yamie schreef:uh tja... hoewel ik het met je eens ben, dat het corrigeren van een fout, niet maakt dat dan de hond ineens geschikt is voor de fok ivm een erfelijke factor, vind ik het nog steeds bijzonder, om jou ineens over zulke zaken te zien vallen.... je weet best waarom ik dat vind.
en welke gebitsfout heeft jou hondje, dat ze niet normaal kan eten en tanden verwijdert moeten worden? welke van jou honden is dat trouwens?
Scence, bij haar moesten als pup al de hoektandjes verwijderd worden en opeens staan de P1's ook dubbel dus waarschijnlijk moet ze weer onder narcose als ze er niet snel uit gaan. Ze daardoor nu weer meer last van, het gaat echt met vlagen, een tijdje gaat het weer goed en dan plotseling zit ze weer een hele avond te piepen en wil ze niet eten en niets in haar bek pakken.
De gebitsfout is een overbeet waarbijook de hoektanden over elkaar staan de kaak is te smal en de onderkaak valt dus 'in' de bovenkaak ook staan sommige tandjes bijna over elkaar heen.
Ik snap dat het allemaal wat vreemd is uit mijn mond en omdat ik ook vaak een plaat voor m'n kop heb,

Maar ik ben 13 en ik beslis niet of er wel of geen nestjes gefokt worden bij ons thuis.