Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

politie schiet slapende hond dood

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Addy

Ongelezen bericht door Addy »

rilana schreef:Wbt respect : Wordt dat respect er ook getoond als bijv een kind door een staff wordt gebeten? Dan zijn er altijd wel een paar die de media er van beschuldigen dat ze het alleen plaatsten als het een Staff of ander " vechthondenras " betreft :19:
Of dat het kind misschien iets heeft gedaan waardoor de hond ging bijten?
Over het algemeen zijn het geen staffies die kinderen bijten, daar zijn ze veel te kindvriendelijk voor, dat hoor jij toch te weten :denken:
irwi
Zeer actief

Ongelezen bericht door irwi »

Addy schreef:
rilana schreef:
Addy schreef:
rilana schreef:
voeren he .... :ok:
Ik geloof nou toch niet dat Inge O de persoon erna is om te lopen voeren, maar geeft niets dat jij dat nog niet weet, uiteindelijk zit je alleen op dit forum om te rellen en verder hebben we nog niet van enige positieve bijdrage van jou mogen genieten :wink:

knap van jouw dat jij weet vanachter je schermpje wat ik zoek op een forum.....
jij zit er zeker op omdat ze de hele dag op je kont zit en leiver over hondjes praat dan er wat mee doen.... :19: :19:

zullen we gewoon allemaal lekker voor onze eigen rede aanwezig zijn :wink:

en voeren doet ze zeker wel.... en dat snap jij maar al te goed anders hak je er niet op in :ok:
Schatje toch, je nederlands is werkelijk beneden peil, misschien toch even een bijscholinkje volgen, dat praat wat lekkerder in een discussie :wink:
Dit geeft dus echt jouw niveau aan te walgelijk voor woorden.
Afbeelding
rilana
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door rilana »

Addy schreef:
rilana schreef:
Addy schreef:
rilana schreef:
voeren he .... :ok:
Ik geloof nou toch niet dat Inge O de persoon erna is om te lopen voeren, maar geeft niets dat jij dat nog niet weet, uiteindelijk zit je alleen op dit forum om te rellen en verder hebben we nog niet van enige positieve bijdrage van jou mogen genieten :wink:

knap van jouw dat jij weet vanachter je schermpje wat ik zoek op een forum.....
jij zit er zeker op omdat ze de hele dag op je kont zit en leiver over hondjes praat dan er wat mee doen.... :19: :19:

zullen we gewoon allemaal lekker voor onze eigen rede aanwezig zijn :wink:

en voeren doet ze zeker wel.... en dat snap jij maar al te goed anders hak je er niet op in :ok:
Schatje toch, je nederlands is werkelijk beneden peil, misschien toch even een bijscholinkje volgen, dat praat wat lekkerder in een discussie :wink:

ik zat er op te wachten... :mrgreen:
helaas kan ik aan mijn dislectie niets doen...

maar dat je dat als discussie punt gaat aanhalen geeft igg blijk van je slimheid, is altijd makkelijk om het dan maar op deze toer te gooien als je voor de rest uitgeblaat bent :ok:

en schatje... dat moet je denk ik tegen die vent van je zeggen als je die uberhaubt hebt en kan houden :mrgreen:
Laatst gewijzigd door rilana op 27 mei 2008 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

rilana schreef:

ik kan je vertellen aangezien de ziekenhuis cijfers daar niet om liegen...
dat de stafford en achtigen daar bij lange niet zoveel en vaak op voorkomen zelfs niet met ernstige verwondingen... dan vele andere rassen en niet rassen...

welke cijfers heb jij dan?
De enige "cijfers" die ik ooit gezien heb over bijtincidenten uitgesplitst naar hondenras betroffen een "onderzoek" dat qua opzet zo slecht was en qua aantal zo klein dat daar werkelijk geen enkele conclusie aan kon worden verbonden.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
rilana
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door rilana »

jelle schreef:
rilana schreef:

dat de stafford en achtigen daar bij lange niet zoveel en vaak op voorkomen zelfs niet met ernstige verwondingen... dan vele andere rassen en niet rassen...

