bij Sjon? Daar heb ik mijn tattoo laten zette, nu al zo'n 4 jaar geleden en ben er nog steeds heel erg blij meeMireillevdw schreef:Ik heb nog geen hond dus ook nog geen tattoo. Misschien dat ik mettertijd er nog wel 1 wil van mijn hond(en), maar dan wel van een kopfoto. De 1ste tattoo die ik wil laten zetten is van een amerikaanse zeearend in aanvalspositie met gespreide vleugels op mijn onderrug. Ik heb namelijk wat met roofvogels. Ik laat die tattoo zetten bij een super goede tattooeerder in Nijmegen. Mijn vriend heeft daar ook zijn tattooages laten zetten en die man is echt super goed! Heeft ook veel met wedstrijden meegedaan en daarmee ook prijzen in de wacht gesleept. Tattoos zijn volgens de meeste mensen wel superverslavend.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tattoo van eigen hond?!
Moderator: moderatorteam
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Inderdaad bij Sjon.jores schreef:bij Sjon? Daar heb ik mijn tattoo laten zette, nu al zo'n 4 jaar geleden en ben er nog steeds heel erg blij meeMireillevdw schreef:Ik heb nog geen hond dus ook nog geen tattoo. Misschien dat ik mettertijd er nog wel 1 wil van mijn hond(en), maar dan wel van een kopfoto. De 1ste tattoo die ik wil laten zetten is van een amerikaanse zeearend in aanvalspositie met gespreide vleugels op mijn onderrug. Ik heb namelijk wat met roofvogels. Ik laat die tattoo zetten bij een super goede tattooeerder in Nijmegen. Mijn vriend heeft daar ook zijn tattooages laten zetten en die man is echt super goed! Heeft ook veel met wedstrijden meegedaan en daarmee ook prijzen in de wacht gesleept. Tattoos zijn volgens de meeste mensen wel superverslavend.
Hij is echt super goed!!! Hij heeft trouwens ook een super lief Engels stafford teefje. Toen wij er waren voor mijn vriends 1ste tattoo had zij pups.....
Zooooooo lief!!!

