Wees blij dat je hond de vissen weg jaagt

Moderator: moderatorteam
Heeft de d.b. onderzoek naar gedaan en is wel degelijk zo. Los daarvan is er geen beter voorbeeld van de mens die voor z'n plezier de natuur aan het verstoren en dieren aan het pesten is.Bullenmama schreef:Voelen vissen pijn of stress of ademnood ? Denk het wel.
Mickie schreef:Ik zou op rustige toon zeggen dat hij normaal moet doen, dat dat stuk water zijn eigendom niet is en hij er ook geen claim op kan leggen. Verder de opmerking dat als iemand zó asociaal en onredelijk tekeer gaat, hij niet moet rekenen op begrip of welwillende medewerking.
Ik zou wél mijn hond weghalen, om het risico te vermijden dat hij zich daar even op af gaat reageren. Dan kalmpjes samen weglopen en die vent verder in zijn sop gaar laten koken.
Zeggen vissers overigens niet altijd dat vissen zo ontspannen is en goed voor je bloeddruk?
S@ndr@ schreef:je kunt hem ook een zet geven, kan hij kijken of de vissen er al zijn![]()
die hond laat ik lekker gaan en meneer de vissert krijgt een grote bek terug.Pepie schreef:Als een visser staat te voeren,dus een voertje uitgooid in het water,maar jij weet dat niet........en je hond gaat daar het water in...........en de visser (zonder hengels nog niks bij zich)........gaat me daar tekeer.........Haal je je hond daar weg,of laat je hem gaan