Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandeling Roggenbotzand met FritZ en Kiefer 3 mei?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

Ik ga het denk ik ook niet redden. Zal het morgen nog even bespreken met Caro, maar eigenlijk hadden we andere plannen voor morgen. Misschien dat we toch nog de plannen bij sturen, maar dan sms ik bianca of jes wel ff als we wel komen. Maar ik heb er een hard hoofd in.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
nicolioo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nicolioo »

Bijna niemand gaat meer mee krijg ik de indruk. Wat is er nu lekkerder dan wandelen met je hondjes aan het water met dit weer????
Ik weet bijna zeker dat ik kom....

Ennu Bianca, het klijkt me ook echt leuk om storm in het echie te zien, heb wel steeds de foto's bekeken vanaf dat hij pup was, datzelfde geldt voor Kiefer, Fritz daar was ik al helemaal weg van (en Ben vond hem ook best leuk :ok: )
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Leuk hoor, tot straks :cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Crista »

Wij komen gewoon wel!!

Mitch is wel erg lui vandaag (ligt nu nog in bed), maar ik sleur hem er dalijk gewoon uit :wink:

Ik zag deze route:

Roggenbotweg.
Afslag Kampen, Dronten, Lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)

Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.

Maar als ik gewoon Roggenbotweg intik, zie je dan al waar je moet zijn??
nicolioo
Zeer actief

Das een hele goede vraag.... Ik heb namelijk ook een Tom Tom

Ik neem trouwens wel wat te drinken mee.

gr. Nicole
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

nicolioo schreef:Bijna niemand gaat meer mee krijg ik de indruk. Wat is er nu lekkerder dan wandelen met je hondjes aan het water met dit weer????
Heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar soms komen er zaken tussen waardoor anderhalf uur heen & anderhalf uur terug rijden net even teveel kan zijn. Dan kan ik beter hier in de omgeving een lange wandeling maken waarbij ik met 10 min. thuis ben ;)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

nicolioo schreef:Bijna niemand gaat meer mee krijg ik de indruk. Wat is er nu lekkerder dan wandelen met je hondjes aan het water met dit weer????
Ik weet bijna zeker dat ik kom....

Ennu Bianca, het klijkt me ook echt leuk om storm in het echie te zien, heb wel steeds de foto's bekeken vanaf dat hij pup was, datzelfde geldt voor Kiefer, Fritz daar was ik al helemaal weg van (en Ben vond hem ook best leuk :ok: )
ik heb geen idee wie er nu wel of niet komt, leuk iig dat jij wel komt, kan ik weer even zwijmelen bij ben :mrgreen: . heerlijk hoor, de hondjes kunnen lekker spelen en zwemmen. ik neem eten en drinken mee.
Afbeelding
Sucha
Zeer actief

Crissi schreef:.....

Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje daar kunnen we afspreken.[/i]

ja als je roggenbotweg in toetst kom je daar waar je moet zijn , maar daar houdt mijn TOM TOM op en dan heb je het vette stuk even nodig om verder te rijden tot de parkeerplaats
Laatst gewijzigd door Sucha op 03 mei 2008 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Crissi schreef:Wij komen gewoon wel!!

Mitch is wel erg lui vandaag (ligt nu nog in bed), maar ik sleur hem er dalijk gewoon uit :wink:

Ik zag deze route:

Roggenbotweg.
Afslag Kampen, Dronten, Lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)

Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.

dat weet ik niet (heb geen tomtom) maar als je na de rotonde rechtsaf slaat zie je daar een groot bord naar het resto. daar dus in, en dan doorrijden tot je niet ver kunt, (duurt wel even), en dan rechtsaf. die weg violg je ook tot je niet verder kunt, en ook dat duurt wel even. dan kom je uit op de parkeerplaats. je krijgt eerst na de brug en kleine parkeerplaats aan je rechterhand. dan rij je dus even door en dan ben je er.
leuk dat jij ook komt!
Afbeelding
Crista
Zeer actief

Bianca_Storm schreef:
Crissi schreef:.....

Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.[/i]

ja als je roggenbotweg in toetst kom je daar waar je moet zijn , maar daar houdt mijn TOM TOM op en dan heb je het vette stuk even nodig om verder te rijden tot de parkeerplaats
ok dankjewel, dat gaat wel lukken :ok:
Sucha
Zeer actief

die kleine parkeerplaats dus na het bruggetje (die grote parkeerplaatst aan het einde van de weg is verder van het water)
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Bianca_Storm schreef:die kleine parkeerplaats dus na het bruggetje (die grote parkeerplaatst aan het einde van de weg is verder van het water)
we spreken toch op de grote af?
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

tenminste, dat leid ik af uit het roodgemarkeerde?
Crissi schreef:Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.[/i]
Afbeelding
Sucha
Zeer actief

ik dacht dat het handiger was op de kleine af te spreken ivm de kleine groep omdat dat dichter bij het water is.
IK heb hem aangepast omdat ik deze route uit een ouder topic heb gecopieerd en toen hebben we de grote gekozen omdat dat met een grote groep veiliger is dan konden de honden gelijk los.
Maar met een grote groep kan dat vanuit de kleine ook.
Het maakt mij niet uit als we maar weten welke en de eerste kan niet missen vandaar dat ik me er mee bemoeide :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
Crista
Zeer actief

ok, de kleine parkeerplaats aanhouden dan??

