Ik heb mijn eerste hond, als volwassene gekregen dus puppie perikelen en ontmoetingen heb ik nooit echt meegemaakt, wel af en toe met hem eens een puppie tegengekomen, hij vind ze interessant, snuft ze wat en kwispelt wat zwak om vervolgens met een smile weer mijn kant op te lopen, hij heeft wel de neiging om de puppies nader te aanschouwen als ze echt jong pup zijn, hoe zouden jullie bewuste kennnismakingen laten gebeuren? Volwassen reu aan de riem?
Je gaat ervanuit dat je hond eerlijk is en er dus niets gebeurd, maar je wilt ook gewoon dat de pup een leuke kennismaking heeft..
Vandaar mijn vraag over hoe anderen over pupkennismakingen denken..
Bewuste pup waar ik nu aan denk is een teefje van 9 weken, drentse patrijs, ik heb zelf al met haar kennisgemaakt, maar ze hadden haar net een middag dus leek het ons allen niet verstandig haar met Finn kennis te laten maken op dat moment, wel zag Finn haar door het raam en bij binnenkomst heb ik mijn handen laten ruiken en meneer snufte me helemaal af onderwijl hevig kwispelend.. weet niet of dat wat betekend..?

Ik ben benieuwd nogmaals hoe anderen ermee omgaan