Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe lijkt deze fokker?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

matthijs
Actief

Hoe lijkt deze fokker?

Ongelezen bericht door matthijs »

Staan een banner van op dit forum, ik klikte erop en heb de site eens bekeken. Ziet dit eruit als een betrouwbare fokker?

http://www.cane-corso-italiano.eu/index.htm
boxersien

Re: Hoe lijkt deze fokker?

Ongelezen bericht door boxersien »

matthijs schreef:Staan een banner van op dit forum, ik klikte erop en heb de site eens bekeken. Ziet dit eruit als een betrouwbare fokker?

http://www.cane-corso-italiano.eu/index.htm

Nou :N:
Hoe durf je te twijfelen :smile: zeker is ze wel betrouwbaar en haar "gevaarlijke" honden ook. Geweldig leuke knuffelbeesten. Kom er niet, want je raakt geheel verliefd :smile:
Duidelijk zo? :mrgreen:

Mocht je denken aan een CC dan kan je daar echt gerust langs gaan :ok:
matthijs
Actief

Ongelezen bericht door matthijs »

Nou nee, geen cc voor mij, komt over een paar weekjes een pupsel bij dus daar heb ik eventjes genoeg aan dank u.

Ik meende te zien dat ze daar ongeveer elke maand een nestje pups hebben en dat ze een hond ter herplaatsing aanboden omdat ie niet achter tralies kan zitten en ze geen tijd voor hem hebben, ik zal een en ander wel totaal verkeerd begrepen hebben aangezien jullie zo positief over haar zijn.
miekemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door miekemuis »

ik denk dat je nooit een oordeeel kunt vellen over een fokker als je er nog nooit bent geweest en dus geen kennis hebt gemaakt met haar en de honden een website allen zegt niets dat merk je nu wel weer
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacan »

matthijs schreef:Nou nee, geen cc voor mij, komt over een paar weekjes een pupsel bij dus daar heb ik eventjes genoeg aan dank u.

Ik meende te zien dat ze daar ongeveer elke maand een nestje pups hebben en dat ze een hond ter herplaatsing aanboden omdat ie niet achter tralies kan zitten en ze geen tijd voor hem hebben, ik zal een en ander wel totaal verkeerd begrepen hebben aangezien jullie zo positief over haar zijn.
Dit heb je verkeerd gezien er is een nestje van februari en nu in mei is er een nestje maar wel van verschillende moeders er zijn wel meer fokkers die twee teven hebben die na elkaar werpen :wink:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”