Nou geweldig deze discussie.

Maar mij ontgaat helaas nog steeds niet dat een stafford nooit iets verkeerd kan doen in de ogen van bepaalde mensen. Als het een stafford betreft is het meteen waar dat de politie zomaar gaat schieten bv. Blijf kritisch naar dit soort verhalen, ook de eigenaren van de staffords als het een stafford betreft. Die honden zijn net als alle andere rassen niet heilig.
En even voor de goede orde, natuurlijk is het bezopen om je hond in de voortuin te laten slapen zonder hekken. Wat als er een andere hond komt die losloopt? Een groep kinderen die je hond gaat plagen of een dronken man die de bench optilt en hem met hond en al in een kanaal pleurt?
Blijft dus bezopen, hoe je het ook went of keert. En als een verhaal zulke bezopen onderdelen heeft dan lijkt het me niet meer dan logisch dat er ook bij de rest van het verhaal vraagtekens geplaatst worden. Zo gek is dat niet, welk ras het ook betreft.
Wat me wel opvalt is dat als je hier je vraagtekens bij zet je meteen in de anti-stafford brigade wordt geplaatst, je zo ongeveer meteen voor RAD bent en je eigenlijk vindt dat het terecht is dat de politie zomaar op honden schiet. Chill daarin een beetje want als dat andersom zo gaat dan is dat net hetgeen jullie zo irritant vinden.
Ik haat groepen mensen met honden die zich graag en altijd gediscrimineerd willen voelen. Dus wat is dat voor dom gelul als ik vragen mag?