Is er iemand die mij uit kan leggen wat de africhting in houd, of er (en welke) verschillende stromingen zijn ed?
Moderator: moderatorteam
Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Ik heb een bordercollie gezien die het IPO-programma kende.C@rmen schreef:Bedankt voor je info
Zou een labrador geschikt zijn voor IPO ?
Of word dat niet wat omdat het geen waak/verdedigingshonden zijn?
Van mij wel hahahahamassam schreef:het tot stoppne brengen van een verdachte. mag een lola dat ook met haar ogen zodat de vluchteling stopt om haar te knuffelen?
Op mijn oude club, jaren geleden liep een jonge gozer met zn labrador het programma. Gewoon voor de fun, geen examens e.d.C@rmen schreef:Bedankt voor je info
Er is hier een kringgroep in de buurt waar maximaal 5 andere rassen worden toegelaten om voor de fun te trainen.. maar vooorlopig gaan we eerst verder met de gehoorzaamheid en dan eerst maar eens bevallen voordat ik verder ga kijkenestelle schreef:Op mijn oude club, jaren geleden liep een jonge gozer met zn labrador het programma. Gewoon voor de fun, geen examens e.d.C@rmen schreef:Bedankt voor je info
Nu was deze jongen in opleiding voor pakwerker dus vandaar dat de vereniging niet moeilijk deed dat hij met zn lab het veld op kwam maar ik denk dat men er overh et algemeen niet op zit te wachten.
Ze willen vaak toch het standaard werkhondenras zien.
Die labrador deed het trouwens erg leuk.