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
-
tineke
Nanna schreef:Ik heb vroeger altijd in verpleeghuizen gewerkt. Vrouwen waren eigenlijk nooit getatoueerd, mannen wel eens.
En dat zag er écht niet uitVaak zag je niet eens meer wat het voorstelde.
Zou iemand met een getatoueerde Pinscher later met een Shar Pei zitten?
Voor mijzelf houd ik er absoluut niet van en ik heb er ook geen een en die zal er ook niet komen niet van de honden geen namen van partners of (klein)kinderen helemaal niets.
Mijn zoon vind het ook niks maar mijn dochter heeft er wel een paar :N:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Die tattoos bij oudere mensen zien er vaak inderdaad niet meer uit. En om de één of andere reden past het op een gegeven moment ook niet meer.Nanna schreef:Ik heb vroeger altijd in verpleeghuizen gewerkt. Vrouwen waren eigenlijk nooit getatoueerd, mannen wel eens.
Een vent van in de 70 die in zijn broek plast en poept met een blote vrouw op zijn arm getatoeeerd. Of een man die zich niet eens meer zelf uit kon kleden met "beffen" en dames in allerlei moeilijke posities op zijn lijf.
Hij vond het zelf al jaren niet mooi maar hij moest wel lachen toen ik er wat over zei.
Ik zie trouwens wel steeds meer 60+ vrouwen met tattoeages. Maar dan wel kleintjes (vlindertjes enzo).
Ik vind sommige tattoos best mooi hoor en de gedachte achter sommige plaatjes ook, maar ik denk dat ik er later wel spijt van zou krijgen.
Een portret van mijn (overleden) hond zou ik niet zo goed durven om de reden dat ik het afschuwelijk zou vinden als ie net niet helemaal zou lijken.
Dan zit je altijd tegen zo'n "net niet" plaatje aan te kijken.
-
jores
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt dat hondje was een scheetjeMireillevdw schreef:Inderdaad bij Sjon.jores schreef:bij Sjon? Daar heb ik mijn tattoo laten zette, nu al zo'n 4 jaar geleden en ben er nog steeds heel erg blij meeMireillevdw schreef:Ik heb nog geen hond dus ook nog geen tattoo. Misschien dat ik mettertijd er nog wel 1 wil van mijn hond(en), maar dan wel van een kopfoto. De 1ste tattoo die ik wil laten zetten is van een amerikaanse zeearend in aanvalspositie met gespreide vleugels op mijn onderrug. Ik heb namelijk wat met roofvogels. Ik laat die tattoo zetten bij een super goede tattooeerder in Nijmegen. Mijn vriend heeft daar ook zijn tattooages laten zetten en die man is echt super goed! Heeft ook veel met wedstrijden meegedaan en daarmee ook prijzen in de wacht gesleept. Tattoos zijn volgens de meeste mensen wel superverslavend.![]()
![]()
Hij is echt super goed!!! Hij heeft trouwens ook een super lief Engels stafford teefje. Toen wij er waren voor mijn vriends 1ste tattoo had zij pups.....
Zooooooo lief!!!
groetjes Annemie
-
Naad
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Was dat een wit hondje? En is dat in Arnhem?jores schreef:Klopt dat hondje was een scheetjeMireillevdw schreef:Inderdaad bij Sjon.jores schreef:bij Sjon? Daar heb ik mijn tattoo laten zette, nu al zo'n 4 jaar geleden en ben er nog steeds heel erg blij meeMireillevdw schreef:Ik heb nog geen hond dus ook nog geen tattoo. Misschien dat ik mettertijd er nog wel 1 wil van mijn hond(en), maar dan wel van een kopfoto. De 1ste tattoo die ik wil laten zetten is van een amerikaanse zeearend in aanvalspositie met gespreide vleugels op mijn onderrug. Ik heb namelijk wat met roofvogels. Ik laat die tattoo zetten bij een super goede tattooeerder in Nijmegen. Mijn vriend heeft daar ook zijn tattooages laten zetten en die man is echt super goed! Heeft ook veel met wedstrijden meegedaan en daarmee ook prijzen in de wacht gesleept. Tattoos zijn volgens de meeste mensen wel superverslavend.![]()
![]()
Zooooooo lief!!!
-
Remina
- Zeer actief
Re: Tattoo van eigen hond?!
MARC_S schreef:Als een rattenhol waar ze brandende kerosine in gepleurd hebben waarschijnlijk :N:Carmen schreef:Nee vreselijk wordt dat volgens mij. Een kennis had een enorme zon om haar navel laten tattoueren. Ik ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet na twee zwangerschappen.linlin schreef:vijftien januari 2009?margriet schreef: 15 januari laat ik hem zetten.
ik vind tattoos niks. dat ziet er op de lange termijn niet uit.
Nee hoor, een vriendin van mij heeft ook een zon om haar navel, en heeft nu al 3 zwangerschappen gehad.
De tattoo ziet er nog heel erg goed uit!

-
jores
- Zeer actief
- Contacteer:
nee was in Nijmegen. Puh kleur weet ik niet meer, het was een lieve knuffel.MARC_S schreef:Was dat een wit hondje? En is dat in Arnhem?jores schreef:Klopt dat hondje was een scheetjeMireillevdw schreef:Inderdaad bij Sjon.jores schreef: bij Sjon? Daar heb ik mijn tattoo laten zette, nu al zo'n 4 jaar geleden en ben er nog steeds heel erg blij mee![]()
![]()
Zooooooo lief!!!
groetjes Annemie
- *Linda*
- Zeer actief
Ja en? Op die leeftijd zie je er sowieso niet uit dus zo'n uitgezakte tattoo kan daar imo weinig aan verergerenNanna schreef:Ik heb vroeger altijd in verpleeghuizen gewerkt. Vrouwen waren eigenlijk nooit getatoueerd, mannen wel eens.
- *Linda*
- Zeer actief
-
_diva_
- Zeer actief
Hond heb ik nog niet zou ik wel graag willen maar ik wil eerst een mooie op mn rug.
Deze komt waarschijnlijk na de zomer en moet nog ontworpen worden maar ik heb al wel ideen.
Veder heb ik februari van dit jaar de naam Luna laten tatoeren op mn pols.
Dit is mijn overleden paard.
Ik vind persoonlijk portretten niks ik heb meer iets met mooie afbeeldingen met een betekenis of een naam.
Gr Gemma
Deze komt waarschijnlijk na de zomer en moet nog ontworpen worden maar ik heb al wel ideen.
Veder heb ik februari van dit jaar de naam Luna laten tatoeren op mn pols.
Dit is mijn overleden paard.
Ik vind persoonlijk portretten niks ik heb meer iets met mooie afbeeldingen met een betekenis of een naam.
Gr Gemma
-
brecht
- Actief
- Aantal honden: 1
-
thalina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
mouse
- Actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
http://www.sjonstattoostudio.nl/jores schreef:nee was in Nijmegen. Puh kleur weet ik niet meer, het was een lieve knuffel.MARC_S schreef:Was dat een wit hondje? En is dat in Arnhem?jores schreef:Klopt dat hondje was een scheetjeMireillevdw schreef: Inderdaad bij Sjon.![]()
![]()
Zooooooo lief!!!
Groetjes, Marianne.

