Nanna schreef:yamie schreef:cloris schreef:yamie schreef:"jammer" dat ik niet gefilmd heb, paar jaar terug op de show, twee teckels ( jaja) die elkaar in de haren vlogen, lip vast en scheuren,:
Dat vind ik dan ook kuthonden

Een hond die zich verdedigt, voilá, kan ik mee leven. Maar een hond die voor de leuk een andere hond pakt vind IK een kuthond

Of dat nou een Dogo, een Teckel of een Drent is.

hoe weet jij of een hond voor de "leuk" bijt???
wat ik zie op het filmpje is dood normaal honden gedrag, als de persoon die er achter langs liep zijn hond bij zich had gehouden en rekening had gehouden dat er een keuring bezig was, had de hond in de ring nooit kunnen bijten....
Vanmorgen nog een Labrador van een Teckelachtig beest getrokken... de K*T hond van de 2 was de Teckel achtige, die een gerichte aanval uit voerde op een Labrador die notabene zat te schijten...
Beide honden liepen los,die wie is er dan fout ??
de schijtende Labrador ???? omdat hij alsnog dat Teckelgevalletje verwond heb?? of de Teckelgeval omdat hij een schijtende Labrador aanvalt??
of zijn gewoon de
eigenaren fout omdat ze de ballen niet verstand hebben van
honden taal
triest om een hond een K*T hond te noemen terwijl degene die de lijn vast hou verantwoordelijk is voor het gedrag van een hond...
K*T honden bestaan niet , wel K*T eigenaren....