Ik let gewoon op een stel honden bij elkaar en dan ga ik er maar vanuit dat jullie het zijn :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

Bianca_Storm schreef:ik dacht dat het handiger was op de kleine af te spreken ivm de kleine groep omdat dat dichter bij het water is.
IK heb hem aangepast omdat ik deze route uit een ouder topic heb gecopieerd en toen hebben we de grote gekozen omdat dat met een grote groep veiliger is dan konden de honden gelijk los.
Maar met een grote groep kan dat vanuit de kleine ook.
Het maakt mij niet uit als we maar weten welke en de eerste kan niet missen vandaar dat ik me er mee bemoeide :smile: :smile: :smile:
ik geef de voorkeur aan de grote ivm het meteen los kunnen inderdaad. de kleine ligt direct aan de weg. en we gaan toch eerst wandelen en daarna bij het water zitten?
Afbeelding
Crista
Zeer actief

:smile: :smile: ok dan ga ik uit van de grote parkeerplaats :mrgreen:

heb nog ff een vraagje...

als ik roggebotweg invoer op m'n tom tom vraagt hij welke kruising ik wil:

- Job Vislaan
- N307 Hanzeweg
- Oudebosweg
- Vossemeerdijk

moet ik hier iets uit kiezen......?
Hutsje
Zeer actief

Crissi schreef::smile: :smile: ok dan ga ik uit van de grote parkeerplaats :mrgreen:

heb nog ff een vraagje...

als ik roggebotweg invoer op m'n tom tom vraagt hij welke kruising ik wil:

- Job Vislaan
- N307 Hanzeweg
- Oudebosweg
- Vossemeerdijk

moet ik hier iets uit kiezen......?
geen idee :19:
Afbeelding
Crista
Zeer actief

ok ik typ gewoon alleen de weg in...

ik rij hier zo weg (is 1,5 uur rijden) dus we zien jullie straks!!

@Hutsje: ik heb je mobiel nr bij me dus als ik 't niet kan vinden bel ik wel :wink:
Sucha
Zeer actief

typ maar willekerurige kruizing of alleen die weg in.

sorry voor de onrust. De grote dus :blah: :blah: :blah: :blah: :pffff:

we wachten op jullie :cheer:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Veel plezier :ok: Ik zal aan jullie denken als ik loop te puffen in de Soesterduinen :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

vond het ongelovelijk jammer dat ik er niet bij was, maar mijn zus zat in de rats dus ik moest wel oppassen. hopelijk is het leuk geweest. :ok:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

:jank: Winter heeft zitten wachten en wachten bij het water maar niemand die kwam :jank:
Hutsje
Zeer actief

Leane schreef::jank: Winter heeft zitten wachten en wachten bij het water maar niemand die kwam :jank:
huh? waarom heb je niet even gebeld dan? wij waren er van 1 tot 5 uur :19:
Afbeelding
nicolioo
Zeer actief

Inderdaad huh.... Wij waren er om 13.00 en zijn pas na 13.15 gaan wandelen en zijn er om een uur of 15.00 denk ik gaan zitten (aan het water) We hebben best een aantal honden gezien maar geen Winter.

Wel erg vervelend voor je.... Had idd even gebeld, Jessica had haar telefoonnummer in het topic gezet.
Leane

Dan zat ik denk ik bij het verkeerde watertje :19: ik zat daar bij die grote boom waar we ook wel eens met de pups geweest zijn. Heb wel foto's gemaakt van waar ik zat. Ik had mijn mobiel niet bij me dus kon niet bellen :jank: ik heb er van 2 tot ong half 4 gezetten. Toen werd Winter echt moe en ben ik weer gegaan.
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Hallo iedereen, het spijt me vreselijk dat ik niet eerder even heb laten weten dat ik niet zou komen. Mijn lieve katje Balou is donderdag voor mijn ogen door een rottweiler doodgebeten :jank: . Hij is gisteren gecremeerd en vandaag kon ik de as ophalen. Ik ben er met mijn kop niet helemaal bij en ben dus vergeten af te zeggen. Ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad.
Afbeelding
Sucha
Zeer actief

Leane schreef:Dan zat ik denk ik bij het verkeerde watertje :19: ik zat daar bij die grote boom waar we ook wel eens met de pups geweest zijn. Heb wel foto's gemaakt van waar ik zat. Ik had mijn mobiel niet bij me dus kon niet bellen :jank: ik heb er van 2 tot ong half 4 gezetten. Toen werd Winter echt moe en ben ik weer gegaan.
Leane wat verdrietig voor jullie maar wij zaten ook bij de boom. Misschien kwamen wij van de wandeling terug toen jij net weg was :jank: wat sneu voor jullie.

En Carma, gecondoleerd, wat verdrietig om zo Balou te moeten verliezen. Sterkte met alles
Afbeelding
Leane

Ik ben vanaf het kleine parkeerplaatsje zo langs het water gelopen naar die plas toe

Afbeelding

Daar onder die grote boom zat ik

Afbeelding

Dit watertje was dat
Afbeelding

En Winter maar wachten
Afbeelding

Toen ben ik nog naar de grote parkeerplaats gereden en daar stonden inderdaad jullie auto's nog wel
Afbeelding

Er was nog een groep met kinderen aan het spelen daar. En er lag een echtpaar te zonnen.. Ik wist toen ik er om 2 uur was dat ik wel te vroeg was omdat jullie tegen 1e pas zijn gaan lopen. Maar goed volgende keer beter :19:
Leane

Carma schreef:Hallo iedereen, het spijt me vreselijk dat ik niet eerder even heb laten weten dat ik niet zou komen. Mijn lieve katje Balou is donderdag voor mijn ogen door een rottweiler doodgebeten :jank: . Hij is gisteren gecremeerd en vandaag kon ik de as ophalen. Ik ben er met mijn kop niet helemaal bij en ben dus vergeten af te zeggen. Ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad.
:jank: oww wat erg zeg. En dat zo voor je eigen ogen... Heel veel sterkte
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”