Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tattoo van eigen hond?!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door jores »

Mireillevdw schreef:Ik heb nog geen hond dus ook nog geen tattoo. Misschien dat ik mettertijd er nog wel 1 wil van mijn hond(en), maar dan wel van een kopfoto. De 1ste tattoo die ik wil laten zetten is van een amerikaanse zeearend in aanvalspositie met gespreide vleugels op mijn onderrug. Ik heb namelijk wat met roofvogels. Ik laat die tattoo zetten bij een super goede tattooeerder in Nijmegen. Mijn vriend heeft daar ook zijn tattooages laten zetten en die man is echt super goed! Heeft ook veel met wedstrijden meegedaan en daarmee ook prijzen in de wacht gesleept. Tattoos zijn volgens de meeste mensen wel superverslavend.
bij Sjon? Daar heb ik mijn tattoo laten zette, nu al zo'n 4 jaar geleden en ben er nog steeds heel erg blij mee :ok:
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

jores schreef:
Mireillevdw schreef:Ik heb nog geen hond dus ook nog geen tattoo. Misschien dat ik mettertijd er nog wel 1 wil van mijn hond(en), maar dan wel van een kopfoto. De 1ste tattoo die ik wil laten zetten is van een amerikaanse zeearend in aanvalspositie met gespreide vleugels op mijn onderrug. Ik heb namelijk wat met roofvogels. Ik laat die tattoo zetten bij een super goede tattooeerder in Nijmegen. Mijn vriend heeft daar ook zijn tattooages laten zetten en die man is echt super goed! Heeft ook veel met wedstrijden meegedaan en daarmee ook prijzen in de wacht gesleept. Tattoos zijn volgens de meeste mensen wel superverslavend.
bij Sjon? Daar heb ik mijn tattoo laten zette, nu al zo'n 4 jaar geleden en ben er nog steeds heel erg blij mee :ok:
Inderdaad bij Sjon.:mrgreen: :wink:
Hij is echt super goed!!! Hij heeft trouwens ook een super lief Engels stafford teefje. Toen wij er waren voor mijn vriends 1ste tattoo had zij pups.....
Zooooooo lief!!!
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Nanna schreef:Ik heb vroeger altijd in verpleeghuizen gewerkt. Vrouwen waren eigenlijk nooit getatoueerd, mannen wel eens.
En dat zag er écht niet uit :smile: Vaak zag je niet eens meer wat het voorstelde.
Zou iemand met een getatoueerde Pinscher later met een Shar Pei zitten? :smile:
:smile: :smile: :smile: :smile:

Voor mijzelf houd ik er absoluut niet van en ik heb er ook geen een en die zal er ook niet komen niet van de honden geen namen van partners of (klein)kinderen helemaal niets.
Mijn zoon vind het ook niks maar mijn dochter heeft er wel een paar :N:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Nanna schreef:Ik heb vroeger altijd in verpleeghuizen gewerkt. Vrouwen waren eigenlijk nooit getatoueerd, mannen wel eens.
En dat zag er écht niet uit :smile: Vaak zag je niet eens meer wat het voorstelde.
Die tattoos bij oudere mensen zien er vaak inderdaad niet meer uit. En om de één of andere reden past het op een gegeven moment ook niet meer.
Een vent van in de 70 die in zijn broek plast en poept met een blote vrouw op zijn arm getatoeeerd. Of een man die zich niet eens meer zelf uit kon kleden met "beffen" en dames in allerlei moeilijke posities op zijn lijf.
Hij vond het zelf al jaren niet mooi maar hij moest wel lachen toen ik er wat over zei.
Ik zie trouwens wel steeds meer 60+ vrouwen met tattoeages. Maar dan wel kleintjes (vlindertjes enzo).

