Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat zou dáár nu voor 'n karaktertje uitrollen?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Toch hebben ze de Brazilian bandog nieuw leven ingeblazen door de fila met de pitbull te kruisen. Dat kan maar zo overwaaien. :mrgreen:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

MARC_S schreef:Toch hebben ze de Brazilian bandog nieuw leven ingeblazen door de fila met de pitbull te kruisen. Dat kan maar zo overwaaien. :mrgreen:
Dat zijn geen echte fila liefhebbers geweest want die gruwen van kruisingen en wensen alleen een ''pure fila'' zowel uiterlijk als innerlijk :ok:
tineke

MARC_S schreef:Toch hebben ze de Brazilian bandog nieuw leven ingeblazen door de fila met de pitbull te kruisen. Dat kan maar zo overwaaien. :mrgreen:
Ik vind sommige trouwens wel leuk om te zien :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar het haalt het niet bij dit natuurlijk :pffff:
http://www.lostresnaranjos.com/pages/main.html
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Maar het haalt het niet bij dit natuurlijk
Wauw wat een prachtige honden staan op die site Tineke, gelijk even onder favorieten gezet, kan ik af en toe m`n hart ophalen :I:
tineke

Yv*nn schreef:
Maar het haalt het niet bij dit natuurlijk
Wauw wat een prachtige honden staan op die site Tineke, gelijk even onder favorieten gezet, kan ik af en toe m`n hart ophalen :I:
Ja he en een heleboel Orson look a likes :I:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik ga een kruising chihuahua x stafford maken :pffff: Klein pittig kreng krijg je dan :smile:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Nanna schreef:
tineke schreef: God zij dank wordt er met de fila's niet zo veel rottigheid uitgehaald en zijn er sowieso standaard weinig tot geen fila's te koop.
Ook zitten ze zelden in de asiels en staan er altijd weinig op mp ,onbekend maakt onbemind :cheer: :cheer:
Een Fila mag dan een machtig bewakersinstinct hebben, hij ziet er ondertussen uit als een lieve knuffelbeer ;-)
Ik denk dat dát maar weinig mensen die een woest uitziende hond zoeken aanspreekt.
Afbeelding
Prachtige honden op je link Tineke :ok:

Ik zie helaas wel meer kaukazen op mp :N: Gelukkig is de broodfokker die erop staat al gehalveerd met zijn prijs , dus ik hoop dat hij het hierna niet meer de moeite waard vind voor nog een nest. :wink:

Nouuuu Nana ik heb Orson een paar keer ontmoet en juist door zijn hele verschijning heb je niet echt iets van ohhh ik ga Orsieee even knuffelen. :mrgreen: mensen die woeste honden zoeken , moeten inderdaad wat anders ,maar wat hij uitstraalde was ik wel zeker van onder de indruk, meer als een groot uitgevallen kruising weet ik veel wat, rustige honden die het allemaal bekijken dat vind ik machtig om te zien. :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
tineke

Nanna schreef:
tineke schreef: God zij dank wordt er met de fila's niet zo veel rottigheid uitgehaald en zijn er sowieso standaard weinig tot geen fila's te koop.
Ook zitten ze zelden in de asiels en staan er altijd weinig op mp ,onbekend maakt onbemind :cheer: :cheer:
Een Fila mag dan een machtig bewakersinstinct hebben, hij ziet er ondertussen uit als een lieve knuffelbeer ;-)
Ik denk dat dát maar weinig mensen die een woest uitziende hond zoeken aanspreekt.
Afbeelding
Dat ligt eraan uit welke lijnen de fila komt ,cafib fila's zien er weer wat minder knuffelbeerachtig uit en zijn meer werklijnen.
Op zich vind ik het een prima zaak dat mensen die een hond kopen enkel en alleen om het stoere uiterlijk niet op een fila vallen ,zo wordt het ras niet mateloos populair en dat komt het ras alleen maar ten goede.
Overigens ziet een fila er niet alleen uit als een lieve knuffelbeer ze zijn het ook , ik ken geen andere ras wat zo vriendelijk en verdraagzaam is naar zijn eigen roedel als de fila dus wat dat betreft klopt het uiterlijk ook wel weer :ok:
Als je voor wat stoerders wilt moet je het in een andere hoek zoeken :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding
tineke

billy schreef:Ik zie helaas wel meer kaukazen op mp :N: Gelukkig is de broodfokker die erop staat al gehalveerd met zijn prijs , dus ik hoop dat hij het hierna niet meer de moeite waard vind voor nog een nest. :wink:
Nou hopen dat dat inderdaad maar zo mag zijn :ok: .
*Daantje*

Ongelezen bericht door *Daantje* »

Ik vind ze qua uiterlijk erg leuk :I:

Alleen ben ikzelf niet zo'n fan van de sharpei dus ik zou zelf niet zo snel voor zo'n kruising gaan. En ik zou mijn twijfels een beetje hebben bij het karakter wat eruit komt. Dus voor mij zou het niks zijn, maar ik vind het dotjes :mrgreen:
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

tineke schreef:
echte fila liefhebbers gruwen van kruisingen en wensen alleen een ''pure fila'' zowel uiterlijk als innerlijk :ok:
Ik heb even wat *geknipt* in je post maar ik ben het hier 100% mee eens. :wink:
Daarom heb ik zo de *schurft* aan bewust gefokte kruisingen van de RR.
Die vervolgens worden verkocht op MP onder het mom van *sjieke* kruising. :roll: (en meestal gekocht worden door nitwits puur afgaand op uiterlijk.)
Een echte liefhebber van een bepaald ras gaat zoiets aan het hart.
Vooral als het ook nog een pittige kruisingen zijn, en dat is veelal. :wink:

Geweldige link overigens Tineke, echt wel Orson look-a-like's. :wink:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”