De enige "cijfers" die ik ooit gezien heb over bijtincidenten uitgesplitst naar hondenras betroffen een "onderzoek" dat qua opzet zo slecht was en qua aantal zo klein dat daar werkelijk geen enkele conclusie aan kon worden verbonden.
gewoon de cijfers die worden bijgehouden van bijtincidenten kun je zo opvragen geen probleem is dat :ok:

sociaale honden bijten niet kun je bijf eens naar zoeken...
handiger is gewoon een ziekenhuis instappen of een dierenarts praktijk :ok:
Addy

jelle schreef:
rilana schreef:

Ook zonder cijfers ben ik ervan overtuigd dat Rilana hier gelijk in heeft, over het algemeen zijn staffies inderdaad bijzonder mensvriendelijke honden en zeer beslist grote kindervrienden, uitzonderingen daargelaten :wink:
Addy

rilana schreef: ik zat er op te wachten... :mrgreen:
helaas kan ik aan mijn dislectie niets doen...
Mijn excuses dat ik je aanviel op je dyslexie, dat was niet de bedoeling maar ik raak een beetje geirriteerd door je vooroordelen :wink:
jelle
Zeer actief

rilana schreef:
jelle schreef:
rilana schreef:

gewoon de cijfers die worden bijgehouden van bijtincidenten kun je zo opvragen geen probleem is dat :ok:

wat wordt er dan bijgehouden en door wie :19: ? Dus volgens jou zijn er massa's statistieken opvraagbaar met netjes uitgesplitst naar ras hoeveel er gebeten is?

Overigens, ik ben er zeker niet van overtuigd dat áls er een goed onderzoek in deze zou zijn, stafs etc daar "slecht" uit zouden komen. Alleen vind ik het eeuwige geroep dat labjes en goldens zoveel vaker bijten ook een buitengewoon zwak non-argument zolang dat niet echt aantoonbaar is. Als je echt goede cijfers hebt om zoiets te staven dan ben ik daar benieuwd naar. En als je echt goede cijfers hebt snap ik niet waarom de anti-RAD-lobby daar niet veel meer mee doet.

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Nou geweldig deze discussie. :mrgreen: Maar mij ontgaat helaas nog steeds niet dat een stafford nooit iets verkeerd kan doen in de ogen van bepaalde mensen. Als het een stafford betreft is het meteen waar dat de politie zomaar gaat schieten bv. Blijf kritisch naar dit soort verhalen, ook de eigenaren van de staffords als het een stafford betreft. Die honden zijn net als alle andere rassen niet heilig.

En even voor de goede orde, natuurlijk is het bezopen om je hond in de voortuin te laten slapen zonder hekken. Wat als er een andere hond komt die losloopt? Een groep kinderen die je hond gaat plagen of een dronken man die de bench optilt en hem met hond en al in een kanaal pleurt?

Blijft dus bezopen, hoe je het ook went of keert. En als een verhaal zulke bezopen onderdelen heeft dan lijkt het me niet meer dan logisch dat er ook bij de rest van het verhaal vraagtekens geplaatst worden. Zo gek is dat niet, welk ras het ook betreft.

Wat me wel opvalt is dat als je hier je vraagtekens bij zet je meteen in de anti-stafford brigade wordt geplaatst, je zo ongeveer meteen voor RAD bent en je eigenlijk vindt dat het terecht is dat de politie zomaar op honden schiet. Chill daarin een beetje want als dat andersom zo gaat dan is dat net hetgeen jullie zo irritant vinden.
Ik haat groepen mensen met honden die zich graag en altijd gediscrimineerd willen voelen. Dus wat is dat voor dom gelul als ik vragen mag?
Afbeelding
irwi
Zeer actief

