Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeling Roggenbotzand met FritZ en Kiefer 3 mei?
Moderator: moderatorteam
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Ik ga het denk ik ook niet redden. Zal het morgen nog even bespreken met Caro, maar eigenlijk hadden we andere plannen voor morgen. Misschien dat we toch nog de plannen bij sturen, maar dan sms ik bianca of jes wel ff als we wel komen. Maar ik heb er een hard hoofd in.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
- Aantal honden: 2
Bijna niemand gaat meer mee krijg ik de indruk. Wat is er nu lekkerder dan wandelen met je hondjes aan het water met dit weer????
Ik weet bijna zeker dat ik kom....
Ennu Bianca, het klijkt me ook echt leuk om storm in het echie te zien, heb wel steeds de foto's bekeken vanaf dat hij pup was, datzelfde geldt voor Kiefer, Fritz daar was ik al helemaal weg van (en Ben vond hem ook best leuk
)
Ennu Bianca, het klijkt me ook echt leuk om storm in het echie te zien, heb wel steeds de foto's bekeken vanaf dat hij pup was, datzelfde geldt voor Kiefer, Fritz daar was ik al helemaal weg van (en Ben vond hem ook best leuk

- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Wij komen gewoon wel!!
Mitch is wel erg lui vandaag (ligt nu nog in bed), maar ik sleur hem er dalijk gewoon uit
Ik zag deze route:
Roggenbotweg.
Afslag Kampen, Dronten, Lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)
Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.
Maar als ik gewoon Roggenbotweg intik, zie je dan al waar je moet zijn??
Mitch is wel erg lui vandaag (ligt nu nog in bed), maar ik sleur hem er dalijk gewoon uit

Ik zag deze route:
Roggenbotweg.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)
Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.
-
- Zeer actief
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar soms komen er zaken tussen waardoor anderhalf uur heen & anderhalf uur terug rijden net even teveel kan zijn. Dan kan ik beter hier in de omgeving een lange wandeling maken waarbij ik met 10 min. thuis bennicolioo schreef:Bijna niemand gaat meer mee krijg ik de indruk. Wat is er nu lekkerder dan wandelen met je hondjes aan het water met dit weer????

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
ik heb geen idee wie er nu wel of niet komt, leuk iig dat jij wel komt, kan ik weer even zwijmelen bij bennicolioo schreef:Bijna niemand gaat meer mee krijg ik de indruk. Wat is er nu lekkerder dan wandelen met je hondjes aan het water met dit weer????
Ennu Bianca, het klijkt me ook echt leuk om storm in het echie te zien, heb wel steeds de foto's bekeken vanaf dat hij pup was, datzelfde geldt voor Kiefer, Fritz daar was ik al helemaal weg van (en Ben vond hem ook best leuk)

- Sucha
- Zeer actief
ja als je roggenbotweg in toetst kom je daar waar je moet zijn , maar daar houdt mijn TOM TOM op en dan heb je het vette stuk even nodig om verder te rijden tot de parkeerplaatsCrissi schreef:.....
Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje daar kunnen we afspreken.[/i]
Laatst gewijzigd door Sucha op 03 mei 2008 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hutsje
- Zeer actief
dat weet ik niet (heb geen tomtom) maar als je na de rotonde rechtsaf slaat zie je daar een groot bord naar het resto. daar dus in, en dan doorrijden tot je niet ver kunt, (duurt wel even), en dan rechtsaf. die weg violg je ook tot je niet verder kunt, en ook dat duurt wel even. dan kom je uit op de parkeerplaats. je krijgt eerst na de brug en kleine parkeerplaats aan je rechterhand. dan rij je dus even door en dan ben je er.Crissi schreef:Wij komen gewoon wel!!
Mitch is wel erg lui vandaag (ligt nu nog in bed), maar ik sleur hem er dalijk gewoon uit![]()
Ik zag deze route:
Roggenbotweg.
leuk dat jij ook komt!

