mooiweer wandelaars noem ik ze.

Moderator: moderatorteam
precies, en dan kan je zien , dat de hond het zèlf ook leuk vindt, maarstarfleet schreef:Met beleid toch niet? Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik maar heel weinig mensen zie die fietsen zoals het hoort en dan vind ik het ook slavendrijverij. Op rustig tempo met een slappe lijn is het een prima manier om een hond beweging te geven,Pak-de-bal schreef:dat fietsen vind ik nog het ergste , ik kàn er maar niet aan wennen, aan die "slaven-sport"..
i
als ik al fiets... (wat bijna niet voorkomt) dan hangt de lijn pas door op de terugweg als ik bijna thuis ben... wil niet zeggen dat hij het vreselijk vind.. want als ik zn zin doe, dan galloppeert hij de hele weg.. en dat mag ie niet...Pak-de-bal schreef:precies, en dan kan je zien , dat de hond het zèlf ook leuk vindt, maarstarfleet schreef:Met beleid toch niet? Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik maar heel weinig mensen zie die fietsen zoals het hoort en dan vind ik het ook slavendrijverij. Op rustig tempo met een slappe lijn is het een prima manier om een hond beweging te geven,Pak-de-bal schreef:dat fietsen vind ik nog het ergste , ik kàn er maar niet aan wennen, aan die "slaven-sport"..
i
dat zie ik ook heel weinig , helaas![]()
misschien komt het anders over , als je in een stad woont.
Hier idem.malinois schreef:tja wat is warm....dit is nog niet warm voor mij... ik train nog gewoon, ze mogen wel even afkoelen in de sloot na afloop... komt het boven de 30 wordt het wat anders....
het is hier ook per hond nog verschillend... de een komt amper meer vooruit bij die temperaturen, de ander gaat idd. maar door tot ie er bji neer zou vallen en weer een ander heeft er weinig last van...*Anita* schreef:Hier idem.malinois schreef:tja wat is warm....dit is nog niet warm voor mij... ik train nog gewoon, ze mogen wel even afkoelen in de sloot na afloop... komt het boven de 30 wordt het wat anders....
Twee jaar terug was het met een behendigheidswedstrijd tegen de 35 graden. Toen ben ik gestopt met Pardoes ondanks dat hij zelf gewoon door zou zijn gegaan. Toch waren er toch nog veel mensen die gewoon doorgingen. Pardoes is geen hond die stopt en dus zal ik degene moeten zijn die zegt nu is het te warm.
Harley vond het gisteren avond al veel te warm en was ook niet vooruit te krijgen. Ben hem toch blijven motiveren met een balletje want het zal echt nog wel warmer worden dan dat het nu is