Addy schreef:
rilana schreef:Wbt respect : Wordt dat respect er ook getoond als bijv een kind door een staff wordt gebeten? Dan zijn er altijd wel een paar die de media er van beschuldigen dat ze het alleen plaatsten als het een Staff of ander " vechthondenras " betreft :19:
Over het algemeen zijn het geen staffies die kinderen bijten, daar zijn ze veel te kindvriendelijk voor, dat hoor jij toch te weten :denken:
Doe eerst eens research voor je iets typt.
Afbeelding
Addy

irwi schreef:
Addy schreef:
heb je het tegen mij :denken:
irwi
Zeer actief

jelle schreef:
rilana schreef:
jelle schreef:
rilana schreef:

wat wordt er dan bijgehouden en door wie :19: ? Dus volgens jou zijn er massa's statistieken opvraagbaar met netjes uitgesplitst naar ras hoeveel er gebeten is?

Overigens, ik ben er zeker niet van overtuigd dat áls er een goed onderzoek in deze zou zijn, stafs etc daar "slecht" uit zouden komen. Alleen vind ik het eeuwige geroep dat labjes en goldens zoveel vaker bijten ook een buitengewoon zwak non-argument zolang dat niet echt aantoonbaar is. Als je echt goede cijfers hebt om zoiets te staven dan ben ik daar benieuwd naar. En als je echt goede cijfers hebt snap ik niet waarom de anti-RAD-lobby daar niet veel meer mee doet.
Die cijfers worden wel degelijk gehouden in Belgie.
Daar komen de rassen zoals de labjes, borders, schepers en jackjes idd op de eerste plaats.
Deze cijfers worden nog eens gestaafd door een tegenonderzoek van de K.U. Leuven.
En op de laatste plaatsen nemen de zgn. gevaarlijke honden hun deel in voor 15.3% van de bijtincidenten.
Mss is het daarom dat in Belgie nooit een soortgelijke wetgeving is gekomen als de RAD, omdat er wel degelijk onderzoek naar is gedaan.
Afbeelding
irwi
Zeer actief

Addy schreef:
irwi schreef:
Addy schreef:
tegen welke andere slimmerik heb ik het anders
:roll:
Afbeelding
Addy

irwi schreef:Daar komen de rassen zoals de labjes, borders, schepers en jackjes idd op de eerste plaats.
Deze cijfers worden nog eens gestaafd door een tegenonderzoek van de K.U. Leuven.
En op de laatste plaatsen nemen de zgn. gevaarlijke honden hun deel in voor 15.3% van de bijtincidenten.
Mss is het daarom dat in Belgie nooit een soortgelijke wetgeving is gekomen als de RAD, omdat er wel degelijk onderzoek naar is gedaan.
Maar dan begrijp ik je reaktie niet als ik schrijf dat staffies over het algemeen bijzonder mensvriendelijk en in het bijzonder kindvriendelijk zijn :denken:
Dan moet ik volgens jou research gaan doen :19:
Spreek je je nou niet een klein beetje tegen :mrgreen: :pffff:
Addy

irwi schreef:
Addy schreef:
irwi schreef:
Addy schreef: Over het algemeen zijn het geen staffies die kinderen bijten, daar zijn ze veel te kindvriendelijk voor, dat hoor jij toch te weten :denken:
tegen welke andere slimmerik heb ik het anders
:roll:
Dus jij zegt nu dat staffies wel kinderen bijten en niet kindvriendelijk zijn :smile: :smile: :smile:
Tja, daar moet je nou echt voor afgestudeerd zijn :mrgreen:
Wat een giga inkoppertje :smile: :smile: :smile:
irwi
Zeer actief

Addy schreef:
irwi schreef:Daar komen de rassen zoals de labjes, borders, schepers en jackjes idd op de eerste plaats.
Maar dan begrijp ik je reaktie niet als ik schrijf dat staffies over het algemeen bijzonder mensvriendelijk en in het bijzonder kindvriendelijk zijn :denken:
Dan moet ik volgens jou research gaan doen :19:
Spreek je je nou niet een klein beetje tegen :mrgreen: :pffff:
Neen, idd, dat had ik over het hoofd gezien. Mijn excuses daarvoor.
Afbeelding
jelle
Zeer actief

irwi schreef:
jelle schreef:
rilana schreef:
jelle schreef: welke cijfers heb jij dan?

