Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jeannettebo schreef:maar jullie kunnen ook samen gaan lopen
Hmm ik zit te denken of ik je niet ergens zou kunnen oppikken
Edit: als je nog mee zou willen dan natuurlijk
meewillen is het probleem niet
oja, ik woon in overschie, tegenover blijdorp
Ik wil je wel ophalen moet je alleen met Jenna voorin tussen je benen zitten dan doe ik Elektra in de kennel achterin en dan kan Bo ernaast. Moet je me alleen je adres ff PBen ik heb een tomtom dus das makkelijk en hoe laat ik bij jou moet zijn want ik heb geen idee hoe lang het vanaf jou rijden is
oh das wel heel erg lief, tuurlijk mag jenna op schoot
Jeannettebo schreef:maar jullie kunnen ook samen gaan lopen
Hmm ik zit te denken of ik je niet ergens zou kunnen oppikken
Edit: als je nog mee zou willen dan natuurlijk
meewillen is het probleem niet
oja, ik woon in overschie, tegenover blijdorp
't is dat mitch wagenziek is en de auto niet echt groot is, anders had je zo mee kunnen rijden!!
hoop dat er wat te regelen valt, zou leuk zijn
Elektra en Jenna zijn ook wagenziek
vandaar dat Jenna voorin moet dan heeft ze er niet zo'n last van
Ze kan ook niet met Elektra samen in de kennel omdat die haar dan weer geen seconde met rust laat en als die gedurende lange tijd los achterin zit alleen dan kotst ze alles onder dus de rit na Jeanette mogen ze allebei los achterin dat is te doen, dan gaat Elektra in de kennel en Jenna voorin.
Brigitte schreef:
Elektra en Jenna zijn ook wagenziek
vandaar dat Jenna voorin moet dan heeft ze er niet zo'n last van
Ze kan ook niet met Elektra samen in de kennel omdat die haar dan weer geen seconde met rust laat en als die gedurende lange tijd los achterin zit alleen dan kotst ze alles onder dus de rit na Jeanette mogen ze allebei los achterin dat is te doen, dan gaat Elektra in de kennel en Jenna voorin.
Echt leuk honden
inderdaad leuk ja...
Mitch is over het kotsen gelukkig heengegroeid, alleen het kwijlen (heeeeeel veel) en rillen heeft hij nog. Ik zet hem nu voortaan in zo'n tuigje op de achterbank dan is ie rustiger dan achterin. Maarja ik heb maar 'n deawoo nexia (zo'n ouwe lullen bak)
*kelly* schreef:Wij willen ook mee
We mogen met "bekkie" en Teun carpoolen
MAARRRRRRRRRR het is wel afhankelijk van het weer (ja ja mooi weer wandelaars)
jaaaa, Teun en ik zijn ook vd partij morgen (als het niet al te hard regent )
*kelly* schreef:Wij willen ook mee
We mogen met "bekkie" en Teun carpoolen
MAARRRRRRRRRR het is wel afhankelijk van het weer (ja ja mooi weer wandelaars)
jaaaa, Teun en ik zijn ook vd partij morgen (als het niet al te hard regent )
Ik lees sinds één dag dit topic. Wat een verwikkelingen allemaal! Gelukkig gaat Jeanette wel mee. Haar grote witte hond kan ik herkennen, maar al die anderen... Bovendien sleept Jeanette me mee in allerlei nieuwe avonturen, waarop dit domme blondje stee vast jaaaaah zegt...Dus tijd voor een kennismaking
edithf schreef:Ik lees sinds één dag dit topic. Wat een verwikkelingen allemaal! Gelukkig gaat Jeanette wel mee. Haar grote witte hond kan ik herkennen, maar al die anderen... Bovendien sleept Jeanette me mee in allerlei nieuwe avonturen, waarop dit domme blondje stee vast jaaaaah zegt...Dus tijd voor een kennismaking
nou gezellig wordt het in ieder geval ben ook benieuwd hoor, met wie ik een appartement moet gaan delen
Loop net met Elektra uitlaten naar mijn auto om er gelijk wat spullen uit te halen zodat Bo wat meer ruimte zou hebben en nu hebben ze weer voor de tigste keer mijn slot vernield om erin te kunnen komen vuile @#&*%
Ik krijg nu de achterkant niet open
Waarschijnlijk waren ze ook pissig en hebben mijn spiegel (die ook al op half 7 hing ) ook weer eens kapot getrapt
Loop net met Elektra uitlaten naar mijn auto om er gelijk wat spullen uit te halen zodat Bo wat meer ruimte zou hebben en nu hebben ze weer voor de tigste keer mijn slot vernield om erin te kunnen komen vuile @#&*%
Waarschijnlijk waren ze ook pissig en hebben mijn spiegel (die ook al op half 7 hing ) ook weer eens kapot getrapt
Verdomme.........
Sorry Jeanette
Pfff echt tijd om te verhuizen
oh wat kut zeg.het wil je ook niet meezitten
Nou dit is iets waar ik echt schijtziek van wordt, mijn buurman wil wel de ahcterkant openen maar ja dan staat hij vannacht weer dat hij dus niet op slot kan en dan heb ik weer kans dat er morgen een bezopen iemand in ligt
Ik wilde @^%%#%# dat mensen eens met hun poten van andermans spullen afbleven@^#@&*
Ze hebben mijn hele dag verpest en ik was net zo vrolijk
Verdomme.........
Sorry Jeanette
oh wat kut zeg.het wil je ook niet meezitten
Nou dit is iets waar ik echt schijtziek van wordt, mijn buurman wil wel de ahcterkant openen maar ja dan staat hij vannacht weer dat hij dus niet op slot kan en dan heb ik weer kans dat er morgen een bezopen iemand in ligt
Ik wilde @^%%#%# dat mensen eens met hun poten van andermans spullen afbleven@^#@&*
Ze hebben mijn hele dag verpest en ik was net zo vrolijk
ik wil best iemand oppikken in den haag of rotterdam. IK vertrek over een uurtje dus als iemand dit nog leest. Wel heb ik een reu dus als je ook een reu hebt moet je hem voor de zekerheid op schoot houden of bij je benen.
Teven kunnen wel gewoon achterin, achterbank ligt plat genoeg ruimte voor 2 groetjes majelle
majelle schreef:ik wil best iemand oppikken in den haag of rotterdam. IK vertrek over een uurtje dus als iemand dit nog leest. Wel heb ik een reu dus als je ook een reu hebt moet je hem voor de zekerheid op schoot houden of bij je benen.
Teven kunnen wel gewoon achterin, achterbank ligt plat genoeg ruimte voor 2 groetjes majelle
laten we dat maar niet doen
heb een reu van 50 kilo, die past niet tussen mn benen in de auto en in e auto met jou reu lijkt me zowiezo niet verstandig :N:
Verdomme.........
Sorry Jeanette
Oooooh wat erg. Ooh dit is zo klote! Ik woonde eerst in Rotterdam en daar gebeurde dit ook regelmatig. Nu woon ik in Zeist, en gelukkig gebeuren dit soort dingen hier een stuk minder. Heel veel sterkte gewenst