oh das wel heel erg lief, tuurlijk mag jenna op schootBrigitte schreef:Ik wil je wel ophalenJeannettebo schreef:meewillen is het probleem nietBrigitte schreef:Hmm ik zit te denken of ik je niet ergens zou kunnen oppikkenJeannettebo schreef:maar jullie kunnen ook samen gaan lopen
Edit: als je nog mee zou willen dan natuurlijk
oja, ik woon in overschie, tegenover blijdorpmoet je alleen met Jenna voorin tussen je benen zitten
dan doe ik Elektra in de kennel achterin en dan kan Bo ernaast. Moet je me alleen je adres ff PBen ik heb een tomtom dus das makkelijk en hoe laat ik bij jou moet zijn want ik heb geen idee hoe lang het vanaf jou rijden is
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zondag 13 april soesterduinen
Moderator: moderatorteam
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2

-
Brigitte
- Zeer actief
Elektra en Jenna zijn ook wagenziekCrissi schreef:'t is dat mitch wagenziek is en de auto niet echt groot is, anders had je zo mee kunnen rijden!!Jeannettebo schreef:meewillen is het probleem nietBrigitte schreef:Hmm ik zit te denken of ik je niet ergens zou kunnen oppikkenJeannettebo schreef:maar jullie kunnen ook samen gaan lopen
Edit: als je nog mee zou willen dan natuurlijk
oja, ik woon in overschie, tegenover blijdorp
hoop dat er wat te regelen valt, zou leuk zijn
vandaar dat Jenna voorin moet dan heeft ze er niet zo'n last van
Ze kan ook niet met Elektra samen in de kennel omdat die haar dan weer geen seconde met rust laat
Echt leuk honden
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Brigitte schreef: Elektra en Jenna zijn ook wagenziek![]()
vandaar dat Jenna voorin moet dan heeft ze er niet zo'n last van![]()
Ze kan ook niet met Elektra samen in de kennel omdat die haar dan weer geen seconde met rust laat![]()
en als die gedurende lange tijd los achterin zit alleen dan kotst ze alles onder dus de rit na Jeanette mogen ze allebei los achterin dat is te doen, dan gaat Elektra in de kennel en Jenna voorin.
Echt leuk honden![]()
Mitch is over het kotsen gelukkig heengegroeid, alleen het kwijlen (heeeeeel veel) en rillen heeft hij nog. Ik zet hem nu voortaan in zo'n tuigje op de achterbank dan is ie rustiger dan achterin. Maarja ik heb maar 'n deawoo nexia (zo'n ouwe lullen bak)
-
Brigitte
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
- *kelly*
- Zeer actief
-
bekkie
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
oww gezellig allemaalbekkie schreef:jaaaa, Teun en ik zijn ook vd partij morgen (als het niet al te hard regent*kelly* schreef:Wij willen ook mee![]()
We mogen met "bekkie" en Teun carpoolen![]()
MAARRRRRRRRRR het is wel afhankelijk van het weer(ja ja mooi weer wandelaars)
)
mn telefoonnummer is 0641904487

- edithf
- Vaste gebruiker
Ik lees sinds één dag dit topic. Wat een verwikkelingen allemaal! Gelukkig gaat Jeanette wel mee. Haar grote witte hond kan ik herkennen, maar al die anderen...
Bovendien sleept Jeanette me mee in allerlei nieuwe avonturen, waarop dit domme blondje stee vast jaaaaah
zegt...Dus tijd voor een kennismaking 
- Jeannettebo
- Zeer actief
nou gezellig wordt het in ieder gevaledithf schreef:Ik lees sinds één dag dit topic. Wat een verwikkelingen allemaal! Gelukkig gaat Jeanette wel mee. Haar grote witte hond kan ik herkennen, maar al die anderen...Bovendien sleept Jeanette me mee in allerlei nieuwe avonturen, waarop dit domme blondje stee vast jaaaaah
zegt...Dus tijd voor een kennismaking

-
Brigitte
- Zeer actief
Ik moet helaas afzeggen
Loop net met Elektra uitlaten naar mijn auto om er gelijk wat spullen uit te halen zodat Bo wat meer ruimte zou hebben en nu hebben ze weer voor de tigste keer mijn slot vernield om erin te kunnen komen
vuile @#&*%
Ik krijg nu de achterkant niet open
Waarschijnlijk waren ze ook pissig en hebben mijn spiegel (die ook al op half 7 hing
) ook weer eens kapot getrapt
Verdomme.........
Sorry Jeanette
Pfff echt tijd om te verhuizen
Loop net met Elektra uitlaten naar mijn auto om er gelijk wat spullen uit te halen zodat Bo wat meer ruimte zou hebben en nu hebben ze weer voor de tigste keer mijn slot vernield om erin te kunnen komen
Ik krijg nu de achterkant niet open
Waarschijnlijk waren ze ook pissig en hebben mijn spiegel (die ook al op half 7 hing
Verdomme.........
Sorry Jeanette
- Jeannettebo
- Zeer actief
oh wat kut zeg.het wil je ook niet meezittenBrigitte schreef:Ik moet helaas afzeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Loop net met Elektra uitlaten naar mijn auto om er gelijk wat spullen uit te halen zodat Bo wat meer ruimte zou hebben en nu hebben ze weer voor de tigste keer mijn slot vernield om erin te kunnen komenvuile @#&*%
![]()
![]()
![]()
Ik krijg nu de achterkant niet open![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk waren ze ook pissig en hebben mijn spiegel (die ook al op half 7 hing) ook weer eens kapot getrapt
![]()
![]()
Verdomme.........
Sorry Jeanette

-
bekkie
- Zeer actief
- Crista
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Nou dit is iets waar ik echt schijtziek van wordt, mijn buurman wil wel de ahcterkant openen maar ja dan staat hij vannacht weer dat hij dus niet op slot kan en dan heb ik weer kans dat er morgen een bezopen iemand in ligtJeannettebo schreef:oh wat kut zeg.het wil je ook niet meezittenBrigitte schreef:Ik moet helaas afzeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Loop net met Elektra uitlaten naar mijn auto om er gelijk wat spullen uit te halen zodat Bo wat meer ruimte zou hebben en nu hebben ze weer voor de tigste keer mijn slot vernield om erin te kunnen komenvuile @#&*%
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk waren ze ook pissig en hebben mijn spiegel (die ook al op half 7 hing) ook weer eens kapot getrapt
![]()
![]()
Verdomme.........
Sorry Jeanette
Pfff echt tijd om te verhuizen![]()
![]()
![]()
Ik wilde @^%%#%# dat mensen eens met hun poten van andermans spullen afbleven@^#@&*
Ze hebben mijn hele dag verpest en ik was net zo vrolijk
- Jeannettebo
- Zeer actief
kan ik me voorstellen stelletje klootviolenBrigitte schreef:Nou dit is iets waar ik echt schijtziek van wordt, mijn buurman wil wel de ahcterkant openen maar ja dan staat hij vannacht weer dat hij dus niet op slot kan en dan heb ik weer kans dat er morgen een bezopen iemand in ligtJeannettebo schreef:oh wat kut zeg.het wil je ook niet meezittenBrigitte schreef:Ik moet helaas afzeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomme.........
Sorry Jeanette
Pfff echt tijd om te verhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde @^%%#%# dat mensen eens met hun poten van andermans spullen afbleven@^#@&*
Ze hebben mijn hele dag verpest en ik was net zo vrolijk![]()

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- majelle
- Zeer actief
ik wil best iemand oppikken in den haag of rotterdam. IK vertrek over een uurtje dus als iemand dit nog leest. Wel heb ik een reu dus als je ook een reu hebt moet je hem voor de zekerheid op schoot houden of bij je benen.
Teven kunnen wel gewoon achterin, achterbank ligt plat genoeg ruimte voor 2 groetjes majelle
Teven kunnen wel gewoon achterin, achterbank ligt plat genoeg ruimte voor 2 groetjes majelle
- *kelly*
- Zeer actief
jeetje hoe aso is dat
!! echt heel rot voor jullie!
Gaat de rest nog wel? Hier in De Bilt schijnt naast de wolken een zonnetje en ook buienradar.nl ziet er errug gunstig uit...
Gaat de rest nog wel? Hier in De Bilt schijnt naast de wolken een zonnetje en ook buienradar.nl ziet er errug gunstig uit...
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
- Crista
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
laten we dat maar niet doenmajelle schreef:ik wil best iemand oppikken in den haag of rotterdam. IK vertrek over een uurtje dus als iemand dit nog leest. Wel heb ik een reu dus als je ook een reu hebt moet je hem voor de zekerheid op schoot houden of bij je benen.
heb een reu van 50 kilo, die past niet tussen mn benen in de auto en in e auto met jou reu lijkt me zowiezo niet verstandig :N:

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Jeannettebo
- Zeer actief
- *kelly*
- Zeer actief
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- edithf
- Vaste gebruiker
Brigitte schreef:Ik moet helaas afzeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomme.........
Sorry Jeanette
Oooooh wat erg.
- Jeannettebo
- Zeer actief