Daar komen de rassen zoals de labjes, borders, schepers en jackjes idd op de eerste plaats.
heb je daarover iets in getallen op papier? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
Zijn de cijfers gerelateerd aan het aantal honden dat er van rond loopt?

Afbeelding

MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

MARC_S schreef:Nou geweldig deze discussie. :mrgreen: Maar mij ontgaat helaas nog steeds niet dat een stafford nooit iets verkeerd kan doen in de ogen van bepaalde mensen. Als het een stafford betreft is het meteen waar dat de politie zomaar gaat schieten bv. Blijf kritisch naar dit soort verhalen, ook de eigenaren van de staffords als het een stafford betreft. Die honden zijn net als alle andere rassen niet heilig.

En even voor de goede orde, natuurlijk is het bezopen om je hond in de voortuin te laten slapen zonder hekken. Wat als er een andere hond komt die losloopt? Een groep kinderen die je hond gaat plagen of een dronken man die de bench optilt en hem met hond en al in een kanaal pleurt?

Blijft dus bezopen, hoe je het ook went of keert. En als een verhaal zulke bezopen onderdelen heeft dan lijkt het me niet meer dan logisch dat er ook bij de rest van het verhaal vraagtekens geplaatst worden. Zo gek is dat niet, welk ras het ook betreft.

Wat me wel opvalt is dat als je hier je vraagtekens bij zet je meteen in de anti-stafford brigade wordt geplaatst, je zo ongeveer meteen voor RAD bent en je eigenlijk vindt dat het terecht is dat de politie zomaar op honden schiet. Chill daarin een beetje want als dat andersom zo gaat dan is dat net hetgeen jullie zo irritant vinden.
Ik haat groepen mensen met honden die zich graag en altijd gediscrimineerd willen voelen. Dus wat is dat voor dom gelul als ik vragen mag?
:ok:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
irwi
Zeer actief

jelle schreef:
irwi schreef:
jelle schreef:
rilana schreef: gewoon de cijfers die worden bijgehouden van bijtincidenten kun je zo opvragen geen probleem is dat :ok:

heb je daarover iets in getallen op papier? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
Zijn de cijfers gerelateerd aan het aantal honden dat er van rond loopt?
Ik heb hier alles op papier staan maar geen scanner, het is trouwens een dossier dat meer dan 18 blz bevat. En alles in verhoudingsgewijs gerelateerd.Er is dus ook rekening gehouden met populairdere rassen.
Afbeelding
ponne
Zeer actief

Ongelezen bericht door ponne »

Gatver!!!! :eek:
Ik vind het een raar verhaal en de foto`s afgrijselijk!!!! :N:
Afbeelding

Rijkdom is als zeewater: hoe meer men er van drinkt, hoe dorstiger
men wordt.
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

irwi schreef:
Chione schreef:
Blijkbaar is de combinatie buiten slapen/Stafford genoeg om in koele bloede vermoord te worden, volgens de eigenaren en Blid, en dat dit dan terecht/eigen schuld dikke bult is. :19:
Meen je dit
Nee
of is het soms sarcastisch bedoeld met een beetje ironie, zodat het als sketch zou overkomen met een vleugje kitsch?
:ok: :wink:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Chione
Zeer actief

Addy schreef:
irwi schreef:
Addy schreef:
irwi schreef:Wat is er verkeerd aan een hond buiten te laten slapen, noem mij één nadeel op.
Vind je dat niet een hele domme vraag als er net zgn een staffie doodgeschoten is terwijl hij buiten lief en zoet in zijn stoeltje lag te slapen :denken:
Nee absoluut niet, vind het eerder dom van jou om te zeggen dat wanneer een hond buiten leeft en slaapt per definitie een shietschijf is.
Zegt eerder meer over jou en je denkwijze. :roll: (En dan maar niet te spreken over de eventuele vooroordelen)
En je hebt nog steeds geen nadeel opgenoemd...
als je er geen nadeel in ziet om een gevechtshond buiten te laten slapen dan klopt er bij jou toch iets niet :roll:
In het algemeen is het natuurlijk op zijn minst zeer opmerkelijk te noemen, wanneer men zijn/haar hond buiten laat slapen in een niet omheinde omgeving. Echter kan het toch niet zo zijn dat dit een vrijbrief is om te gaan schieten. Zeker niet als de hond inderdaad lag te slapen.

