ik denk dat het wel een blijvend iets is
Moderator: moderatorteam
Zo, dat zou wat zijn inderdaad. Ik heb weinig shows gedaan met Bram, maar vond het heel storend dat ik niet eens een indicatietijd kreeg. En als je dan aan de beurt bent geweest, moet je ook nog eens tot laat wachten. Ik vind het best leuk om af en toe te doen (ook omdat Bram het geweldig vindt), maar het wachten houdt me tegen.sirene schreef:Ik ben wel voor een heel ander systeem voor het showen. Dat je weet hoe laat je aan de beurt bent en dat je naar huis mag als je klaar bent.
Dat wachten tot 15u of 16u slaat zowieso nergens op omdat mensen dus toch voor het erering programma mogen vertrekken. Mensen die alle rassen willen zien komen in de erering dan toch aan hun trekken ?
Handig hoor een camper, ik ben zondag naar Blatzheim geweest was erg vroeg op en laat thuis en veel km, maar een gezellige dagmon doesie schreef:ik ga iedere maand wel naar een show...
ik heb nu een camper gekocht om ook naar duitsland/belgie te kunnen.
mijn man kan smiddags erin slapen,hij rijd het liefst snachts zodat we lekker vroeg aanwezig zijn.![]()
Dit gaat altijd zo op show, blijkbaar had jou hondje weinig weerstand als ze gelijk wat opgelopen heeft op show.Bullenmama schreef:En twee dagen later zaten we op zondag bij de dierenarts omdat Agnes groene snotters uit haar neus had. Opgelopen op de show.
Er was geen enkele controle op de entingsboekjes, niks ! Chip wordt ook niet naar gekeken, je kon daar gewoon met een heel andere hond binnenkomen om te laten showen dan welke je ingeschreven had.