoals hij zich nu gedraagt is al buiten verwachting op deze leeftijd.
zolang het gaat gaat het en dan moet je er maar fijn van genieten. Dat doet Kiefer ook. Anders verzin je er vast wel weer wat op.

ik kan alle data wel dus ik sluit me aan bij de meerderheid :cheer:
Afbeelding
IngeS
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door IngeS »

Leuk, Ret en Kessel willen ook wel mee als de datum lukt!
Jeannettebo
Zeer actief

Youp schreef:
Hutsje schreef:
vandaar mijn vraag.
Ik had het van Diesel ook nooit verwacht hoor. Maar je weet hoe makkelijk hij nu is :wink: Hij pikt veel, tot op zekere hoogte.

Ik heb wel zin om ook mee te gaan. Weet alleen niet of het met Bo goed zal gaan. Volgens mij was dat een jaar of 2 geleden niet zo'n succes met de oudejaarswandeling op Bussloo. Ik weet het niet zeker meer, misschien jij Jeanette? Het was in ieder geval Diesel en een grote witte hond die om elkaar heen stonden te draaien.

Ik denk dat het met Kiefer wel goed gaat, toch Jessica? Diesel schopt in ieder geval nooit stennis uit zichzelf.[/quote]
dat was bo idd, toen was het wel goed te doen, ieder een andere kant op sturen ik blijf dit keer weg, dus kom maar gewoon. ik heb toch heel veel op het program staan
Afbeelding
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Als ik op de datum kan, wil ik misschien ook wel mee.
Afbeelding
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

helaas 3 mei moet ik werken, volgende keer beter
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Het wordt 3 mei begrijp ik? Dan kan ik niet, want we hebben de volgende dag wedstrijd (dus niet al te vermoeiende dingen doen de dag ervoor).
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Hutsje
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Het wordt 3 mei begrijp ik? Dan kan ik niet, want we hebben de volgende dag wedstrijd (dus niet al te vermoeiende dingen doen de dag ervoor).
nee, maar ide datum was een aantal keer genoemd, vandaar. er staat ook een vraagteken achter, het maakt mij niet uit, ik kan alle data (duh :mrgreen: )
Afbeelding
Patrol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Patrol »

Ja.... ik wil ook wel mee. Het lijkt mij erg leuk om jullie en je hondjes eens live te zien. Ik kan alleen op 3 mei, maar als jullie op één van de andere dagen gaan dan moeten jullie vooral gaan hoor......

Oh ja ik neem Dodge niet mee.... dat is geen goed plan, zowel met andere reuen als met zijn slechte pootjes.

Ik kom dan met Chevy, zij is een hele onderdanige teef en ze kan ( zover ik dat kan inschatten ) met alle honden. Maar een echte grote wandeling met hondjes heb ik nog niet met haar gedaan. Ze komt uit een roedel van tien honden waar ze de onderste in rang was.... Moet goed gaan toch?
Afbeelding
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Ik kan 3 mei, de andere dagen helaas niet. Ik houd wel even in de gaten wat de definitieve datum wordt :wink:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Hutsje schreef:
Zoek stok! schreef:Het wordt 3 mei begrijp ik? Dan kan ik niet, want we hebben de volgende dag wedstrijd (dus niet al te vermoeiende dingen doen de dag ervoor).
nee, maar ide datum was een aantal keer genoemd, vandaar. er staat ook een vraagteken achter, het maakt mij niet uit, ik kan alle data (duh :mrgreen: )
Volgens mij kan iedereen op 3 mei behalve ik :wink: En misschien kom ik alsnog omdat ik me bedacht dat 4 mei geen 'officiele' wedstrijd is maar een onderlinge, net wat minder belangrijk dus :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Crista »

wordt 't een lange wandeling??

Het is voor mij zo'n 1,5 uur rijden en omdat mitch (vooral op de heenweg) wagenziek is, wil ik dan wel een tijdje lopen... anders vind ik het te snel op elkaar voor hem :wink:
Hutsje
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Hutsje schreef:
Volgens mij kan iedereen op 3 mei behalve ik :wink: En misschien kom ik alsnog omdat ik me bedacht dat 4 mei geen 'officiele' wedstrijd is maar een onderlinge, net wat minder belangrijk dus :wink:
ja, zo te zien wel, het zal dan denk ik toch wel 3 mei worden ;)
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Crissi schreef:wordt 't een lange wandeling??

Het is voor mij zo'n 1,5 uur rijden en omdat mitch (vooral op de heenweg) wagenziek is, wil ik dan wel een tijdje lopen... anders vind ik het te snel op elkaar voor hem :wink:
ik wilde toch wel minimaal een uur/anderhalf uur lopen, daarna nog even lekker rondhangen bij de plas. meestal ben ik wel van een uurtje of 3 a 4 daar.
Afbeelding
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Crista »

Hutsje schreef:
Crissi schreef:wordt 't een lange wandeling??

ik wilde toch wel minimaal een uur/anderhalf uur lopen, daarna nog even lekker rondhangen bij de plas. meestal ben ik wel van een uurtje of 3 a 4 daar.
ok super!! dan gaan we mee :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”