Overigens kan ik nergens terug vinden dat het hier een gevechtshond betrof. Mij is ook niet geheel duidelijk wat een gevechtshond is, is dat zoiets als een gevechtsvliegtuig, met kleine bommenwerpers langs zijn zij gespannen of? :wink:

~
Afbeelding
~
Chione
Zeer actief

MonaToetje schreef:
rilana schreef:
MonaToetje schreef:
rilana schreef: vind ik ook als je herder enzo heb die rothonden bah :devil:
kinderachtig dit.... :roll:

weet je wat kinderachtig is?? en zelfs respecktloos meschien zelf wel accociaal...

discuseren ofat een hond wel echt dood i en of het niet hun eigen schuld was nadat dit beestje op verschrikkelijke wijze behandelt is :wink:
Tja, ik vind die hond er op die twee foto`s ook niet dood uitzien , en het verhaal rammelt idd aan alle kanten.

Wbt respect : Wordt dat respect er ook getoond als bijv een kind door een staff wordt gebeten? Dan zijn er altijd wel een paar die de media er van beschuldigen dat ze het alleen plaatsten als het een Staff of ander " vechthondenras " betreft :19:
Dat de hond dood is en dit gebeurd is door kogels die de politie heeft afgeschoten lijkt mij ondertussen wel een feit. Dat het een ietwat vreemd verhaal is ook een feit.

Kinderen die gebeten worden is altijd een verschrikking, zeker als het een grotere hond betrof, ongeacht welk ras er bijt. :19:

Dat moet logischerwijze in het geheel los staan van de eenzijdige berichtgeving van de media mbt bijtincidenten.

~
Afbeelding
~
irwi
Zeer actief

Chione schreef:
Dat de hond dood is en dit gebeurd is door kogels die de politie heeft afgeschoten lijkt mij ondertussen wel een feit. Dat het een ietwat vreemd verhaal is ook een feit.

Kinderen die gebeten worden is altijd een verschrikking, zeker als het een grotere hond betrof, ongeacht welk ras er bijt. :19:

Dat moet logischerwijze in het geheel los staan van de eenzijdige berichtgeving van de media mbt bijtincidenten.
Dit is het meest zinnige dat er al gezegd is geweest.
Afbeelding
dragonsstarr
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door dragonsstarr »

MonaToetje schreef:
MARC_S schreef:Nou geweldig deze discussie. :mrgreen: Maar mij ontgaat helaas nog steeds niet dat een stafford nooit iets verkeerd kan doen in de ogen van bepaalde mensen. Als het een stafford betreft is het meteen waar dat de politie zomaar gaat schieten bv. Blijf kritisch naar dit soort verhalen, ook de eigenaren van de staffords als het een stafford betreft. Die honden zijn net als alle andere rassen niet heilig.

:ok:
Nou ik zet ook me vraagtekens bij dit verhaal !! Ben het met bovenstaande tekst eens !
Ergens klopt het niet, en daarbij welke mafkees laat zn hond nou s'nachts buiten waar iedereen bij kan ?? zeker bij dit ras, zou als de dood zijn dat me hond gestolen zou worden, of vergiftigd zou worden of weet ik veel wat.

