Staan een banner van op dit forum, ik klikte erop en heb de site eens bekeken. Ziet dit eruit als een betrouwbare fokker?
http://www.cane-corso-italiano.eu/index.htm
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe lijkt deze fokker?
Moderator: moderatorteam
- matthijs
- Actief
-
boxersien
Re: Hoe lijkt deze fokker?
matthijs schreef:Staan een banner van op dit forum, ik klikte erop en heb de site eens bekeken. Ziet dit eruit als een betrouwbare fokker?
http://www.cane-corso-italiano.eu/index.htm
Nou :N:
Hoe durf je te twijfelen
Duidelijk zo?
Mocht je denken aan een CC dan kan je daar echt gerust langs gaan
- matthijs
- Actief
Nou nee, geen cc voor mij, komt over een paar weekjes een pupsel bij dus daar heb ik eventjes genoeg aan dank u.
Ik meende te zien dat ze daar ongeveer elke maand een nestje pups hebben en dat ze een hond ter herplaatsing aanboden omdat ie niet achter tralies kan zitten en ze geen tijd voor hem hebben, ik zal een en ander wel totaal verkeerd begrepen hebben aangezien jullie zo positief over haar zijn.
Ik meende te zien dat ze daar ongeveer elke maand een nestje pups hebben en dat ze een hond ter herplaatsing aanboden omdat ie niet achter tralies kan zitten en ze geen tijd voor hem hebben, ik zal een en ander wel totaal verkeerd begrepen hebben aangezien jullie zo positief over haar zijn.
- miekemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
Dit heb je verkeerd gezien er is een nestje van februari en nu in mei is er een nestje maar wel van verschillende moeders er zijn wel meer fokkers die twee teven hebben die na elkaar werpenmatthijs schreef:Nou nee, geen cc voor mij, komt over een paar weekjes een pupsel bij dus daar heb ik eventjes genoeg aan dank u.

Luna 25-11-2011 27-12-2017