Ik vind sommige tattoos best mooi hoor en de gedachte achter sommige plaatjes ook, maar ik denk dat ik er later wel spijt van zou krijgen.
Een portret van mijn (overleden) hond zou ik niet zo goed durven om de reden dat ik het afschuwelijk zou vinden als ie net niet helemaal zou lijken.
Dan zit je altijd tegen zo'n "net niet" plaatje aan te kijken.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
jores
Zeer actief
Contacteer:

Mireillevdw schreef:
jores schreef:
Hij is echt super goed!!! Hij heeft trouwens ook een super lief Engels stafford teefje. Toen wij er waren voor mijn vriends 1ste tattoo had zij pups.....
Zooooooo lief!!!
Klopt dat hondje was een scheetje :ok:
groetjes Annemie

Naad
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff

Ongelezen bericht door Naad »

Ik vind het wel wat hebben, wilde toendertijd ook Gizmo haar hoofd laten tatoeeren. Maar ben er van afgezien omdat ik het denk ik toch niet zo mooi gaat vinden bij mezelf ;)
Afbeelding
Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

jores schreef:
Mireillevdw schreef:
jores schreef:
Zooooooo lief!!!
Was dat een wit hondje? En is dat in Arnhem? :mrgreen:
Afbeelding
Remina
Zeer actief

Re: Tattoo van eigen hond?!

Ongelezen bericht door Remina »

MARC_S schreef:
Carmen schreef:
linlin schreef:
margriet schreef: 15 januari laat ik hem zetten.
vijftien januari 2009?

ik vind tattoos niks. dat ziet er op de lange termijn niet uit.
Nee vreselijk wordt dat volgens mij. Een kennis had een enorme zon om haar navel laten tattoueren. Ik ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet na twee zwangerschappen.
Als een rattenhol waar ze brandende kerosine in gepleurd hebben waarschijnlijk :N: :smile:

Nee hoor, een vriendin van mij heeft ook een zon om haar navel, en heeft nu al 3 zwangerschappen gehad.
De tattoo ziet er nog heel erg goed uit! :ok:
Afbeelding
jores
Zeer actief
Contacteer:

MARC_S schreef:
jores schreef:
Mireillevdw schreef:
jores schreef: bij Sjon? Daar heb ik mijn tattoo laten zette, nu al zo'n 4 jaar geleden en ben er nog steeds heel erg blij mee :ok:
Zooooooo lief!!!
nee was in Nijmegen. Puh kleur weet ik niet meer, het was een lieve knuffel.
groetjes Annemie

*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Ja en? Op die leeftijd zie je er sowieso niet uit dus zo'n uitgezakte tattoo kan daar imo weinig aan verergeren :19:
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

On topic: een tattoo van hond, kind of paard zou ik dus nooit doen. Maar dat is een kwestie van smaak toch :wink:
_diva_
Zeer actief

Ongelezen bericht door _diva_ »

Hond heb ik nog niet zou ik wel graag willen maar ik wil eerst een mooie op mn rug.
Deze komt waarschijnlijk na de zomer en moet nog ontworpen worden maar ik heb al wel ideen.
Veder heb ik februari van dit jaar de naam Luna laten tatoeren op mn pols.
Dit is mijn overleden paard.
Ik vind persoonlijk portretten niks ik heb meer iets met mooie afbeeldingen met een betekenis of een naam.

Gr Gemma
brecht
Actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door brecht »

nee ben niet van plan om ooit een tattoo te laten zetten ( wel heel lang geweest trouwens..) maar geloof niet dat ik mn honden en paarden op mn lijf zou laten zetten... al vind ik die pootje op die voet wel weer mooi maar dat is wat subtieler vind ik.
thalina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door thalina »

ik heb een tatoo laten zetten van onze tunis
dit omdat hij mijn eerste echte eigen hond is

hier was ie net gezet
Afbeelding

Afbeelding

zelf heb ik nog 3 andere tatoo's
en mijn vent heeft er 18 :oops: :mrgreen:
Afbeelding
mouse
Actief

Ongelezen bericht door mouse »

ik vind het eigenlijk maar niets, een ta2 op zich ... superOK ... (op een bedekte plaats) maar een huisdier :denken:

niets voor mij :wink:
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

jores schreef:
MARC_S schreef:
jores schreef:
Mireillevdw schreef: Inderdaad bij Sjon.:mrgreen: :wink:
Zooooooo lief!!!
nee was in Nijmegen. Puh kleur weet ik niet meer, het was een lieve knuffel.
http://www.sjonstattoostudio.nl/
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

ik heb geluk gehad
want ik heb op de buik een guppie laten zetten
en het is nu een walvis :mrgreen:

nee ik vind het maar niks :wink:
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
margriet
Actief

Ongelezen bericht door margriet »

Ik laat hem 15 jan 2009 bij tattoo bianca??In hilversum zetten.
Ben ook wel een beeltje bang dat hij net niet echt genoeg op timber lijkt maar zij maakt zulke mooie dingen....dus komt het bij mij ook wel goed!!