- boemerang
- Zeer actief
- margriet
- Actief
Ik laat hem 15 jan 2009 bij tattoo bianca??In hilversum zetten.
Ben ook wel een beeltje bang dat hij net niet echt genoeg op timber lijkt maar zij maakt zulke mooie dingen....dus komt het bij mij ook wel goed!!
En hij komt op mijn schouder,ongeveer 12 bij 12!!En over 20 jaar ziet de rest er toch ook niet zo strak meer uit dus maakt die tattoo ook niet uit.
Ben ook wel een beeltje bang dat hij net niet echt genoeg op timber lijkt maar zij maakt zulke mooie dingen....dus komt het bij mij ook wel goed!!
En hij komt op mijn schouder,ongeveer 12 bij 12!!En over 20 jaar ziet de rest er toch ook niet zo strak meer uit dus maakt die tattoo ook niet uit.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Om eerlijk te zijn vind ik je hond in het echt vele malen mooier.thalina schreef:ik heb een tatoo laten zetten van onze tunis
dit omdat hij mijn eerste echte eigen hond is
hier was ie net gezet
zelf heb ik nog 3 andere tatoo's
en mijn vent heeft er 18![]()
Hij heeft een hele lege blik in je tatoo en een hele hoop extra vel. Dat heeft ie in het echt toch helemaal niet ?
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
neej, ik bedoel: met zulke grote doggen, moet je ook wel een grote rug hebben!Cleo schreef:SannePP schreef:Nee dat snap ik, dan moet je wel een hele grote rug hebben!Cleo schreef: Tatoos zijn mijn ding niet en zeker niet van mijn hond(en)![]()
Tot nu toe staat de stand op 8 in ruim 20 jaar hondenbezit
RIP Cena
- Hummer
- Actief
Ik vind een tattoo van je hond/kat/idool/moeder of welk plaatje dan ook van een levend wezen op je lijf lelijk. Ik vind dat zo'n tattoo bij lange na nooit zo mooi is als een foto en ik houd er niet van. Zo vind ik namen op je lichaam die ook nog erg in het zicht zijn ook lelijk.
Een tattoo vind ik op zich wel mooi (ik heb er zelf een net boven mijn enkel), maar hij moet niet overduidelijk in het zicht zijn.
Maar ja smaken verschillen gelukkig anders zouden we allemaal met het zelfde outfit en haar coupe lopen
Een tattoo vind ik op zich wel mooi (ik heb er zelf een net boven mijn enkel), maar hij moet niet overduidelijk in het zicht zijn.
Maar ja smaken verschillen gelukkig anders zouden we allemaal met het zelfde outfit en haar coupe lopen
Een hond is leuk, maar een Welsh corgi cardigan is het einde!!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
oh is dat die ene die het haartje voor haartje doet?MARC_S schreef:Ga dan maar naar een hele goeie tattoeerder want voor je het weet kijkt Fikkie zo scheel als een siamees. Ik ken niet zo heel veel mooie hondentattoos helaas. Een vroegere vriend van mij is tattoeerder en hij wilde mij dat leren zodat ik de hondenkoppen ed kon doenMaar ik heb het niet gedaan helaas hoewel het wel een lucratief hobby'tje kan zijn als ze naar de shop wordt gebeld en daar wat uurtjes kan werken aan zo'n ding
![]()
Deze is mooi trouwens maar die vent woont in California![]()
Eind van het jaar eerst maar een wolfje op mn onderrug...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
vind ik ook hoorValerie schreef:Een tattoo zet je ook voor jezelf en niet voor een anderNanna schreef:Over 20 jaar ben je een hoofdverkoper bij een groot concern.
Gezinnetje, twee kinderen, verantwoordelijkheid.
Klant vraagt: wat heeft ú nou op uw arm? En dan moet je schaapachtig bekennen dat dat je hóndje is, van 20 jaar geleden. Of zijn pootafdrukjes.
Ik denk niet dat je nog serieus genomen wordt.Het boeit mij echt niet wat een ander van mijn tattoo vind, en als ze zo kortzichtig zijn mij hierdoor niet serieus te nemen is het hun verlies.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- margriet
- Actief
Ik heb het een keer bij iemand gezien en vond het echt erg mooi.Wou het ook al laten doen toen timber nog leefde,maar dat blijft er dan wel eens bij en nu hij er niet meer is versnel ik het wat.
Heb hem ook op de telefoon en in mijn beurs en het huis hangt al vol en er kan nog meer bij.
Zonder gekheid,maar mijn vriend zegt wel eens dat ik door sla,dan zegt ie dat we ook gelijk wel 10 meter behang a la timpie kunnen nemen.
En dat ik meer van timber hou dan van hem en mijn zoon.
Maar de tattoo komt er!!
Heb hem ook op de telefoon en in mijn beurs en het huis hangt al vol en er kan nog meer bij.
Zonder gekheid,maar mijn vriend zegt wel eens dat ik door sla,dan zegt ie dat we ook gelijk wel 10 meter behang a la timpie kunnen nemen.
En dat ik meer van timber hou dan van hem en mijn zoon.
Maar de tattoo komt er!!
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik heb op mijn linker bovenarm mijn overleden Bordeaux dog, dit is van een tattoo van een tekening die ik zelf heb getekend van hem en de vleugels zijn er later bij gekomen omdat het een engeltje is geworden