Mocht het verhaal waar zijn dan is het in en in triets, die foto's zijn ook al zo verschrikkelijk.... en al helemaal als de hond niet dood zou zijn op de foto's
Groetjes Priscilla

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Legend Of The Starr DayDream

Afbeelding Afbeelding
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

Inge O schreef:wil je snel gegronde vooroordelen tegen stafford-eigenaren? kom dan snel naar dit topic :ok: .
Nou, ik was van plan om een groot alles omvattende reactie te schrijven over pitbullen met en zonder boom, honden houden op de makkelijkst mogelijke manier (buiten op de koer), en de verschillende manieren om naar de problemen en de oplossingen in het algemeen te kijken. Én naar de vragen die dit geval in het speciaal oproept.

Maar ik doe het maar niet.....
Ik geloof dat ik me hier maar gewoon bij aansluit....
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Mensen moeten hun honden beschermen tegen andere kwaadwillingen. Zelfs tegen de politie. En dat hebben deze eigenaars niet gedaan. Terwijl zij op 1 oor lagen, konden andere mensen (de politie in dit geval) gewoon bij de hond komen.

Ze hadden hem nooit onbeschermd buiten moeten laten. Ik hoop dat iedereen hier van leert.

Oh, en voor staffords geldt dit nog extra he. Want honden hebben een hoop vooroordelen van mensen, maar staffords nog meer.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Tamara&Dana
Actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bullterrier & American Pitbullterrier

Ongelezen bericht door Tamara&Dana »

Ik kan me hier wel helemaal bij aansluiten eigenlijk.
Vind het erg jammer dat in zowat ieder topic hier waar het ras stafford in voor komt een aantal personen het nodig vind om op een vrij eigenzinnige wijze (enkele personen daargelaten) aan te tonen dat hier alleen maar staffordhaters zitten. Echt ontzettend jammer en ook niet bevorderlijk voor het imago van de stafford eigenaren.
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Chione schreef:
In het algemeen is het natuurlijk op zijn minst zeer opmerkelijk te noemen, wanneer men zijn/haar hond buiten laat slapen in een niet omheinde omgeving. Echter kan het toch niet zo zijn dat dit een vrijbrief is om te gaan schieten. Zeker niet als de hond inderdaad lag te slapen.

Overigens kan ik nergens terug vinden dat het hier een gevechtshond betrof. Mij is ook niet geheel duidelijk wat een gevechtshond is, is dat zoiets als een gevechtsvliegtuig, met kleine bommenwerpers langs zijn zij gespannen of? :wink:
Mooie post :wink: Wat er ook gebeurd is, het is te gek voor woorden dat een hond dood wordt geschoten. Of hij nou los in de tuin zit of niet (wat ik dus echt nooooit zou doen, veel te gevaarlijk voor mijn hond zelf).
Ik vind het iig een erg vreemd en treurig verhaal, had ik ook gevonden als het om een teckel ging :wink:
Poppetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Poppetje »

Ik vind het verhaal van geen enkele kant kloppen.

De hond ligt zoet in de zetel te slapen. (Maar toch kreeg de politie een melding van een loslopende hond, (staat in het 1e bericht)).

De hond wordt in de zetel door zijn hoofdgeschoten, en kruipt vervolgens nog van de zetel af. (Geen bloed te vinden aan de zetel).

De hond slaapt rustig verder, terwijl er een politiewagen aan komt rijden tot vlak voor het terras! (De meeste honden gaan mensen begroeten (vriendelijk of niet vriendelijk).

Daarbij worden de baasjes niet wakker van twee politieauto`s?

De hond op de foto lijkt mij niet dood, hoe lullig dat ook klinkt.

En daarbij, welke gek laat zijn hond in een VOORTUIN slapen. Waar kinderen passeren, oudere passeren, dieren passeren en auto`s passeren! Sorry, maar die logica snap ik niet. Dat je het fijn vindt dat je hond lekker buiten kan liggen oke, maar waarom niet lekker in de achtertuin of in een hok?

Daarbij ben ik erg benieuwd naar het hele verhaal. Dat agenten "zomaar" een lief slapend hondje doodschieten (En zelfs met zijn 4e met 2auto`s naar een melding gaan) klopt in mijn ogen niet. Is dit wel het geval, zouden ze wat mij betreft ontslagen mogen worden.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”