En hij komt op mijn schouder,ongeveer 12 bij 12!!En over 20 jaar ziet de rest er toch ook niet zo strak meer uit dus maakt die tattoo ook niet uit.
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

thalina schreef:ik heb een tatoo laten zetten van onze tunis
dit omdat hij mijn eerste echte eigen hond is

hier was ie net gezet
Afbeelding

Afbeelding

zelf heb ik nog 3 andere tatoo's
en mijn vent heeft er 18 :oops: :mrgreen:
Om eerlijk te zijn vind ik je hond in het echt vele malen mooier.
Hij heeft een hele lege blik in je tatoo en een hele hoop extra vel. Dat heeft ie in het echt toch helemaal niet ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Cleo schreef:
SannePP schreef:
Cleo schreef: Tatoos zijn mijn ding niet en zeker niet van mijn hond(en) :pffff: :mrgreen:
Nee dat snap ik, dan moet je wel een hele grote rug hebben! :wink:
:F: Tot nu toe staat de stand op 8 in ruim 20 jaar hondenbezit :(:
neej, ik bedoel: met zulke grote doggen, moet je ook wel een grote rug hebben!
RIP Cena :roos:
    Hummer
    Actief

Ongelezen bericht door Hummer »

Ik vind een tattoo van je hond/kat/idool/moeder of welk plaatje dan ook van een levend wezen op je lijf lelijk. Ik vind dat zo'n tattoo bij lange na nooit zo mooi is als een foto en ik houd er niet van. Zo vind ik namen op je lichaam die ook nog erg in het zicht zijn ook lelijk.
    Een tattoo vind ik op zich wel mooi (ik heb er zelf een net boven mijn enkel), maar hij moet niet overduidelijk in het zicht zijn.
    Maar ja smaken verschillen gelukkig anders zouden we allemaal met het zelfde outfit en haar coupe lopen :mrgreen:
    Een hond is leuk, maar een Welsh corgi cardigan is het einde!!
    malinois
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
    Aantal honden: 3
    Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

MARC_S schreef:Ga dan maar naar een hele goeie tattoeerder want voor je het weet kijkt Fikkie zo scheel als een siamees. Ik ken niet zo heel veel mooie hondentattoos helaas. Een vroegere vriend van mij is tattoeerder en hij wilde mij dat leren zodat ik de hondenkoppen ed kon doen :mrgreen: Maar ik heb het niet gedaan helaas hoewel het wel een lucratief hobby'tje kan zijn als ze naar de shop wordt gebeld en daar wat uurtjes kan werken aan zo'n ding :ok:

Deze is mooi trouwens maar die vent woont in California :mrgreen:
    Afbeelding
    oh is dat die ene die het haartje voor haartje doet? :idea: die heb ik eens op tv gezien, als ik een keer een foto van mn hond wil doen ga ik daar echt naar toe, hier durf ik het niet aan...
    Eind van het jaar eerst maar een wolfje op mn onderrug... :pffff:
    Afbeelding
    In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
    malinois
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
    Aantal honden: 3
    Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Valerie schreef:
    Nanna schreef:Over 20 jaar ben je een hoofdverkoper bij een groot concern.
    Gezinnetje, twee kinderen, verantwoordelijkheid.
    Klant vraagt: wat heeft ú nou op uw arm? En dan moet je schaapachtig bekennen dat dat je hóndje is, van 20 jaar geleden. Of zijn pootafdrukjes.

Ik denk niet dat je nog serieus genomen wordt.
    Een tattoo zet je ook voor jezelf en niet voor een ander :wink: Het boeit mij echt niet wat een ander van mijn tattoo vind, en als ze zo kortzichtig zijn mij hierdoor niet serieus te nemen is het hun verlies.
    vind ik ook hoor :ok: heb rakkertje (uit de Donald Duck) op mn bovenarm en daar komt eind van het jaar een wolf bij op mn onderrug... hoe, wat waar ben ik nog over in dubio.... :wink:

:idea: he Marc, kun jij niet iets ontwerpen? :idea:
    Afbeelding
    In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
    Brindlecardi
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik zou het zelf nooit doen, de kans dat ik er spijt van zou krijgen is erg groot, plus dat ik er voor mijzelf de toegevoegde waarde niet echt voor in zie, ik heb zelf mijn honden op mijn bankpasje staan, op mijn mobiel etc. dus ze zijn sowieso altijd wel bij me :wink:
    margriet
    Actief

Ik heb het een keer bij iemand gezien en vond het echt erg mooi.Wou het ook al laten doen toen timber nog leefde,maar dat blijft er dan wel eens bij en nu hij er niet meer is versnel ik het wat.