en 10 Juli komt op mijn andere arm mijn in April ingeslapen hond Alano, het wordt deze foto, in de ketting wordt een penning verwerkt waarin zijn naam komt te staan en zijn naam wordt getattoeerd met inkt waarin wat van zijn as is verwerkt.
Vanmiddag heb ik toevallig een 2de zwart/zit foto gebracht ivm zijn gebit waar ze mee bezig zijn en volgende week ga ik wat as langs brengen. Het gaat een zit van minimaal 4 uur worden en ik ben heel erg benieuwd. Ik ga ook foto's laten maken als hij erop wordt gezet

en 10 Juli komt op mijn andere arm mijn in April ingeslapen hond Alano, het wordt deze foto, in de ketting wordt een penning verwerkt waarin zijn naam komt te staan en zijn naam wordt getattoeerd met inkt waarin wat van zijn as is verwerkt.
Vanmiddag heb ik toevallig een 2de zwart/zit foto gebracht ivm zijn gebit waar ze mee bezig zijn en volgende week ga ik wat as langs brengen. Het gaat een zit van minimaal 4 uur worden en ik ben heel erg benieuwd. Ik ga ook foto's laten maken als hij erop wordt gezet

-
Brigitte
- Zeer actief
10 Juli wordt er ook een naam gezet op mijn vinger, dan heb ik verder hier ook pootjes, ieder kattenpootje staat voor een overleden kat
en er lopen nu nog 5 katten rond dus er komt iedere keer wat bij

En nog één van de andere drie tattoo's die ik verder nog heb

En nummer 7 ligt al klaar (op onderbeen) en nummer 8 is in de maak

En nog één van de andere drie tattoo's die ik verder nog heb

En nummer 7 ligt al klaar (op onderbeen) en nummer 8 is in de maak
- margriet
- Actief
Heb wel al een afspraak maar volgens mij begrijp ik niet goed wat de bedoeling is.
Wil van 3 of 4 foto's in totaal 1 plaatje maken.
Tekenen ze eerst iets?Want ik wil natuurlijk wel dat het echt mijn maatje is.
Hoe is dat bij jou gedaan?
Vind het wel mooi bij jou,weet natuurlijk niet hoe je hond er uit zag.
De foto's die ik bij tattoo solutions heb gezien waren echt heel mooi.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik ben er met de foto heen gegaan, heb verteld hoe en waar ik hem wilde en hoe groot, dat ik ook zijn naam wilde maar het niet mooi vond eronder of hij daar een idee voor had, toen kwam die jongen met het idee van de penning erin verwerken en de as die gebruikt kan worden.margriet schreef:Heb wel al een afspraak maar volgens mij begrijp ik niet goed wat de bedoeling is.
Hij is nu bezig met het ontwerp, een week van te voren ga ik erheen om te kijken hoe hij is geworden, zo kan ik kijken of hij naar mijn zin is ja of nee. Zo niet kan hij hem weer aanpassen want 3 dagen van te voren ongeveer moet ik de as brengen dus dan kan ik weer kijken hoe hij is.