We moesten allebei even doorkrijgen wat het handigst is, maar met een snoepje voor haar neus heeft ze meteen door alle paaltjes heen gelopen. We beginnen er lol in te krijgen. De tunnel vond ze geweldig. Ze rent er zo door heen.

Ja ik moest haar wel vertellen hoe ontzettend goed ze bezig was, dat begrijpen jullie natuurlijk wel

Gezien het weer moesten de honden af en toe wel even afkoelen, en ja alles gaat los met elkaar en eigenlijk op soms een snauw na gaat het eigenlijk prima. Na Tyson ben ik wel een beetje panisch voor groepen honden wat niet gek is met een stafford natuurlijk maar ik moet zeggen dat Tyra een van de netste honden daar was. En ja ze ging zelfs het water in.

Na de pauze kregen we een klein parcourtje met wat breedte sprongen en gewone hindernissen en uiteindelijk dé slurf. Oei hoe gaan we dit voor elkaar krijgen, ik was er zeker van dat die kleine noooit door zo een slurf zou gaan.. slik. Maar goed we gaan ervoor. De sprongen gaan prima wel met enig aanwijzing natuurlijk. Ik ren ernaast roepend Tyra hoog GOEDZOOOOO en die kleine maar springen en vliegen aan de lijn. 1x wilde ze even kijken of eronder door ook kon, maar goed het veel mij erg mee. Toen kwam de slurf, de trainer hield de ene kant open en riep haar. En ja zowaar Tyra sprint er doorheen, 3x achter elkaar en ging toen over het veld rennen met een stokje in haar mond. Ja die kleine meid beloont haarzelf meteen hihi. De trainer vond haar een natuur talent. En Tyra genoot met volle teugen. Ze werd open ontvangen door iedereen, lekker aangehaald en de hondjes waren gelukkig niet opdringerig. Ja volgende week weer!