Heb hem ook op de telefoon en in mijn beurs en het huis hangt al vol en er kan nog meer bij.

Zonder gekheid,maar mijn vriend zegt wel eens dat ik door sla,dan zegt ie dat we ook gelijk wel 10 meter behang a la timpie kunnen nemen.
    En dat ik meer van timber hou dan van hem en mijn zoon.

Maar de tattoo komt er!!
    Jacky
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): retrievers
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

ik vind een tattoo helemaal niks. En al helemaal niet van een eigen hond. Stel nou, dat de tattoo meneer het oog ook maar iets schever zet of de neus iets te breed maakt, dan lijkt het al niet meer. Je kan het niet overdoen.
    Afbeelding

Odin 2001-2013
    Ivan 2001
    Brigitte
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik heb op mijn linker bovenarm mijn overleden Bordeaux dog, dit is van een tattoo van een tekening die ik zelf heb getekend van hem en de vleugels zijn er later bij gekomen omdat het een engeltje is geworden :wink:

Afbeelding

en 10 Juli komt op mijn andere arm mijn in April ingeslapen hond Alano, het wordt deze foto, in de ketting wordt een penning verwerkt waarin zijn naam komt te staan en zijn naam wordt getattoeerd met inkt waarin wat van zijn as is verwerkt.

Vanmiddag heb ik toevallig een 2de zwart/zit foto gebracht ivm zijn gebit waar ze mee bezig zijn en volgende week ga ik wat as langs brengen. Het gaat een zit van minimaal 4 uur worden en ik ben heel erg benieuwd. Ik ga ook foto's laten maken als hij erop wordt gezet :wink:

Afbeelding
    Brigitte
    Zeer actief

10 Juli wordt er ook een naam gezet op mijn vinger, dan heb ik verder hier ook pootjes, ieder kattenpootje staat voor een overleden kat :wink: en er lopen nu nog 5 katten rond dus er komt iedere keer wat bij :mrgreen:

Afbeelding

En nog één van de andere drie tattoo's die ik verder nog heb

Afbeelding

En nummer 7 ligt al klaar (op onderbeen) en nummer 8 is in de maak :roll:
    margriet
    Actief

Heb wel al een afspraak maar volgens mij begrijp ik niet goed wat de bedoeling is.
    Wil van 3 of 4 foto's in totaal 1 plaatje maken.
    Tekenen ze eerst iets?Want ik wil natuurlijk wel dat het echt mijn maatje is.
    Hoe is dat bij jou gedaan?
    Vind het wel mooi bij jou,weet natuurlijk niet hoe je hond er uit zag.
    De foto's die ik bij tattoo solutions heb gezien waren echt heel mooi.
    Brigitte
    Zeer actief

margriet schreef:Heb wel al een afspraak maar volgens mij begrijp ik niet goed wat de bedoeling is.
    Wil van 3 of 4 foto's in totaal 1 plaatje maken.
    Tekenen ze eerst iets?Want ik wil natuurlijk wel dat het echt mijn maatje is.
    Hoe is dat bij jou gedaan?
    Vind het wel mooi bij jou,weet natuurlijk niet hoe je hond er uit zag.
    De foto's die ik bij tattoo solutions heb gezien waren echt heel mooi.
    Ik ben er met de foto heen gegaan, heb verteld hoe en waar ik hem wilde en hoe groot, dat ik ook zijn naam wilde maar het niet mooi vond eronder of hij daar een idee voor had, toen kwam die jongen met het idee van de penning erin verwerken en de as die gebruikt kan worden.

Hij is nu bezig met het ontwerp, een week van te voren ga ik erheen om te kijken hoe hij is geworden, zo kan ik kijken of hij naar mijn zin is ja of nee. Zo niet kan hij hem weer aanpassen want 3 dagen van te voren ongeveer moet ik de as brengen dus dan kan ik weer kijken hoe hij is.
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”