- Crista
- Zeer actief
ok dankjewel, dat gaat wel lukkenBianca_Storm schreef:ja als je roggenbotweg in toetst kom je daar waar je moet zijn , maar daar houdt mijn TOM TOM op en dan heb je het vette stuk even nodig om verder te rijden tot de parkeerplaatsCrissi schreef:.....
Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.[/i]

- Sucha
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
tenminste, dat leid ik af uit het roodgemarkeerde?
Crissi schreef:Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.[/i]

- Sucha
- Zeer actief
ik dacht dat het handiger was op de kleine af te spreken ivm de kleine groep omdat dat dichter bij het water is.
IK heb hem aangepast omdat ik deze route uit een ouder topic heb gecopieerd en toen hebben we de grote gekozen omdat dat met een grote groep veiliger is dan konden de honden gelijk los.
Maar met een grote groep kan dat vanuit de kleine ook.
Het maakt mij niet uit als we maar weten welke en de eerste kan niet missen vandaar dat ik me er mee bemoeide

IK heb hem aangepast omdat ik deze route uit een ouder topic heb gecopieerd en toen hebben we de grote gekozen omdat dat met een grote groep veiliger is dan konden de honden gelijk los.
Het maakt mij niet uit als we maar weten welke en de eerste kan niet missen vandaar dat ik me er mee bemoeide
- Crista
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
ik geef de voorkeur aan de grote ivm het meteen los kunnen inderdaad. de kleine ligt direct aan de weg. en we gaan toch eerst wandelen en daarna bij het water zitten?Bianca_Storm schreef:ik dacht dat het handiger was op de kleine af te spreken ivm de kleine groep omdat dat dichter bij het water is.
Het maakt mij niet uit als we maar weten welke en de eerste kan niet missen vandaar dat ik me er mee bemoeide![]()
![]()

- Crista
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Crista
- Zeer actief
- Sucha
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Hutsje
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Inderdaad huh.... Wij waren er om 13.00 en zijn pas na 13.15 gaan wandelen en zijn er om een uur of 15.00 denk ik gaan zitten (aan het water) We hebben best een aantal honden gezien maar geen Winter.
Wel erg vervelend voor je.... Had idd even gebeld, Jessica had haar telefoonnummer in het topic gezet.
Wel erg vervelend voor je.... Had idd even gebeld, Jessica had haar telefoonnummer in het topic gezet.
Dan zat ik denk ik bij het verkeerde watertje
ik zat daar bij die grote boom waar we ook wel eens met de pups geweest zijn. Heb wel foto's gemaakt van waar ik zat. Ik had mijn mobiel niet bij me dus kon niet bellen
ik heb er van 2 tot ong half 4 gezetten. Toen werd Winter echt moe en ben ik weer gegaan.

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Hallo iedereen, het spijt me vreselijk dat ik niet eerder even heb laten weten dat ik niet zou komen. Mijn lieve katje Balou is donderdag voor mijn ogen door een rottweiler doodgebeten
. Hij is gisteren gecremeerd en vandaag kon ik de as ophalen. Ik ben er met mijn kop niet helemaal bij en ben dus vergeten af te zeggen. Ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad.

- Sucha
- Zeer actief
Leane wat verdrietig voor jullie maar wij zaten ook bij de boom. Misschien kwamen wij van de wandeling terug toen jij net weg wasLeane schreef:Dan zat ik denk ik bij het verkeerde watertjeik zat daar bij die grote boom waar we ook wel eens met de pups geweest zijn. Heb wel foto's gemaakt van waar ik zat. Ik had mijn mobiel niet bij me dus kon niet bellen
ik heb er van 2 tot ong half 4 gezetten. Toen werd Winter echt moe en ben ik weer gegaan.

En Carma, gecondoleerd, wat verdrietig om zo Balou te moeten verliezen. Sterkte met alles
Ik ben vanaf het kleine parkeerplaatsje zo langs het water gelopen naar die plas toe

Daar onder die grote boom zat ik

Dit watertje was dat

En Winter maar wachten

Toen ben ik nog naar de grote parkeerplaats gereden en daar stonden inderdaad jullie auto's nog wel

Er was nog een groep met kinderen aan het spelen daar. En er lag een echtpaar te zonnen.. Ik wist toen ik er om 2 uur was dat ik wel te vroeg was omdat jullie tegen 1e pas zijn gaan lopen. Maar goed volgende keer beter

Daar onder die grote boom zat ik

Dit watertje was dat

En Winter maar wachten

Toen ben ik nog naar de grote parkeerplaats gereden en daar stonden inderdaad jullie auto's nog wel

Er was nog een groep met kinderen aan het spelen daar. En er lag een echtpaar te zonnen.. Ik wist toen ik er om 2 uur was dat ik wel te vroeg was omdat jullie tegen 1e pas zijn gaan lopen. Maar goed volgende keer beter

Carma schreef:Hallo iedereen, het spijt me vreselijk dat ik niet eerder even heb laten weten dat ik niet zou komen. Mijn lieve katje Balou is donderdag voor mijn ogen door een rottweiler doodgebeten. Hij is gisteren gecremeerd en vandaag kon ik de as ophalen. Ik ben er met mijn kop niet helemaal bij en ben dus vergeten af te zeggen. Ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad.